Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(08-08-2020, 17:15 PM)vwt2 Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
Näita korpuse pilte-see on nn. kaan ehk kork.
korpus on sama ilus terve keere,vaatasin hoolega.seal all pimedas kehva ka pilti teha.kuna tegu alumiinjum siis kui üks pool keere tuksis siis rikub ruttu ka teise poole ära.lahti tuli normaalselt ja kinni läks niisamuti.

Nende keeretaga on selline asi, et paljudele keeretele on sisse kodeeritud lahtikeeramise korrad. Silmaga vaadates on keere korras aga enam kinni ei püsi. Näiteks VAG grupi õlipunnid mis kohe meelde tuleb.

Aquila captas non muscas.

235 kilo on kellal ja enne mind oli soomes hooldes ja meie esindused väidetavalt ei tea sellest midagi mis varem ja muudes riikides tehtud.loks keermes oli ka täitsa ok.10 tuhhi tagasi oli viimane hoole esinduses ja hooldes suutsid ventika kaitsme läbi lasta ja siis 2-3 tundi otsisid viga ja väitsid,et keegi kodus põlve otsas hüdroonik katla peale pannud ja pornolt ja kuskil miski lühises...vaadates ahju kaabeldust siis tehases pandud seade kuna kaablid kõik suuretes puntides veetud muu elektri kaablitega ühes pundis mitte hiljem lisatud.

(08-08-2020, 01:28 AM)tõnn Kirjutas:  Kas tõesti lihtsamini ei saa?
Eriti "tore" oleks mingit piltide seeriat ringi teha.
IrfanView tasuta programm.  Nii lihtne, et isegi mina saan hakkama...
open või copi-paste, kui pilt lahti, siis ctrl+R(esize) ja valid pildi uued mõõdud või %originaalist. vajutad (S)alvesta saad  veel kvaliteedi kah % valida. Tahad pundiga pilte mudida vajutad B ja teed tervele kaustatäiele muudatused.
nb. see siis arvuti teema. nutifonide teemat ei tea.


(08-08-2020, 14:00 PM)h2rra Kirjutas:  Mootor 2СД М2  omab käivituse juures õli karteri auguga rõhu tasakaalustus korki, mis pealt punaseks värvitud.  Mis õli ja kui palju peaks seal olema? Teh. dokumentatsioon puudub ja Venemaa avarustest Yandex iga otsides ka ei leidnud.  Ehk vanematest tegijatest keegi mäletab, või teab kohta, kust teadmisi ammutada.  Agregaat uueväärne ja generaatoriga. Puhusin uue elamise talle sisse. Karburaator oli ikka nii kokku kleepunud sellest rohelisest liimuvast tatist, mis "bensiinist" eraldub.

Parimat  h2rra
https://moz.ucoz.ru/load/raznaja_tekhnik...17-1-0-675 
Seal väidab 110 ml karteri mahuks. Kas see on kogu karteri maht või sissemineva õli kogus otsusta ise. Muidugi on mootori viimased sümbolid teised aga saa ei tohiks mootori osa puudutada, ikka lisad ja muud otstarbed.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

See õlifiltri korgil olev keere tundub küll korras olema, seal on tegu ilmselt tugikeermega
mis ongi selline lääbakas.
Üks nurk on 3kraadi ja teine nurk 30kraadi ja on mõeldud ühesuunalise koormuse jaoks.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim

(09-08-2020, 09:42 AM)aavu Kirjutas:  
(08-08-2020, 14:00 PM)h2rra Kirjutas:  Mootor 2СД М2  omab käivituse juures õli karteri auguga rõhu tasakaalustus korki, mis pealt punaseks värvitud.  Mis õli ja kui palju peaks seal olema? Teh. dokumentatsioon puudub ja Venemaa avarustest Yandex iga otsides ka ei leidnud.  Ehk vanematest tegijatest keegi mäletab, või teab kohta, kust teadmisi ammutada.  Agregaat uueväärne ja generaatoriga. Puhusin uue elamise talle sisse. Karburaator oli ikka nii kokku kleepunud sellest rohelisest liimuvast tatist, mis "bensiinist" eraldub.

Parimat  h2rra
https://moz.ucoz.ru/load/raznaja_tekhnik...17-1-0-675 
Seal väidab 110 ml karteri mahuks. Kas see on kogu karteri maht või sissemineva õli kogus otsusta ise. Muidugi on mootori viimased sümbolid teised aga saa ei tohiks mootori osa puudutada, ikka lisad ja muud otstarbed.
Tänud info eest.  Parimat  h2rra

Ps. Käivituse ratta taga on isegi nivoo tasapinna polt olemas. Vene värk peab tsuksile ja neegrile ka selge olema, kui sõda käes on.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....
...kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
Mis mustamäe elke ise sellise olukorra peale kostab?
Ehk pakuvad ka mingit kompensatsioonivarianti, et asja "teistele hoiatuseks" suure kella külge ei pandaks.

(09-08-2020, 15:28 PM)mossepower Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....
...kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
Mis mustamäe elke ise sellise olukorra peale kostab?
Ehk pakuvad ka mingit kompensatsioonivarianti, et asja "teistele hoiatuseks" suure kella külge ei pandaks.
pole veel jõudnud,hooldusarve on olemas kus kõik kenasti kirjas.

pritsung paadimootor ja lambist jõud kadunud ja kruvi all siis üle 2000rpm ei lähe isegi üksi pardal olles,kruvi alt ära võtta siis pöörded lähevad põhja.mis võiks põhjuseks olla?bensupump lahjaks jäänud ja ei suuda toita?küünlad visuaalselt korras ja ilusad ja säde olemas,ka pihustid pihustavad midagi.muidu käivitub hästi ja töötab kah laitmatult ja värske bens98 ja viimasest hooldest ca 20 tundi.

(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.

(09-08-2020, 18:05 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.
Kas siis on lihtsalt siledaks freesitud koht keermel? See kus nende korpuste,või siis kaante keerme osad omavahel külgepidi pildil koos on,filtriga oleval korpusel on ju keermel mingi siledam koht?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(09-08-2020, 18:15 PM)hundu615 Kirjutas:  
(09-08-2020, 18:05 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.
Kas siis on lihtsalt siledaks freesitud koht keermel? See kus nende korpuste,või siis kaante keerme osad omavahel külgepidi pildil koos on,filtriga oleval korpusel on ju keermel mingi siledam koht?!
jah seal on 2 kohta mis siledaks freesitud,äkki selleks,et saaks keeret kahjustamata kruustangide vahele panna.

(09-08-2020, 18:53 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-08-2020, 18:15 PM)hundu615 Kirjutas:  
(09-08-2020, 18:05 PM)muska71 Kirjutas:  
(09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas:  
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas:  auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.
Kas siis on lihtsalt siledaks freesitud koht keermel? See kus nende korpuste,või siis kaante keerme osad omavahel külgepidi pildil koos on,filtriga oleval korpusel on ju keermel mingi siledam koht?!
jah seal on 2 kohta mis siledaks freesitud,äkki selleks,et saaks keeret kahjustamata kruustangide vahele panna.
Siis selge,äkki mingi noor nokk arvas,et see ongi kahjustatud keere?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Juba algses olukorras on veider see, et "kahjustatud keermega" õlifiltrikaan keerati ikkagi autole peale ja auto anti kliendile üle.
Tegu on ju tõenäolise maksimaalse surve all oleva õli lekkekohaga ning võimalusega, et mootor võib halval juhul kokkujoosta kui see kehvake keere peaks soojuspaisumise ja õlisurvega järele andma. Miskit siin nagu ei klapi.

Või selle hoiatusega antaksegi vastutus otse kliendile, et kui mootor kokku jookseb, siis on oma süü kuna mustvalgel kirjas, et hirmus ohtlik surmaviga on mootorit ootamas?

(09-08-2020, 20:33 PM)mossepower Kirjutas:  Juba algses olukorras on veider see, et "kahjustatud keermega" õlifiltrikaan keerati ikkagi autole peale ja auto anti kliendile üle.
Tegu on ju tõenäolise maksimaalse surve all oleva õli lekkekohaga ning võimalusega, et mootor võib halval juhul kokkujoosta kui see kehvake keere peaks soojuspaisumise ja õlisurvega järele andma. Miskit siin nagu ei klapi.

Või selle hoiatusega antaksegi vastutus otse kliendile, et kui mootor kokku jookseb, siis on oma süü kuna mustvalgel kirjas, et hirmus ohtlik surmaviga on mootorit ootamas?

Kõige tõenäolisem. Pluss võimalus, et kusagil on mingi jama nende kestadega toimunud ja nüüd annab tehas soovituse kliendil uus osta.

Mõra ei paista? Heliseb kenasti ühtlaselt võtmega koputades?

ärge mõelge üle.
täiesti tavaline praktiga on lollidele igasugu varuosade müümine.

(10-08-2020, 13:02 PM)diesel Kirjutas:  ärge mõelge üle.
täiesti tavaline praktiga on lollidele igasugu varuosade müümine.

Võib olla.
Big Grin
Samas see, et minul ja temal ja sel pikal kutil keskmisest paraadnast ei ole probleemi ei tähenda, et üle maailma müüdud sadadest tuhandest x-sajal ei oleks seda olnud ja neist juhtumistest tegi tehase juriidikaosakond järelduse, et jamade ärahoidmiseks on odavam lasta klientidel uus wirbel osta preventiivselt.

Kui on plaan sulle midagi müüa siis sellistel puhkudel asutatakse veel lauset, 
"kas vahetame ära või tööle garantiid ei saa".

Aquila captas non muscas.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne