Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(26-03-2020, 08:26 AM)Kult Kirjutas:  Kui on soov pukseerida gaz-53-e jäiga ühendusega näiteks volvo fl6-e järgi, siis kas on tegu pukseerimisega või peab olema c+e ja rohkem nagu haagis. 
 Mõni soovitus jäiga kolmnurgaga pukseerimiseks kuluks ka ära.
Einoh, haagisena seda "komplekti" kindlasti ei loeta, tegu ikka pukseerimisega.

Aga mis nõudeid seal ikka nii väga on- veendu lihtsalt selles, et sul ühendus kindel on, 53-l ohukad vilkuma, FL-il käigud õigeks ja minek [Pilt: smile.gif]

(26-03-2020, 08:26 AM)Kult Kirjutas:  Kui on soov pukseerida gaz-53-e jäiga ühendusega näiteks volvo fl6-e järgi, siis kas on tegu pukseerimisega või peab olema c+e ja rohkem nagu haagis. 
 Mõni soovitus jäiga kolmnurgaga pukseerimiseks kuluks ka ära.
Pukseerimine on pukseerimine mitte haagise vedu ja rohkem kategooriat ei vaja kui vedukauto.
Pukseeritava auto mass ei tohi ületada vedava oma kui veetav ei pidurda ja jäiga ühenduslüliga vedada ning üle 50 ei või sõita.
Veetaval autol peab kindlustus olema ja järske pöördeid ei õnnestu teha ning tagurdada sest keerab rattad risti ja tagasi enam mitte.
Kunagi traktoriga sai toodud läbi linna ja mis seal salata, kogemust polnud et järske pöördeid ei tee ning kuna traktoril jõud taga jäi rool kuidagi kinni ja nii ma temaga keset ristmikku olin ning päris piinlik oli sest tömbas veokonksu poldid puruks, sest nood olid juba peeneks roostetanud.

(26-03-2020, 08:38 AM)maisalup Kirjutas:  Kuidas on lood õlifiltriga? Pumba pealevoolu vooliku olukord? Kui pump imeb õli peale koos õhuga, siis surutakse silindrisse öhu ja õli segu, ning paaki naastes ei mahu see vahutav, õhku täis õli enam ära.

Sa videot vaatasid?

Sel pole mingit pumpa ega filtrit: kummist paak kinnitub otse tõstetungi jalale, kust õli peab sisenema pumbaruumi. Siseneb ka, kuniks seda on. Tagasivoolav õli ei sisalda õhumulle, vaid on kena ja puhas.

(26-03-2020, 08:26 AM)Kult Kirjutas:  Kui on soov pukseerida gaz-53-e jäiga ühendusega näiteks volvo fl6-e järgi, siis kas on tegu pukseerimisega või peab olema c+e ja rohkem nagu haagis. 
 Mõni soovitus jäiga kolmnurgaga pukseerimiseks kuluks ka ära.

Load saadud ammu?

Pukseerimine jäiga ühenduslüliga on täiesti lubatud tegevus. Kui haage tagab pukseeritava liikumise pukseeriva jäljes, ei pea veetavas autos juhti olema. Kiirus kuni 50 km/h, ohutuled (või nende rikke korral ohukolmnurk taga)  veetaval!

Üldise soovitusena võiks olla mõlemas esirattas võrdne rõhk ja tasuks veenduda ka selles, et mõlema ratta pidurid on maas. Muidu võib huvitavaks minna. Otseasendisse kinnitatud rooliga võivad pöörded minna ... huvitavaks.

Veduk peab olema raskem, kui veetav, kuna pidureid ju pole.

Tasub väga paranoiliselt kontrollida kolmnurga kinnitust mõlema masina külge. 

C lubadest piisab. FL6 võiks olla ka piisavalt raske.

(26-03-2020, 09:20 AM)v6sa Kirjutas:  Sa videot vaatasid?

Sel pole mingit pumpa ega filtrit: kummist paak kinnitub otse tõstetungi jalale, kust õli peab sisenema pumbaruumi. Siseneb ka, kuniks seda on. Tagasivoolav õli ei sisalda õhumulle, vaid on kena ja puhas.
Siin aitab ainult matemaatika!
Tuleb arvutada silindri ruumala ja paagi ruumala leida kas mõõtmise või arvutuse teel.
Siis on selge kas see õli peab sinna paaki mahtuma või mitte ja nii lihtne see ongi.
Kui valemit ei mäleta siis pool läbimõõtu korrutada poole läbimõõduga korda 3,14 korda käigu pikkus.

(26-03-2020, 09:28 AM)2715 Kirjutas:  
(26-03-2020, 09:20 AM)v6sa Kirjutas:  Sa videot vaatasid?

Sel pole mingit pumpa ega filtrit: kummist paak kinnitub otse tõstetungi jalale, kust õli peab sisenema pumbaruumi. Siseneb ka, kuniks seda on. Tagasivoolav õli ei sisalda õhumulle, vaid on kena ja puhas.
Siin aitab ainult matemaatika!
Tuleb arvutada silindri ruumala ja paagi ruumala leida kas mõõtmise või arvutuse teel.
Siis on selge kas see õli peab sinna paaki mahtuma või mitte ja nii lihtne see ongi.
Kui valemit ei mäleta siis pool läbimõõtu korrutada kahega korda 3,14 korda käigu pikkus.
Mitte korrutada kahega vaid ruutu.S = [Pilt: joonis3.gif] · r2

(26-03-2020, 09:28 AM)2715 Kirjutas:  
(26-03-2020, 09:20 AM)v6sa Kirjutas:  Sa videot vaatasid?

Sel pole mingit pumpa ega filtrit: kummist paak kinnitub otse tõstetungi jalale, kust õli peab sisenema pumbaruumi. Siseneb ka, kuniks seda on. Tagasivoolav õli ei sisalda õhumulle, vaid on kena ja puhas.
Siin aitab ainult matemaatika!
Tuleb arvutada silindri ruumala ja paagi ruumala leida kas mõõtmise või arvutuse teel.
Siis on selge kas see õli peab sinna paaki mahtuma või mitte ja nii lihtne see ongi.
Kui valemit ei mäleta siis pool läbimõõtu korrutada kahega korda 3,14 korda käigu pikkus.

Härrased, see tõstuk peab oma tööks vajaliku õli imema tungrauas olevasse ruumi ja kogu täitepudelis olev õlivaru on mõeldud vaid termopaisumise ja lekete kompenseerimiseks. Mingil põhjusel see konkreetne isend seda ei tee, vaid laseb kõik lisatu tagasi. Klapimajandus on korras: varras, kuul ja vedru on olemas ja pealtnäha veatud. Minu mure on see, et kusagil võiks olla mingi "täiteklapp", mida ma ei leia. Aga ma ei tunne sedalaadi asjade ehituse nüansse...

Netis on virn materjali selle kohta, kui ei tõsta või ei hoia. Aga see konkreetne isend toimetab täiesti hästi. Lihtsalt tõstab kolmandikkäigu ulatuses ja kui õli juurde panna täisulatuses tõstmiseks, siis oksendab selle välja. Seda keegi teine ei kurda.

Mingeid täite- ega õhuavasid ei ole veel leidnud.

Pukseerimise kohta veel: Rool jääb vabaks ja sõrmede lõtkud minimaalsed?

Vaba rooliga jookseb kergemalt järgi. Kui sild on sirge ja rattakalded enam-vähem OK, sisi tuleb kenasti otse järele. Aga seda tuleb kindlasti kontrollida väiksemal kiirusel.

Tundmatu looma puhul (ja ka muidu manööverdamisel) oleks kasulik, kui keegi oleks sangas, kes taipab rataste käestminekul sekkuda.

tungi sees olev õljumi ruum on hõivatud kellegi teise poolt.

(26-03-2020, 10:08 AM)diesel Kirjutas:  tungi sees olev õljumi ruum on hõivatud kellegi teise poolt.

Kah variant. Aga ma ei tahaks kuidagi uskuda, et selle õliruumi vabastamiseks tuleb ümberehitusi tegema hakata. Ilmselt teen ma midagi lihtsalt valesti. Tahaks teada, mida....

sinna on juba esmasest koostamisest kalts sisse jäänd.

Kuidas mõista pumba andmesildil olevat tähistus:
nennförderhöhe 80 mWs

Kas see tähendab töörõhku 0,8 bar ehk tõstekõrgust 8 m?

(26-03-2020, 13:01 PM)v6sa Kirjutas:  Kuidas mõista pumba andmesildil olevat tähistus:
nennförderhöhe 80 mWs

Kas see tähendab töörõhku 0,8 bar ehk tõstekõrgust 8 m?
See mWs peaks olema "meetrit veesammast" (Meter Wassersäule"), mis tähendaks 8 bar.

(26-03-2020, 13:04 PM)olevtoom Kirjutas:  
(26-03-2020, 13:01 PM)v6sa Kirjutas:  Kuidas mõista pumba andmesildil olevat tähistus:
nennförderhöhe 80 mWs

Kas see tähendab töörõhku 0,8 bar ehk tõstekõrgust 8 m?
See mWs peaks olema "meetrit veesammast" (Meter Wassersäule"), mis tähendaks 8 bar.

Päris karm - 1600 l @ 8 bar. Kui see on tsentrifugaalpump, siis mingi 0,3 bar juures (vasturõhuta 3-meetri kõrgusel oleva paagi täitmisel) tuleb sealt ilmselt rohkemgi. Tõsi, pumba võll peab selleks pöörlema 3+ krpm.

(26-03-2020, 10:16 AM)diesel Kirjutas:  sinna on juba esmasest koostamisest kalts sisse jäänd.
.... või kolvi sisse õhk nagu pildil. Võibolla nõuab instruktsioon käru kallutamist õhutamise ajaks. Antud pildil siis vasakule. Vaevalt seal täismetallist kolb on, ikka seest tühi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Õhu olemasolu süsteemis saab koormamisega kontrollida ju......
Tõsta üles, hakka koormama. Kui vajub ja pärast koormuse eemaldamist tagasi kerkib, ongi süüdlane leitud.
Mõõtemetoodika leiutad ise, saad hakkama küll.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(26-03-2020, 09:38 AM)_rein_ Kirjutas:  
(26-03-2020, 09:28 AM)2715 Kirjutas:  Siin aitab ainult matemaatika!
Tuleb arvutada silindri ruumala ja paagi ruumala leida kas mõõtmise või arvutuse teel.
Siis on selge kas see õli peab sinna paaki mahtuma või mitte ja nii lihtne see ongi.
Kui valemit ei mäleta siis pool läbimõõtu korrutada kahega korda 3,14 korda käigu pikkus.
Mitte korrutada kahega vaid ruutu.S = [Pilt: joonis3.gif] · r2
Kas mu arvutuskäigul tuleb vale tulemus?
Ma senini ikka nii arvutanud pindala...

Tsitaat:pool läbimõõtu korrutada kahega korda 3,14
Sedasi tuleb ringi pikkus ehk läbimõõt x pii.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(26-03-2020, 18:29 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:pool läbimõõtu korrutada kahega korda 3,14
Sedasi tuleb ringi pikkus ehk läbimõõt x pii.
Tuleb jah ja tunnistan viga sest kirjutasin valesti ning süvenemata.
Pool läbimõõtu tuleb ikka korrutada poole läbimõõduga ja siis 3,14 ning siis silindri kõrgusega mitte kahega nagu ekslikult sai kirjutatud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 27 külali(st)ne