Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Annan ka omalt poolt sendi rehviteemasse, unustaks üldse ära need kuusmustriga rehvid mis sobivad ainult ostacruiseri atv matkadele...
Mina soovitaks CF 800 alt 14" rehve, neid müüakse suht tihti komplektina koos velgedega olematu hinna eest. Muru jääb alles ja edasi kratsib ka niipalju kui vaja.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Härrased, ärge unustage oma rehvisoovituste juures, et kindlasti üledimensioneeritud (ja seega korralikku eluskaalu omava UTV) pajaks on planeeritud pirukakäru 1,4 ja ma ei ole mitte kindel, et see jaksab mingid 32 kummikud mudast puhtaks visata. Aga mudast umbes mustriga mudarehv ei vea istelihastki. Erinevalt kuusemustrist. Mille küll saab ka umbe ajada, aga sellesk tuleb natuke vaeva näha.
Samas on 14" rehvide valik kitsas tõesti.
Mis maagilist rehvi CF800 alla pannakse?
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Kannatab vast ikka mingi aeg aga kui sel prantsuse veidrusel midagi ikaldub siis oled küll hädas.
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Mis seal siis nii koledat on?
Bensukal pole ei turbot ega EGRi. On ÕKM ja võllide asendiandurid. Aju saab niiskuskkindlasse kasti pista. Sinna samasse võib pista ka süüteluku ja immobloki. Muu võib rahumeeli maha rookida, kui just tahhot vms. ei taha.
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Pigem on mootor tagumise kolmandiku peal, selle järel ülekanded ja tagasild. Istmed ja inimene seal peal on nii kaks kolmandikku teljevahest. Midagi taolist teeb ilmselt ka isand Donn.
Iseenesest on mootor päris madal, kui kõik mittevajalik maha rookida.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ma vaatan, et kui mootor püsti veokasti alla panna jääb kast päris kõrgele...
On see ikka praktiline panna veokast justkui auto kapotile?
Samas nagunii saab veokast väga kõrgele kui sõiduauto esisilla küünalvedrustust kasutada ja vedrustuse käik jääb ka üsna lühike.
Ehk mõistlikum amort käänmikule kinnituse kohalt maha lõigata ja sinna peale risti toru keevitada kust läheb pikk polt läbi ja ülemine õõts tekitada, mis annaks vedrustuse käiku juurde ja teeks asja madalamaks?
Mootorit aga saaks lihtsasti viltu kallutada muidugi jälgides, et plokikaane õli äravoolukanalid jääks allapoole ja plekist õlivann ka lihtne ringi teha.
Näiteks sisselase kui suurim ruumivõtja keerata allapoole ja väljalase ülespoole.
Diiselmootorit mina isiklikult sellisele liikurile ei tahaks just müra pärast sest seda isoleerida oleks võimatu ja kui diislit just kasutada siis commonraili mis vakselt käib.
Ma sellist asja ehitaks siis ma läheks lammutusse ja otsiks miski vanakooli bensiinimootori automaatkastiga mis on rumal ja vahetab ainult pöörete järgi käike.
Näiteks Honda Civicu mootori koos neljase automaadiga, mis mõlemad sõidavad miljoni ilma remondita ja palju asju läheks kihtsamalt.
Manööverdada mugav ja käsipiduri vajadus kaob ning käiguhoovastik saab imelihtne.
Postitused: 16
Teemad: 0
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
03-09-2020, 10:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2020, 10:18 AM ja muutjaks oli
madis132.)
Pakun golf 2-lt pärit 1.8 66kw automaat kastiga komplekti kõikvajalik olemas et kasvõi põrandal käimapanna. Sama kast istub ka diislite külge.
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(03-09-2020, 10:11 AM)madis132 Kirjutas: Pakun golf 2-lt pärit 1.8 66kw automaat kastiga komplekti
See momeelest üks isasemaid ideid siin teemas.
https://www.youtube.com/watch?v=0neQc_mzVys
Siin on võimalik vaadelda, kuidas see kooslus ühe natuke teise kasutusotstarbega neliveolisega on sobitatud.
Diffrid saab ka tinaga kinni valada, kui ei meeldi, siis tagant luuk ära ja leeklambiga sooja
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.