Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

(12-10-2020, 18:46 PM)JaakH Kirjutas:  Tere!!!  Mul juhe koos, kus asub sellisel autol VW LT 35 salongisoojendus vendika kaitse https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c..._Front.jpg
 Ehk on roolisamba peal katte all nagu sprinteril, kaitse 21 30a.

Juhi istme all oli vist.

Edit: iste võis samahästi ka kaassõitja oma olla. Mitu aastat on möödas juba.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

(10-10-2020, 11:53 AM)diesel Kirjutas:  millega asendada?

Oleneb mille kõhust sa sellise välja koukisid.
Kui see on bimetall siis võid asendada ampermeetriga.

(12-10-2020, 19:47 PM)tõnn Kirjutas:  Oleneb mille kõhust sa sellise välja koukisid.
Kui see on bimetall siis võid asendada ampermeetriga.
elektriradika seest, mingi termokaitse või miskit sarnast.
bimetall äkki sees.
asub muidu tennide kohal radika keskel, aga mingil x põhjusel
pudenes alla tenni peale ja hakkas muidugi sulama ja jõhkrat lebra levitama.

(12-10-2020, 20:07 PM)diesel Kirjutas:  
(12-10-2020, 19:47 PM)tõnn Kirjutas:  Oleneb mille kõhust sa sellise välja koukisid.
Kui see on bimetall siis võid asendada ampermeetriga.
elektriradika seest, mingi termokaitse või miskit sarnast.
bimetall äkki sees.
asub muidu tennide kohal radika keskel, aga mingil x põhjusel
pudenes alla tenni peale ja hakkas muidugi sulama ja jõhkrat lebra levitama.
Kui rahulik uni on tähtis siis vii see radikas parem sinna, kust oopelid saavad alguse.

miks?
täiesti tavaline glamoxi radikas.
plekist kest, juhe, toitelüliti, käsitsi keeratav regulaator, tenn ja see turvajürbel.
vaja lihtsalt asenduseks uus jupp leida.

(13-10-2020, 07:46 AM)diesel Kirjutas:  see turvajürbel
Miskit sellist? Viide.
Tallinnas siit asjalikku abi leidnud erinevate vidinate hankimisel: Abimees.

(13-10-2020, 07:46 AM)diesel Kirjutas:  miks?
täiesti tavaline glamoxi radikas.
plekist kest, juhe, toitelüliti, käsitsi keeratav regulaator, tenn ja see turvajürbel.
vaja lihtsalt asenduseks uus jupp leida.


Mul on üks täitsa toimiv elektriradikas kus peaks selline jupp sees olema.
Annaks selle kasvõi niisama ära kuna puudub plaan seda radikat kasutada.

Kuid su asukoht on määramata.

asukoht on endiselt eesti.
aga niimoodi jupitada pole mõtet, siis on sul poolpidune radikas.
ma kirjutasin tootjale ja sain mingid hetkel tootmises olevate alternatiivide koodid.
homme uurin, ehk leiab kuskilt poest. siis vaatab edasi.

teab keegi kas kodumaa pinnalt on saada plastigage nimelisi plastikust ribasid, millega mõõdetakse saale ja väntvõlli kaela vahele jäävat vahemaad?
või ehk mingit alternatiivset vahendit sama asja mõõtmiseks?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

(14-10-2020, 17:03 PM)isandpauk Kirjutas:  teab keegi kas kodumaa pinnalt on saada plastigage nimelisi plastikust ribasid, millega mõõdetakse saale ja väntvõlli kaela vahele jäävat vahemaad?
või ehk mingit alternatiivset vahendit sama asja mõõtmiseks?
 US-Parts peaks pakkuma.

Kust võiks selliste andmete järgi soojuspumbale temp. anduri saada? Lisatud manus.
   

Veelkord mina oma tööauto VW LT 35 soojendus murega, soojendus vent töötab kui lisavool peale lasta. Kaitsmed terved, jääb võimalus relee? (ei tea milline Big Grin)

Veel pole maha löödud

(19-10-2020, 17:45 PM)JaakH Kirjutas:  Veelkord mina oma tööauto VW LT 35 soojendus murega, soojendus vent töötab kui lisavool peale lasta. Kaitsmed terved, jääb võimalus relee? (ei tea milline Big Grin)
Kas vent ei tööta kõigis kiiruste asendites, kui töötab viimases siis on làbi takisti.

(19-10-2020, 18:51 PM)pat1 Kirjutas:  
(19-10-2020, 17:45 PM)JaakH Kirjutas:  Veelkord mina oma tööauto VW LT 35 soojendus murega, soojendus vent töötab kui lisavool peale lasta. Kaitsmed terved, jääb võimalus relee? (ei tea milline Big Grin)
Kas vent ei tööta kõigis kiiruste asendites, kui töötab viimases siis on làbi takisti.
Vendika takisti lasin üle kontrollida see töötab

Veel pole maha löödud

Lüliti on ka lihtsal, aga tähtsal kohal.

(19-10-2020, 19:38 PM)Janka Kirjutas:  Lüliti on ka lihtsal, aga tähtsal kohal.
too sai alles vahetatud

Veel pole maha löödud

(19-10-2020, 21:15 PM)JaakH Kirjutas:  
(19-10-2020, 19:38 PM)Janka Kirjutas:  Lüliti on ka lihtsal, aga tähtsal kohal.
too sai alles vahetatud

Kas LT-l mitte ei olnud enne lülitit ka relee?

(19-10-2020, 22:25 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(19-10-2020, 21:15 PM)JaakH Kirjutas:  
(19-10-2020, 19:38 PM)Janka Kirjutas:  Lüliti on ka lihtsal, aga tähtsal kohal.
too sai alles vahetatud

Kas LT-l mitte ei olnud enne lülitit ka relee?
 Tõenäoliselt, VAGi sõidukatel on küll relee mis starteri andmisel voolu katkestab. (tuled ja vent kustutatakse aku säästmiseks starteri andmisel ära) Samas peaks siis tuled ja raadio (vbolla veel midagi) ka puudu olema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(19-10-2020, 22:38 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(19-10-2020, 22:25 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(19-10-2020, 21:15 PM)JaakH Kirjutas:  
(19-10-2020, 19:38 PM)Janka Kirjutas:  Lüliti on ka lihtsal, aga tähtsal kohal.
too sai alles vahetatud

Kas LT-l mitte ei olnud enne lülitit ka relee?
 Tõenäoliselt, VAGi sõidukatel on küll relee mis starteri andmisel voolu katkestab. (tuled ja vent kustutatakse aku säästmiseks starteri andmisel ära) Samas peaks siis tuled ja raadio (vbolla veel midagi) ka puudu olema.

2000 aastate alguse LT skeemil on täitsa omaette relee. Tulede ja muuga ei haaku. Kaitsme F97 järel relee tähisega K55.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne