Lada 2107

(21-11-2020, 14:42 PM)Formika Kirjutas:  
(21-11-2020, 14:39 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Kas vaid kahte küünlajuhet hoidvat klambrit ei leidnud?
Sellisena see komplekt mulle poes anti. Klambrid olid kaasas.
Pilt kehvake ja klamber teistpidi. Kõik õige. Alguses vaatasin, et kaks juhet algse kummirõngaga seotud.
Vasta

(21-11-2020, 14:05 PM)Formika Kirjutas:  Põhjalikul ülevaatusel selgus, tagumise kaitseraua parempoolne plast otsik ka kunagi kuhugi vastu aetud. Tartu Lada poes ei olnud. Kui kellelgi on pakkuda, laske tulla.
07 stangel pole minuarust eraldi otsasid.Plastosa üks detail ja kroomliist eraldi peal.Mul kunagi oli 03-el sellised stanged,esimene sai kannatada ja sel ajal oli selle saamine täielik kosmos,täna vast lihtsam.
Vasta

(21-11-2020, 15:15 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  
(21-11-2020, 14:05 PM)Formika Kirjutas:  Põhjalikul ülevaatusel selgus, tagumise kaitseraua parempoolne plast otsik ka kunagi kuhugi vastu aetud. Tartu Lada poes ei olnud. Kui kellelgi on pakkuda, laske tulla.
07 stangel pole minuarust eraldi otsasid.Plastosa üks detail ja kroomliist eraldi peal.Mul kunagi oli 03-el sellised stanged,esimene sai kannatada ja sel ajal oli selle saamine täielik kosmos,täna vast lihtsam.
Pole jah 07 stangel mingeid otsi. 05- l olid, 07-l mitte. Seda, et stange hankimine lihtsamaks oleks läinud, hästi ei usu. Samas, mine tea, igasugu FB-d ja grupid ja foorumid...
Meie uue õndsa vabariigi ajal müüdi klaasplastist analooge, originaalse 07 stange hankimine oli keeruline ka siis. Klaasplast- analoog oli rabe ja ebatäpne, liist ei tahtnud hästi peale istuda. Pealegi tehti seda liistu ka omakorda järele. Kahe kooperatiiviporno ühildamine oli topeltjebla.
Vasta

(21-11-2020, 14:05 PM)Formika Kirjutas:  Esi klaas ka kivi saanud. Täke päris suur aga pragu pole. Kas sellist Carglass ka parandab.

Üldpõhimõte peaks vist olema, et kui 2€ mündi alla ära mahub, siis saab.
Vasta

Jaa, aga ärge unustage täkke vanust ja löögi tugevust. Näha jääb see paranduskoht nii-ehk-naa, isegi kui keegi selle töö ette võtab. Tihtilugu tekib paraku tasuvuse küsimus..
PS. Selliseid klambreid on kindlasti veel müügil VAZ-i varuosadega kauplevates poodides. Nt. Veerenni tn. omaski Tallinnas.
Vasta

olen lasknud parandada palju väiksemat täket ja ei soovita seda küll kellelegi. jääb täiega näha, lõpuks läks ikka klaas vahetusse.

Pähkliajude hirm
Vasta

Kuna mul ka õuepeal üks 05 siis ikka vaatan aeg-ajalt mis juppe pakutakse ja näiteks näoraamatus on on nii 05 kui 07 erinevaid asju pidevalt pakkumisel. Nii terveid komplekte kui enne kaalumist osadena. Hinnad muidugi seinast seina. Esiklaas vist peaks 01-07 sama olema ja kaalule minevaid masinaid on pidevalt siis ma arvan, et leiaks õige aasta klaasi ka, Olen 07 stangesid ka näinud raudselt pakkumises.
Vasta

Eestist tagastanget ei leidnud, pöördusin Ukraina seltsimeeste poole. Tuli välja, et neil poes täitsa leti kaup, hinnaga 25.-€ tk. Nüüd vaja veel mõelda, kuidas asi siia saada. Kui muidu ei saa, siis kevadel lähen ise sinna ja toon ära, ega sellega enne midagi ei põle. Selleks ajaks proovin ka värvi parandused ära teha. Kuigi veljed sain kingituseks, siis nende taastamine ja värvimine läks 15% auto hinnast maksma ja nii see hind muudkui tõuseb. Lõpuks kui kõik valmis ja must number tehtud ja arvele võetud, ikka 5 tonni läinud + oma töö ja vaev otsa. Ja ega ma seda masinat müügiks ei tee, nagu teema algul sai mainitud, endale kasutamiseks. Kuna tegemist ikkagi väga suures tiraažis toodetud mudeliga, siis vaevalt tal kunagi mingit erilist väärtust saab olema.
Vasta

