15-12-2020, 17:22 PM
(15-12-2020, 13:39 PM)oltsberg Kirjutas: Silm jäi peale sellisele asjale
aga ikkagi pole päris tema ise.
Sellised on vist vähe tummisemad.
(15-12-2020, 13:39 PM)oltsberg Kirjutas: Silm jäi peale sellisele asjale
aga ikkagi pole päris tema ise.
(15-12-2020, 20:16 PM)Suprudko Kirjutas: Ühel hommikul käivitades kadus pirukal laadimine. Lahkamisel selgus, et harjad kulunud ja kontaktrõngastel ka sügavad sooned sees - sai uus genekas peale. Paraku jõi rõõm üürikeseks, sest 3km hiljem kadus taas laadimine. Paari kilomeetri pärast tuli tagasi, et praktiliselt kohe uuesti kaduda. No ja nii vahelduva eduga 30km.Vennalikust foorumist laenatud ja aitas:
Tarbijatest ei tundu asi sõltuvat
Ideid?
2007a Berlingo 1.6hdi
(15-12-2020, 14:57 PM)Brrr Kirjutas: Boilerit müüakse kui põrandale paigaldatav vertikaalne boiler. Kas sellel ültse on peale põhja muid tugipindasid?Vot selles asja uba ongi! Asjatult külvasin paanikat
(15-12-2020, 20:16 PM)Suprudko Kirjutas: Ühel hommikul käivitades kadus pirukal laadimine. Lahkamisel selgus, et harjad kulunud ja kontaktrõngastel ka sügavad sooned sees - sai uus genekas peale. Paraku jõi rõõm üürikeseks, sest 3km hiljem kadus taas laadimine. Paari kilomeetri pärast tuli tagasi, et praktiliselt kohe uuesti kaduda. No ja nii vahelduva eduga 30km.poest uus geneksa või romulast vana?
Tarbijatest ei tundu asi sõltuvat
Ideid?
2007a Berlingo 1.6hdi
(15-12-2020, 23:30 PM)gruppen Kirjutas: Omad kogemused ütlevad, et kui prantslasel tekib mingi väga veider vahelduv vool või siis tekib üldse selline vool, et süüde on väljas, võtit pole ees ja armatuurlaud poolest saati elab. Siis on mõistlik üles otsida massijuhtme see ots, mis kusagilt kere külge käib, veel ägedam, kui kusagil on vahe-etapp - nt. käigukasti peal. Üks juhus oli selline, kus käigukasti peal akult tulev mass läheb klemmi alla ja sealt läheb järgmine juhe edasi keresse. Muud polnudki, kui määrdega kaetud kahe massijuhtme omavaheline puutepind oli suutnud (määrdega kokkutehtuna) ära oksüdeeruda. Nalja sai aga palju.Mul läks Fiat Ducato laadimisega vahepeal lausa löhkuma, Aku all olev kere, kuhu massjuhe kinnitus oli nii läbi mädanenud, et mass hakkas jukerdama ja vale signaali andma. Targemad mehed möödavad köigepealt massiahela takistuse ja seejärel hakkavad vigu edasi otsima.
Kui mina veel prantslast omaks, siis ma alustaks akujuhtme kinnitusest keresse või kus iganes see veel vahepeal läbi on veetud.
(15-12-2020, 23:30 PM)gruppen Kirjutas: Omad kogemused ütlevad, et kui prantslasel tekib mingi väga veider vahelduv vool või siis tekib üldse selline vool, et süüde on väljas, võtit pole ees ja armatuurlaud poolest saati elab.Kusjuures seda et väljalülitatud makk taustvalgust vilgutab on ette tulnud. Peab hommikul seda massi teemat tõsisemalt uurima.
(16-12-2020, 20:25 PM)GreatMaster Kirjutas: Kuidas võiks eesti keeles neid asju kutsuda
(16-12-2020, 16:46 PM)gruppen Kirjutas: Kellelgi nõukaaegset 5mm siseläbimõõduga, tavalist rüüsi on? Peab olema valge või valkjas-läbipaistev.Hetkel ei tea kas seal Kadaka aiandi värava lähedal need el.mootori mähkijad veel toimetavad, aga neil oli esikus seda nõukaaegset rüüd erinevas mõõdus rullidena.
(16-12-2020, 20:25 PM)GreatMaster Kirjutas: TereMis tähtsust tööriista nimel.Saarest võruni niikuinii erinevad. Kui masstööd ei tee ,puuri vajalik ava ,otsi õige mõõduga torujupp ja toksi koonus sisse..Ehk nii.
Kuidas võiks eesti keeles neid asju kutsuda ja kas siit neid kusagilt osta ka saab?
https://www.amazon.com/Piece-Dimple-Die-...3?dchild=1&keywords=dimple+die+set&qid=1608139402&sr=8-3
(16-12-2020, 23:37 PM)linnuke Kirjutas: otsi õige mõõduga torujupp ja toksi koonus sisse