Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 3)

Oskab keegi selgitada, Mille jaoks allpool olevat atribuuti vaja on? Vanasti liigutati haagist autolaadse asjaga ja viimased meetrid vajadusel tõugati käsitsi... Ks nüüd on kombed muutunud..... 

https://www.vidaxl.ee/e/8718475831761/ka...krehvidega

(21-11-2020, 01:12 AM)martinjev Kirjutas:  Oskab keegi selgitada, Mille jaoks allpool olevat atribuuti vaja on? Vanasti liigutati haagist autolaadse asjaga ja viimased meetrid vajadusel tõugati käsitsi... Ks nüüd on kombed muutunud..... 

https://www.vidaxl.ee/e/8718475831761/ka...krehvidega

Kombed on ammu muutunud. Neid on ka puldiga juhitavaid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(21-11-2020, 01:12 AM)martinjev Kirjutas:  Oskab keegi selgitada, Mille jaoks allpool olevat atribuuti vaja on? Vanasti liigutati haagist autolaadse asjaga ja viimased meetrid vajadusel tõugati käsitsi... Ks nüüd on kombed muutunud..... 

https://www.vidaxl.ee/e/8718475831761/ka...krehvidega
Äi tegi enesele ise. Kiirem kui autole järgi haakimine ja mugavam, kui käsitsi tirimine. Ju siis toimib.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Käru vedamise käru, kõlab kilplaslikult.  Rolleyes
MILLEKS teda vaja on? Aiatööde jaoks on aiakäru, suuremate asjade jaoks panen käru autole sappa ja jaksan teda see 10 m üle hoovi ilma eriseadmeta vedada. 

A no kui on vajalik asi, ju siis...

(21-11-2020, 10:51 AM)martinjev Kirjutas:  Käru vedamise käru, kõlab kilplaslikult.  Rolleyes
MILLEKS teda vaja on? Aiatööde jaoks on aiakäru, suuremate asjade jaoks panen käru autole sappa ja jaksan teda see 10 m üle hoovi ilma eriseadmeta vedada. 

A no kui on vajalik asi, ju siis...
Sina oled tugev ja pole vaja. See mõeldud nõrgematele kes niisama ei jaksa Smile

(21-11-2020, 10:51 AM)martinjev Kirjutas:  Käru vedamise käru, kõlab kilplaslikult.

Kasutasin vahepeal sarnast lahendust, et auto käru murutraktori taha haakida.

Ega kõik kärud ole kerghaagised, üle tonnise tühimassiga haagist hea liigutada.

Noh, ma olen mitmes kohas kasutanud kerghaagist aiakäruna. Mõttes, et kümme+ korda üherattalisega halupuid krundi teise otsa vedada on tüütu edasi-tagasi jooksmine, aga koos veduriga ei mahu põõsaste ja peenarde vahel slaalomit sõitma. see vidin oleks tiptop.
Samamoodi kui sul on haagise "jalust ära" parkimiskoht selline, kuhu vedurit ette/lähedale ei aja. 
Üldiselt on KÕIKIDE abivahendite puhul vaja kaaluda, kas töö lihtsustamine ja rahakulu on parlanksis.
(Telc ostis just puurpingi, millele tegi alla rakise, sest 2400 ühesuguse augu puurimine trelliga tundus tülikam ja tööajana kulukam)

Noh.kui haagist aiakäruna tarvitada,võib ju asja edasi arendada.Näiteks mingi hiina neljataktiline peale ja ülekanne enam-vähem kõndimiskiirusele rehkendada...

see abinõu võiks üsna jumekas olla ilma tugirattata kärule.
samas prostam ratas koos kinnitusega on paarkümmend raha.

raskematele kärudele kuluks ää hoopis tugiratast särtsuga
keerutav sisteem.

treipingi mootor viskas suitsu välja ja lülitas ka kaitse automaadi välja,kena suits tuli mootorist ja õnnetuse hetkel freesisin otsfreesiga kiilusoont seega koormust ei olnud.mis seda võis pöhjustada?Mootor oli ka kuum.veidi aega hiljem taas tööle koormuseta ja jälle virutas kaitseautomaat lüliti välja.mootor ilmselt kutu  Sad  ,kui kellelgi vedeleb 4kw või 5,5kw 1500rpm mootorit võib julgelt pakkuda.

(21-11-2020, 17:07 PM)muska71 Kirjutas:  treipingi mootor viskas suitsu välja ja lülitas ka kaitse automaadi välja,kena suits tuli mootorist ja õnnetuse hetkel freesisin otsfreesiga kiilusoont seega koormust ei olnud.mis seda võis pöhjustada?Mootor oli ka kuum.veidi aega hiljem taas tööle koormuseta ja jälle virutas kaitseautomaat lüliti välja.mootor ilmselt kutu  Sad  ,kui kellelgi vedeleb 4kw või 5,5kw 1500rpm mootorit võib julgelt pakkuda.
Ju ühelt faasilt kadus pinge.

(21-11-2020, 15:30 PM)diesel Kirjutas:  see abinõu võiks üsna jumekas olla ilma tugirattata kärule.
samas prostam ratas koos kinnitusega on paarkümmend raha.

raskematele kärudele kuluks ää hoopis tugiratast särtsuga
keerutav sisteem.
Üks tore süsteem
https://youtu.be/adHFjx6xtAg

teine, käsimasinale sarnasem
https://youtu.be/o3QB_PSyV7Y

(21-11-2020, 17:43 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(21-11-2020, 17:07 PM)muska71 Kirjutas:  treipingi mootor viskas suitsu välja ja lülitas ka kaitse automaadi välja,kena suits tuli mootorist ja õnnetuse hetkel freesisin otsfreesiga kiilusoont seega koormust ei olnud.mis seda võis pöhjustada?Mootor oli ka kuum.veidi aega hiljem taas tööle koormuseta ja jälle virutas kaitseautomaat lüliti välja.mootor ilmselt kutu  Sad  ,kui kellelgi vedeleb 4kw või 5,5kw 1500rpm mootorit võib julgelt pakkuda.
Ju ühelt faasilt kadus pinge.
mõõdetud ja faaside vahe kõigil 410v,ilma ühe faasita ei käivitugi undab ainult.

(21-11-2020, 10:51 AM)martinjev Kirjutas:  Käru vedamise käru, kõlab kilplaslikult.  Rolleyes
MILLEKS teda vaja on? Aiatööde jaoks on aiakäru, suuremate asjade jaoks panen käru autole sappa ja jaksan teda see 10 m üle hoovi ilma eriseadmeta vedada. 

A no kui on vajalik asi, ju siis...
käru diisel kaalub pisut ja pikka maad raske vedada,selleks panedki sellele käru diisli ja sinu tõmmata jääb ainult käru mass....prooviks võta 50kg kaaluv suhkrukott ja võta sülle ja vaata kaugele suudad jalutada.....test tehtud siis nüüd võta sama kott suhkrut ja pane see turjale õlgadele ja vaata kaugele nüüd suudad tassida....kott turjal olen 25a tagasi jalutanud poest koju 500+m,järeldused tee ise.
kooli aegadel standardis praktikal tööl olles marja tsehhis oli esimese kursuse tisleri praktika ajal samasugune käru minu tööriistaks kuuu aega.kärusi oli must miljon,selliseid asju ainult mõned ja läksid sellega käru juurde haakisid viisid kuhu vaja,hetkega haakisid lahti jne.

Oskab ehk keegi põhjapanevalt selgitada, mis teema on meie kallitel kaasmaalastel 777 algusega numbritega? Olen kuulnud selgitusi nii Moskva registrinumbri regioonikoodist, kui õnnetoovast inglitenumbrist.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

(21-11-2020, 17:07 PM)muska71 Kirjutas:  kui kellelgi vedeleb 4kw või 5,5kw 1500rpm mootorit võib julgelt pakkuda.

Kirjuta ikka kinnitusest ka! Kõik kaasvõitlejad ei tea peast su pingi marki-mudelit ja selle nüansse.......

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(21-11-2020, 22:32 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Oskab ehk keegi põhjapanevalt selgitada, mis teema on meie kallitel kaasmaalastel 777 algusega numbritega? Olen kuulnud selgitusi nii Moskva registrinumbri regioonikoodist, kui õnnetoovast inglitenumbrist.
Ei sisalda isiklikku seisukohta Smile, LHV foorumis arvati:

"troim

Kõik 666, 777, 888, 999 algusega numbrimärkide omanikud on debiilikud.

Kui teate erandeid, mis kinnitavad reeglit, palun andke teada. Hetkel ei ole leidnud ühtegi erandit.
Analüüsimisel on 111, 222, 333, 444, 555 numbrimärkidega sõitjad. Tulemused peagi.
Muide, vanasti seda oinamärki ikka mäletate? See on hämmastav psühholoogiline fenomen, et tänapäeval märgistavad oinad ennast ise vabatahtlikult ja oma raha eest. Super tulemus!"

Mul ühel sõiduautol 333 ... juba 15 aastat küljes. ARK-is küsisin lihtsalt, et anna selline number mis meelde jääb muidu pean teist otsima teab mille järgi. Pandi lauale kolm kolme. Isegi meelehead ei pidanud välja käima. 
Oleks teadnud, et selle järgi diagnoosi saab oleks muu numbri võtnud. 
 Ja veel. Olen suuri autosid siin töö peal sõrmede vahelt läbi lasknud omajagu ja   kõigil autodel on 50 olnud numbri lõpus. Kaks autot on mis lõid pildi vähe sassi.Ühel oli 70 ja praegu 60. 
Mida siit välja loeb?

Aquila captas non muscas.

Viimase numbri järgi käib pudelite arvestus, kui numbriks on 0 siis see tähendab 10.
Mida nende pudelitega teha ei tea, mina ei joo ning enda pudelid panin sahvrisse. 
Kui kunagi jooma hakkan siis on hea käepärast võtta, ei pea konsumisse pedaalima. 

Minu viimase masina nummer on 540 BoKeMon
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 42 külali(st)ne