Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Andke vahelduseks nõu keraamiliste seinaplaatide lõikamisel.
Lõikan märglõikuriga, plaat fikseeritud, ketas sõidab mööda siini ilma lõtkuta, aga lõikeserva pealt lööb ikkagi kilde välja. Ketas on sileda servaga teemantketas. Mida võiks proovida, et puhas lõikeserv saada? Tahaks paar puhast ilma liistudeta välisnurka teha.
Postitused: 880
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
9
26-08-2020, 15:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2020, 15:13 PM ja muutjaks oli
Raivo.)
Plaadilõikur vist kilde ei loopinud? See serv on niikuinii vaja üle lihvida.
Lõigatud plaadiga võiks muidugi lõpetada sisenurgas, kui selline võimalus on.
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
On ülemise kelgu peal lõikur.
Soovita ketast palun. Hetkel on seal miski tsentrstroiinstrument nimeline ketas.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(25-08-2020, 16:32 PM)muska71 Kirjutas: kuna bussi org numbrituled hõõgniit ja aastatki ei kesta,vahetamiseks kisu polster maha siis paneks haagise led tuled,aga kurjam vilgub.pole vahet mis pidi +- mõlemat moodi on nigu suunatuli,ideid mis teha?haagisel põlevad normaalselt.
Kui LED põleb mõlemat pidi ilusti siis on seal juba dioodid sees (diood sild). Ise sokutaks peale dioode ühe 16V 100...1000uF konde(täpset suurust ei oska öelda), see peaks virvenduse ära kaotama. Dioodsillal on + ja - peal, kondeka + ja - siis vastavalt nendega kokku.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
26-08-2020, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2020, 23:39 PM ja muutjaks oli
pvr.)
Ei ole plaatija kuid kunagi olin sama mure ees, lõpuks leidsin sobiliku ketta k rautast nime ei mäleta, kuid oli ainuke enamvähem ketas mis ei maksnud sae hinda.
Ketta valisin teemantiosakeste suuruse ja esinemistiheduse järgi. Tumesinist värvi oli.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Nende vahade ja poleerimise hinna eest oleks saanud sumedal suveöhtul mitu korda auto üle tuisata sobiva värviga... Vanu autosid meeldib endal üldisel poleerimise asemel värvida, kasvõi pihustiga ja lageda taeva all aga tulemus tuleb kindlasti mitu korda parem... Kui ikka värvi all ei ole siis ei päästa ükski imevahend.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
27-08-2020, 15:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2020, 15:21 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Lühike vastus: suurlinnades tasub. Mäletan Saab 9000 turuletulekuaega ja Londonis tehtud mõõtmisi, kus sõidusoojal mootoril väljus summutist puhtam õhk, kui mootorisse sisenes. 90. algus, UK, Euroopa. Nüüd mõelge, milline on õhk tõelistes suurlinnades...
Maakera üldbilansis pole paraku vahet.
On esitatud kontrollimata väide (mida ma uskuma kipun), et katalüsaatori tootmine ja kaasasvedamine toodab kaks korda rohkem saastet, kui sellega neutraliseeritakse. Nüüdisaegsel SCR olla see lausa neli korda (võttes arvesse kogu kusiainetsirkust).
Aga õhk ON puhtam. Linnades...
Eks 90. aastate alguses oli karburaatormootorite osa ikka veel suur. Kütuse (mitte otse-) sissepritsega korras ottomootor täidab minu kogemuse järgi ülevaatuse heitgaasinorme vabalt ka siis, kui katalüsaatorist ainult kolisev mälestus on jäänud. Tahma ja lämmastikuoksiide ka praktiliselt ei tooda.
Diiselmootoriga vist nii lihtne ei ole...
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Tossav Jawa täidab ka kõiki saastenorme kuni sumpast õli ei tilgu.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Näide diiselmootorite baasil autojuhi silmade läbi.
Jah, lokaalses mõttes on kasu küll nendest ökomökö seadmetest. Näiteks võtame mõne suurte parkla. Kui aastat 10 tagasi kõik se mees lõi tahma torru hommikul kell kuus siis oli õu nagu väike gaasikamber. Pea käis ringi ja riided haisesid mitu päeva vingu järgi. Kui nüüd samal ajal õue lähed siis 100 autot ei anna mingit põhjust nina kirtsutada. Väga külmaga viskab mõni auto pisut valget auru ainult.
Kuid on uued mured mida vanade masinatega ei tuntud. Rikked ja remont. Kui midagi lendab siis võtab pisara silma. Poole just haruldane kui lõpetab töö seesama katalüsaator mis tahmast lillelõhna teeb. Maksab see vigur aga 10 000 euri. No ja siis on veel igasugu mudru mis samuti regulaarselt katki lähevad nagu näiteks NOX-i andur. Odav lõbu, ainult 800 eurikut.
Kogu selle rohelise pahna tootmine aga väidetavalt jätab tunduvalt suurema jalajälje kui auto üldse suudab jätta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Misuksel autul katalüsaator 10000 € maksab?