16-10-2019, 08:19 AM
Uksetihend knoke
Tsitaat:Nurga kaared tulid plasmalõikusest ja plekiribad on giljotiiniga löödud kuid kokku sobitada, keevitada ja käiata on üksjagu tegemist.
(24-10-2019, 10:19 AM)v6sa Kirjutas: Sõltub sellest, kas 5 kraadi häirib või mitte. See peaks roolirattal jääma alla kolme näpu...
Muus osas ainult kiidan kadedusega - kui külmamasina ka niimoodi tööle saad, siis on väga viis.
Palju tagurpidipööratud istme padja ja põranda kõrgusvahe on?
NIng kuhu plaani kütusepaagid panna?
(19-11-2019, 00:45 AM)Laurts Kirjutas: Mis tehnoloogiaga värvimiseks läheb? Pildilt paistab et käiku läheb Tikkurila tööstusvärv...
Liivaprits, silikoonipesu, seejärel Temacoat GPL-S epokrunt, märg-märjale kaks kihti?
Enne kattevärvi lasete krundil ära kuivada ehk siis on vaja vahepeal pind uuesti karestada? Peale karestamist uuesti silikoonipesu ja seejärel kattevärviks Temadur 90?
Mis kaalutlustel läheb kattevärviks polüretaanvärv mitte nn veoauto akrüül?
(19-11-2019, 22:45 PM)Laurts Kirjutas: Kas kattevärvist mõnda lähemalt tehtud pilti ka leidub, huvitab just konkreetse tööstusvärvi struktuur et kui apelsinikoor jääb. Mis püssiga värvisite, tavaline õhuga või mingi hi-tech kõrgsurveprits? Kas värv läks peale sellise viskkoossusega nagu komponentide kokkuvalamisel tekkis või oli tarvis mingi vedeldiga veel tuunida ka? Palju värvimisruumis temperatuuri oli?
(19-11-2019, 11:00 AM)2715 Kirjutas: ... Pigem loodaks, et väljas olles lähema 8 aasta jooksul üle ei pea värvima...Piltidelt paistab, et krunt läks otse liivapritsitud pinnale?
(21-11-2019, 00:22 AM)2715 Kirjutas: Mulle esimene kuulmine, et keegi veel liivapritsist tulnud asja harjab....Vanasõidukite restaureerijad seda siiski teevad ja soovitavad, lisan ka esimese hooga leitud mõned asjakohased näited/viited: