Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Nende keeretaga on selline asi, et paljudele keeretele on sisse kodeeritud lahtikeeramise korrad. Silmaga vaadates on keere korras aga enam kinni ei püsi. Näiteks VAG grupi õlipunnid mis kohe meelde tuleb.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
235 kilo on kellal ja enne mind oli soomes hooldes ja meie esindused väidetavalt ei tea sellest midagi mis varem ja muudes riikides tehtud.loks keermes oli ka täitsa ok.10 tuhhi tagasi oli viimane hoole esinduses ja hooldes suutsid ventika kaitsme läbi lasta ja siis 2-3 tundi otsisid viga ja väitsid,et keegi kodus põlve otsas hüdroonik katla peale pannud ja pornolt ja kuskil miski lühises...vaadates ahju kaabeldust siis tehases pandud seade kuna kaablid kõik suuretes puntides veetud muu elektri kaablitega ühes pundis mitte hiljem lisatud.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
09-08-2020, 09:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2020, 09:44 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(08-08-2020, 14:00 PM)h2rra Kirjutas: Mootor 2СД М2 omab käivituse juures õli karteri auguga rõhu tasakaalustus korki, mis pealt punaseks värvitud. Mis õli ja kui palju peaks seal olema? Teh. dokumentatsioon puudub ja Venemaa avarustest Yandex iga otsides ka ei leidnud. Ehk vanematest tegijatest keegi mäletab, või teab kohta, kust teadmisi ammutada. Agregaat uueväärne ja generaatoriga. Puhusin uue elamise talle sisse. Karburaator oli ikka nii kokku kleepunud sellest rohelisest liimuvast tatist, mis "bensiinist" eraldub.
Parimat h2rra
https://moz.ucoz.ru/load/raznaja_tekhnik...17-1-0-675
Seal väidab 110 ml karteri mahuks. Kas see on kogu karteri maht või sissemineva õli kogus otsusta ise. Muidugi on mootori viimased sümbolid teised aga saa ei tohiks mootori osa puudutada, ikka lisad ja muud otstarbed.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 753
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
See õlifiltri korgil olev keere tundub küll korras olema, seal on tegu ilmselt tugikeermega
mis ongi selline lääbakas.
Üks nurk on 3kraadi ja teine nurk 30kraadi ja on mõeldud ühesuunalise koormuse jaoks.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
09-08-2020, 12:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2020, 17:03 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(09-08-2020, 09:42 AM)aavu Kirjutas: (08-08-2020, 14:00 PM)h2rra Kirjutas: Mootor 2СД М2 omab käivituse juures õli karteri auguga rõhu tasakaalustus korki, mis pealt punaseks värvitud. Mis õli ja kui palju peaks seal olema? Teh. dokumentatsioon puudub ja Venemaa avarustest Yandex iga otsides ka ei leidnud. Ehk vanematest tegijatest keegi mäletab, või teab kohta, kust teadmisi ammutada. Agregaat uueväärne ja generaatoriga. Puhusin uue elamise talle sisse. Karburaator oli ikka nii kokku kleepunud sellest rohelisest liimuvast tatist, mis "bensiinist" eraldub.
Parimat h2rra
https://moz.ucoz.ru/load/raznaja_tekhnik...17-1-0-675
Seal väidab 110 ml karteri mahuks. Kas see on kogu karteri maht või sissemineva õli kogus otsusta ise. Muidugi on mootori viimased sümbolid teised aga saa ei tohiks mootori osa puudutada, ikka lisad ja muud otstarbed.
Tänud info eest. Parimat h2rra
Ps. Käivituse ratta taga on isegi nivoo tasapinna polt olemas. Vene värk peab tsuksile ja neegrile ka selge olema, kui sõda käes on.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
pritsung paadimootor ja lambist jõud kadunud ja kruvi all siis üle 2000rpm ei lähe isegi üksi pardal olles,kruvi alt ära võtta siis pöörded lähevad põhja.mis võiks põhjuseks olla?bensupump lahjaks jäänud ja ei suuda toita?küünlad visuaalselt korras ja ilusad ja säde olemas,ka pihustid pihustavad midagi.muidu käivitub hästi ja töötab kah laitmatult ja värske bens98 ja viimasest hooldest ca 20 tundi.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas: auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(09-08-2020, 18:05 PM)muska71 Kirjutas: (09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas: (08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas: auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.
Kas siis on lihtsalt siledaks freesitud koht keermel? See kus nende korpuste,või siis kaante keerme osad omavahel külgepidi pildil koos on,filtriga oleval korpusel on ju keermel mingi siledam koht?!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(09-08-2020, 18:53 PM)muska71 Kirjutas: (09-08-2020, 18:15 PM)hundu615 Kirjutas: (09-08-2020, 18:05 PM)muska71 Kirjutas: (09-08-2020, 17:55 PM)hundu615 Kirjutas: (08-08-2020, 16:14 PM)muska71 Kirjutas: auto käis mustamäe elkes hoolduses ja sealsed "spetsialistid" tuvastasid,et õlifiltri korpuse keere tuksis või kahjustatud ja korpus tuleb vahetada....täna tegin õlivahetust ja vahetasin ka filtri.kuna hooldusest tulles oli lehel kuri kiri korpus vahetada siis sai lammarist sebitud korraliku keermega korpus.lahti võttes mina küll mingit viga keermel tuvastada ei suutnud ja ka direktor oli kõrval ja oli sama meelt ja läkski orginaaliga kokku tagasi.piltidel vasak ilma filterelemendita on "p....s" keermega korpus ja paremal korralik korpus.kas tõesti käib esindustes selline kliendi petmine tüssamine?uue eest oleks kindlasti 2-300+ ruublit saanud kaseerida.
No aga on ju sellel korpusel keere lömmis,millel filter veel sees!
mina küll lömmis keeret ei suutnud leida,filter sees see on romulast sebitud ja seisab riiulis endiselt kuna orginaal korralik.
Kas siis on lihtsalt siledaks freesitud koht keermel? See kus nende korpuste,või siis kaante keerme osad omavahel külgepidi pildil koos on,filtriga oleval korpusel on ju keermel mingi siledam koht?!
jah seal on 2 kohta mis siledaks freesitud,äkki selleks,et saaks keeret kahjustamata kruustangide vahele panna.
Siis selge,äkki mingi noor nokk arvas,et see ongi kahjustatud keere?!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,433
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
09-08-2020, 20:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2020, 20:45 PM ja muutjaks oli
mossepower.)
Juba algses olukorras on veider see, et "kahjustatud keermega" õlifiltrikaan keerati ikkagi autole peale ja auto anti kliendile üle.
Tegu on ju tõenäolise maksimaalse surve all oleva õli lekkekohaga ning võimalusega, et mootor võib halval juhul kokkujoosta kui see kehvake keere peaks soojuspaisumise ja õlisurvega järele andma. Miskit siin nagu ei klapi.
Või selle hoiatusega antaksegi vastutus otse kliendile, et kui mootor kokku jookseb, siis on oma süü kuna mustvalgel kirjas, et hirmus ohtlik surmaviga on mootorit ootamas?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ärge mõelge üle.
täiesti tavaline praktiga on lollidele igasugu varuosade müümine.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui on plaan sulle midagi müüa siis sellistel puhkudel asutatakse veel lauset,
"kas vahetame ära või tööle garantiid ei saa".
Aquila captas non muscas.