24-05-2020, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2022, 20:30 PM ja muutjaks oli 2715.)
Vahepeal pole edasi ehitanud, kuid sõpruskonnas tekkis poleemika, et kui võimas on Belarusi mootor, siis sõbra sõbral oli tuttav tööl kohas, kus on vajalik seade selle väljaselgitamiseks ja tuldi kohale ning uurisime välja.
Kõigepealt andis seade muidugi errorit sest üle 100hj tahab ta miinimum 450 pööret saada, mida sel masinal pole ja pidi pisut kavaldama, millepeale algust ei saanud mõõta.
Teiseks on päris palju sättimist et kardaan sirgelt jooksma saada ja siis muidugi libises jõuvõtuvõlli sidur, kuhu sai 12bar õhk taha lastud mis selle probleemi lahendas.
Selle ettevalmistuse peale oli aeg juba niikaugel, et sai ainult 2 katset teha ja lisaandureid külge ei saanudki.
Esimene katse on küttekruvi pea lõpuni sees ja teine on mitte musta vaid hallika suitsuga, mis on loodetavasti ka rohelistele vastuvõetav.
Pärast tuli muidugi ka välja miks rohkem pööret ei läinud ja põhjus oli hüdrovoolik gaasihoovastiku vahel...
Kunagi kui vabam graafik on mõõteseadmel tuleb üritus kordamisele erinevate katsetega nagu kütuse erikulu, egt, turborõhk K arv ja veel midagi.
Kõigepealt andis seade muidugi errorit sest üle 100hj tahab ta miinimum 450 pööret saada, mida sel masinal pole ja pidi pisut kavaldama, millepeale algust ei saanud mõõta.
Teiseks on päris palju sättimist et kardaan sirgelt jooksma saada ja siis muidugi libises jõuvõtuvõlli sidur, kuhu sai 12bar õhk taha lastud mis selle probleemi lahendas.
Selle ettevalmistuse peale oli aeg juba niikaugel, et sai ainult 2 katset teha ja lisaandureid külge ei saanudki.
Esimene katse on küttekruvi pea lõpuni sees ja teine on mitte musta vaid hallika suitsuga, mis on loodetavasti ka rohelistele vastuvõetav.
Pärast tuli muidugi ka välja miks rohkem pööret ei läinud ja põhjus oli hüdrovoolik gaasihoovastiku vahel...
Kunagi kui vabam graafik on mõõteseadmel tuleb üritus kordamisele erinevate katsetega nagu kütuse erikulu, egt, turborõhk K arv ja veel midagi.