(29-11-2020, 15:52 PM)Formika Kirjutas:  Eestist tagastanget ei leidnud, pöördusin Ukraina seltsimeeste poole. Tuli välja, et neil poes täitsa leti kaup, hinnaga 25.-€ tk. Nüüd vaja veel mõelda, kuidas asi siia saada. Kui muidu ei saa, siis kevadel lähen ise sinna ja toon ära, ega sellega enne midagi ei põle. Selleks ajaks proovin ka värvi parandused ära teha. Kuigi veljed sain kingituseks, siis nende taastamine ja värvimine läks 15% auto hinnast maksma ja nii see hind muudkui tõuseb. Lõpuks kui kõik valmis ja must number tehtud ja arvele võetud, ikka 5 tonni läinud + oma töö ja vaev otsa. Ja ega ma seda masinat müügiks ei tee, nagu teema algul sai mainitud, endale kasutamiseks. Kuna tegemist ikkagi väga suures tiraažis toodetud mudeliga, siis vaevalt tal kunagi mingit erilist väärtust saab olema.
Meil tegelikult ka Tallinna poodides 2107 tagastange täiesti interneti teel koju tellitav letikaup:
2107 tagastange nr. 1 28.32 eur: https://autovaruosad.ee/autokaubad/venea...12546.html
2107 tagastange nr. 2 29.45 eur: https://www.codevaruosad.ee/kataloog/ker...ange-03620

Seda muidugi juhul kui tänapäevane ja 1984. aasta 2107 stange ei erine omavahel. Kui peaks erinema, kas siis Ukrainlastel letikaup on ikka antud autole õige asi?
Vasta

(29-11-2020, 16:11 PM)mossepower Kirjutas:  
(29-11-2020, 15:52 PM)Formika Kirjutas:  Eestist tagastanget ei leidnud, pöördusin Ukraina seltsimeeste poole. Tuli välja, et neil poes täitsa leti kaup, hinnaga 25.-€ tk. Nüüd vaja veel mõelda, kuidas asi siia saada. Kui muidu ei saa, siis kevadel lähen ise sinna ja toon ära, ega sellega enne midagi ei põle. Selleks ajaks proovin ka värvi parandused ära teha. Kuigi veljed sain kingituseks, siis nende taastamine ja värvimine läks 15% auto hinnast maksma ja nii see hind muudkui tõuseb. Lõpuks kui kõik valmis ja must number tehtud ja arvele võetud, ikka 5 tonni läinud + oma töö ja vaev otsa. Ja ega ma seda masinat müügiks ei tee, nagu teema algul sai mainitud, endale kasutamiseks. Kuna tegemist ikkagi väga suures tiraažis toodetud mudeliga, siis vaevalt tal kunagi mingit erilist väärtust saab olema.
Meil tegelikult ka Tallinna poodides 2107 tagastange täiesti interneti teel koju tellitav letikaup:
2107 tagastange nr. 1 28.32 eur: https://autovaruosad.ee/autokaubad/venea...12546.html
2107 tagastange nr. 2 29.45 eur: https://www.codevaruosad.ee/kataloog/ker...ange-03620

Seda muidugi juhul kui tänapäevane ja 1984. aasta 2107 stange ei erine omavahel. Kui peaks erinema, kas siis Ukrainlastel letikaup on ikka antud autole õige asi?
Krt. ei osanud sealt otsida. Pildilt paistavad mustad, aga mul vaja halli. Ukrainas olid ka mustad odavamad.
Vasta

07 stanged, vähemalt vene aja pillidel, olidki hallikat tooni. Mustad stanged on podjobkad.
Vasta

(29-11-2020, 18:59 PM)vant Kirjutas:   Mustad stanged on podjobkad.
Sinu arvamus ei pruugi olla alati õige, mees.
Ostetud 1987. aastal poest terve komplekt 2107 stangesid. Õiged kirjad peal ja puha... musta värvi. 
Nii, et kes vahib minevikupilte, kes on minevikus midagi ka isiklikult käes hoidnud ja autole külge kruvinud  Big Grin
Vasta

Kas seal ei või olla see jama nagu tänapäevastelgi stangedel,et need originaalis mustad lihtsalt pleegivad/muutuvad mingi aja pärast halliks? Mingite vahenditega saab jälle mustaks.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Jutt ei käi sellest et nad hallid oleks olnud. Jutt käib hallikasmustast. Ilma teist, mustemat, kõrvuti panemata tunduski ehk must nagu must ikka.
 Aga võimalik, et oli neid ka absoluutselt musti, nagu teadmamehed juba 87- ndal neid poest olla ostnud. Mis piltide vahtimisse vs. stange käelisse käsitlemisse puutub, siis teatan uhkusega, et olen viimases protsessis ikkagi osalenud. Mitte küll 87- ndal, siis teenisin suurt endist kodumaad ja sigulli ka polnud. Hiljem küll.
 Aga nüüd tõepoolest ei viitsi rohkem Smile
Vasta

(29-11-2020, 22:12 PM)wagoneer Kirjutas:  Kas seal ei või olla see jama nagu tänapäevastelgi stangedel,et need originaalis mustad lihtsalt pleegivad/muutuvad mingi aja pärast halliks? Mingite vahenditega saab jälle mustaks.
Ääremärkusena mainin, et nägin kord kui üks mees kasutas selleks vahendit nimega "kuumaõhupuhur" ja pean tunnistama, et töötas hindele 4. Aga ta oli ka amatöör selles businessis.
Vasta

Natukene veel originaalstangedest. Algusaastatel tulid 2107 tehasest kahte värvi stangedega - hallid ja mustad. Need stanged olid läbini kas hallist või mustast plastist! Mingit värvimist ei olnud. Käisid jutud, et stanged olid siis valmistatud tollases Jugoslaavias (mind nende päritolu ei huvitanud). Minu 1985. aasta autol olid  mustad stanged. aga sõbra aasta vanemal autol olid hallid.
Matil soovitaksin esmalt konsulteerida plaststangede taastajatega, kes oletatavasti osakavad olemasoleva stange plasti kvaliteetselt taastada.
Vasta

Plasti saab tõepoolest ära parandada aga pinda taastada on juba keerukam. Aerosoolpudelis olev struktuurvärv ei ole täpselt seda tooni (musta on) ja ka lahustikindlust temal hiljem ei ole. Kahekomponentsel on parem vastupidavus, kuid siis tuleks ühtluse huvides mõlemad stanged üle värvida.
Vasta

Eks nende 07 stangedega sama lugu, nagu selle juba kurikuulsaks saanud kapotiamordiga. Volga Autotehases käis ju “tootearendus” pidevalt ja nii võis paar aastat peale esmaseeriat toodetud autol juba väga mitmeid erinevusi täheldada. Nende stangedega sama lugu, hallika tooniga stangedega komplekteeriti 07 -eid ainult mõne esimese tootmisaasta jooksul. Seega originaalsuse säilitamiseks 2 varianti, püüda vana korrastada või otsida pakutavat vana. Viimase puhul tuleb arvestada tõsiasjaga, et see hall stange pleekis väga kiiresti näotuks helehalliks.
Vasta

Originaal veljed, no nimetame neid siis tehase poolt ette nähtud originaal velgedeks, kuigi olen üpris kindel, et minu isend veeres tehasest välja praegu allolevate 03 velgedega, ootavad oma aega. On taastatud, värvitud ja vahetamist segas ainult vahepealne talvekummide vahetamise möll. Lihtsalt polnud mõtet ennast kuhugi toppida vahele, sest ega mul ju kuhugi sõita pole vaja. Loodan, et järgmisel nädalal saab see töö tehtud. Rattad kruvisin täna alt ja uurisin lähemalt rattakoopaid. Mingit roostetõrjet seal tehtud pole, ka logareid mitte. Tagumine piduri trummel nagu peaaegu uus. Esipiduri ketas ja klotsid peaaegu kulumata. Koobastes kohati kivistunud pori ja poritiibade alaäärtel kividega kohati värv maha pekstud. Eks tuleb porikoopad survepesuriga puhtaks lasta, rooste eemaldada ja värviparandused teha. Tõenäoliselt ei hakka mingit kivikaitset kuhugi laskma, jääb nii nagu tehasest tuli.
   
   
   
Vasta

Võib-olla oleks siiski mõistlik ajastukohaste logaritega end vaevata, kuivõrd hetkel on masin ilus, aga soolaga kaob see ilu kiirelt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne