14-09-2020, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2020, 09:24 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
Teema on poolitatud sealt robotniikiteemast: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54864&pid=505978#pid505978
Otsastatud juhtme kohapealt pakuks, et kuna BMS väidetavasti noil hiinakail 20A, mida on vähe (võitu) nii suure aku tühjendusvooluks. Siis minumeelest too otsaga juhe on laadimiseks ning ühendatud BMS skeemiga. See ei lase laadida üle ja ka täiesti tühja akut ei võta järgi. Samas mootor vmisiganes on otse aku küljes ning loodetavasti saab seal mingi elektroonika aru kui üldpinge liiga madal.
Enda akutrellil tegin nii, muidu hakkas päästikut vajutades välja lööma. BMS on nüüd ainult laadimist valvamas.
(14-09-2020, 20:39 PM)13piisab Kirjutas: Eks ma tegelen mehaanikaga talvel, aga kuna viimasel ajal on mitmed asjad hiinamaalt üllatavalt kiirelt tulnud, siis akuruumi mõõtmise järel telliks ma aku ära ja vaataks, kas on abi. Kas hiinlaste akudega võib mingit jama olla? Kui gabariidid sobivad, prooviks 7,5Ah asemele 12Ah pista:Kui akusi juba poolitama plaanis hakata siis ise taastaks pigem originaal aku nkonist tellitavate elementidega.
https://m.aliexpress.com/item/3306187087...3061870879&
...või siis 10Ah:
https://m.aliexpress.com/item/4000983063...0983063462&
Mille tarbeks on neil akupakkidel see otsastatud juhe?
Neid pakke annab ju ka poolitada? St sinist kilet eemaldades saab teha nt 2 füüsilist pakki? Mu ambrogio kõhus oli kaks akupaki-kohta, millest kasutuses on vaid üks.
Otsastatud juhtme kohapealt pakuks, et kuna BMS väidetavasti noil hiinakail 20A, mida on vähe (võitu) nii suure aku tühjendusvooluks. Siis minumeelest too otsaga juhe on laadimiseks ning ühendatud BMS skeemiga. See ei lase laadida üle ja ka täiesti tühja akut ei võta järgi. Samas mootor vmisiganes on otse aku küljes ning loodetavasti saab seal mingi elektroonika aru kui üldpinge liiga madal.
Enda akutrellil tegin nii, muidu hakkas päästikut vajutades välja lööma. BMS on nüüd ainult laadimist valvamas.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.