31-10-2020, 05:16 AM
Mõned postitused eespool oli juttu katusest. Enne lahti harutamist sai teist proovitud ka autol, et kas sobib. Sobis küll, vähemalt õige asi, kuigi närune.
Komplekteeritud sai uksed. Pildil nahast piirajad, mis ei lase ust tagurpidi tõmmata. Hilisematel mudelitel on uste tihendid juba liimitud ümber terve ukse. A-l kasutusel igal uksel paar kummist patja, mis ei lase plekki vastu plekki peksta.
Poritiibade ja kere ning paagi ja muude detailide omavahelisi detaile eraldasid GAZ A-l mitte kummist tihendid vaid presendi taolisest materjalist õmmeldud. Samasuguseid kasutati veel varastel Pobidel ja ZIM-del.
Uste ülaserva sai paigaldatud trukkide vastused, mille külge kinnituvad külgkardinate alaääred. Paistab, et USA-s olid külgkardinad lisavarustuses, sest USA-st saadud esiustel polnud auke nende kinnituseks. GAZ A-l olid külgkardinad standart varustuses.
Mudel A-l on kasutusel küllaltki arvestavas koguses puit detaile, mille külge pisikeste naelte abil kinnitati polsterdus ja istmed. Näiteks istmete seljatugesid pole võimalik autolt eemaldada, need on otseses mõttes auto külge kinni naelutatud. Küll on võimalik kergitada istme patju. Esi istme all on ka ainuke koht, kuhu saab midagi panna, näiteks tööriista komplekti. Mingeid muid võimalusi asjade panemiseks ette nähtud ei ole. Ei kinda laegast, ei uste sees mingeid taskuid. Puudub ka pagasnik.
Komplekteeritud sai uksed. Pildil nahast piirajad, mis ei lase ust tagurpidi tõmmata. Hilisematel mudelitel on uste tihendid juba liimitud ümber terve ukse. A-l kasutusel igal uksel paar kummist patja, mis ei lase plekki vastu plekki peksta.
Poritiibade ja kere ning paagi ja muude detailide omavahelisi detaile eraldasid GAZ A-l mitte kummist tihendid vaid presendi taolisest materjalist õmmeldud. Samasuguseid kasutati veel varastel Pobidel ja ZIM-del.
Uste ülaserva sai paigaldatud trukkide vastused, mille külge kinnituvad külgkardinate alaääred. Paistab, et USA-s olid külgkardinad lisavarustuses, sest USA-st saadud esiustel polnud auke nende kinnituseks. GAZ A-l olid külgkardinad standart varustuses.
Mudel A-l on kasutusel küllaltki arvestavas koguses puit detaile, mille külge pisikeste naelte abil kinnitati polsterdus ja istmed. Näiteks istmete seljatugesid pole võimalik autolt eemaldada, need on otseses mõttes auto külge kinni naelutatud. Küll on võimalik kergitada istme patju. Esi istme all on ka ainuke koht, kuhu saab midagi panna, näiteks tööriista komplekti. Mingeid muid võimalusi asjade panemiseks ette nähtud ei ole. Ei kinda laegast, ei uste sees mingeid taskuid. Puudub ka pagasnik.