Õhku annab kompressor CO 7
#61

(08-11-2022, 19:40 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(08-11-2022, 18:53 PM)muska71 Kirjutas:  
(08-11-2022, 17:53 PM)isandpauk Kirjutas:  
(08-11-2022, 17:25 PM)muska71 Kirjutas:  Kompressoritel ju spets klapp saadaval.

Äkki viitad, mida silmas pead? Kui pead silmas neid tavapäraseid musti punase nupuga karpe, siis see on mul olemas. Ma lihtsalt ei taha seda kasutada surve mahalaskmiseks.
https://aircom.ee/toode/air380-476l-min-...ompressor/ ,sellel pildil näha see klapp,asub rõhurelee all ja toru ja voolik lähevad sisse,klapp ise kuldne.Nimetust kahjuks ei tea.Uritasin arvutisse salvestada,et ring ümber tehe,aga no ei õnnestunud.See klapp minu teada kõigil kompressoritel vahel.
https://www.antehnika.ee/toode/973/ohukl...orile-1x34

See on just täpselt see, mida ma kasutada EI taha. See on lihtsalt tagasivooluklapp koos väljavõttega. Rõhu mahalaskmise klapp on tegelikult selles mustas punase nupuga karbis, mida olete harjunud iga kompressori peal nägema.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#62

(08-11-2022, 22:40 PM)isandpauk Kirjutas:  
(08-11-2022, 19:40 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(08-11-2022, 18:53 PM)muska71 Kirjutas:  
(08-11-2022, 17:53 PM)isandpauk Kirjutas:  
(08-11-2022, 17:25 PM)muska71 Kirjutas:  Kompressoritel ju spets klapp saadaval.

Äkki viitad, mida silmas pead? Kui pead silmas neid tavapäraseid musti punase nupuga karpe, siis see on mul olemas. Ma lihtsalt ei taha seda kasutada surve mahalaskmiseks.
https://aircom.ee/toode/air380-476l-min-...ompressor/ ,sellel pildil näha see klapp,asub rõhurelee all ja toru ja voolik lähevad sisse,klapp ise kuldne.Nimetust kahjuks ei tea.Uritasin arvutisse salvestada,et ring ümber tehe,aga no ei õnnestunud.See klapp minu teada kõigil kompressoritel vahel.
https://www.antehnika.ee/toode/973/ohukl...orile-1x34

See on just täpselt see, mida ma kasutada EI taha. See on lihtsalt tagasivooluklapp koos väljavõttega. Rõhu mahalaskmise klapp on tegelikult selles mustas punase nupuga karbis, mida olete harjunud iga kompressori peal nägema.


Kas siin viimases mõttes error sees pole? See nn "punase nupuga" karp ju saabki sellest klapist omale õhu 6mm vooliku kaudu, et pea tühjaks lasta. See klapp ja "punase nupuga" karp töötavad koos ja ainult koos. 
Sellele rõhureleele tuleb ju õhk sisse kahest kohast. Jämedast saab juhendi käivitus ja 6mm august juhitakse õhu mahalaskmist kompressori peast.

Või ei oska ma mõtet välja lugeda.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#63

Sellele ühesuuna klapist tulevale plasttorule paned solenoidiga (või kasvõi käsitsi avatava) kraani otsa ja saadki peale kompressori seiskumist peas oleva vasturõhu maha lasta (lihtsaks eluks on mõtekas teha väike automaatika). Peale komprssori seiskumist avatakse automaatselt tühjendus elekti-kraan. (sama asja teeb "punase nupuga karp" mehaaniliselt, aga nagu ma aru saan, siis selle töökindlust ei usalda?) Kui see seiskumisautomaatika on valmis tehtud, siis on veel kaval üks solenoidkraan panna näiteks 2sek avama paagi alumist väljavõtet. (peale iga seiskumist lastakse väike "purts" paagist kondentsi ka välja).
Kui tarvitatav elektri kraan liiga "tootlik" on, saab teda "vaiksemaks" teha sobiliku seibi otsa istutamisega. (poole tollise ava paugust lahtitegemine võib kaunis häälekas olla ja väljuva löga pilv muidu laeni käia)
220-ga juhitavaid kraane vedeleb praktiliselt "iga kapsalehe" all.
on ka 12V jne (kogu veoauto õhumajandus kasutab 24 voldiseid õhuklappe)
Kaubandusest on võimalik saada suht kompaktseid kraane, mille otsas on juba oma mikroskoopiline kontroller, kus saab programmeerida kraani avamis aja ja muud parameetrid.
(aga nende eest on vaja juba raha maksta)
Vasta
#64

Kõige odavam koht, kus kuni 10bar klappi saab on pesumasina veeklapp. Muidugi normaalolekus on need kõik suletud kuid selle asendi saaks sobiva releega teha ringi.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#65

Kas jutt käib sellestklapist? 
https://www.youtube.com/watch?v=SDjAWKt6mLo
Mehe jutust: isetehtud seib on pildil. Hakkas jama kui ta pingutas selle klapi kinnitust musta karbi külge, sest see kinnitus loksus. Seega originaalne plastseib lasi vabalt klapil allapoole tulla ja lülitusmehhanism enam ei ulatanud lülitama. See seib on pildil liiga õhuke, tegi uue, mis osutus liiga paksuks ja tuli lülitusmehhanismi tõukurit viilida. Klapi sisus viga ei leidnud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#66

Jah, see väljavõttega klapp on ühesuunaklapp, mitte tagasivooluklapp. Antagu mulle see keeleväärastus andeks. Ühesuunaklapid on mul olemas ja tervet paaki tühjaks lasta ma ei taha. Tahan surve mahalaskmiseks kasutada elektrilist klappi, kuid iga kapsalehe all vedeleb praegu ainult normaalses asendis suletud klappe. Tahaks normaalselt avatud 220V klapi istutada juhetpidi lihtsalt rõhurelee klemmi alla.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#67

(09-11-2022, 10:59 AM)isandpauk Kirjutas:   iga kapsalehe all vedeleb praegu ainult normaalses asendis suletud klappe. Tahaks normaalselt avatud 

Kas neist mõni on pöördsiibriga? Sel juhul oleks avatuks muutmine ilmselt üsna lihtne.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#68

Gaasi jaoks on olemas nii NO kui ka NC klapid kuid need kõik on käsitsi avatavad ehk peale sulgemist peab hooba tõmbama.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#69

Siit ei saa ?

https://wexon.ee/tooted/ventiilid/magnet...eria-ceme/
Vasta
#70

(09-11-2022, 16:25 PM)MeelisV Kirjutas:  Siit ei saa ?

https://wexon.ee/tooted/ventiilid/magnet...eria-ceme/

Tuleb minna ja küsida, tänan asjaliku viite eest!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#71

Mul kodus clint silent õlivaba kompressor ja sellel peal sellised klapid https://www.aliexpress.com/item/4000529849611.html .Kompressor eestist ostetud,ehk on kompressori remondiga tegelevatel firmadel midagi olemas.
Vasta
#72

(08-11-2022, 12:32 PM)isandpauk Kirjutas:  Oskab keegi soovitada, kuskohast leida 220V vahelduvvoolul toimivat magnetklappi/solenoidi, mõõduga 1/4 või 1/2. Tavaolekus avatud. Hydroscandis on valikut aga kõik on tavaolekus suletud.
Eesmärk paigaldada kompressorile, et mootori seiskumisel surve maha saada.
Eelmiste teemade najal oletan, et tegu on CO-7 kompressoriga mis suure ressiiveri turjale installitud. Miks Sa selle pead õhutada tahad peale seisma jäämist? Sealt hajub rõhk läbi kompressori klappide loetud sekundite jooksul kui tagasivoolu klapp peab.
Vasta
#73

(09-11-2022, 20:18 PM)YYYY Kirjutas:  
(08-11-2022, 12:32 PM)isandpauk Kirjutas:  Oskab keegi soovitada, kuskohast leida 220V vahelduvvoolul toimivat magnetklappi/solenoidi, mõõduga 1/4 või 1/2. Tavaolekus avatud. Hydroscandis on valikut aga kõik on tavaolekus suletud.
Eesmärk paigaldada kompressorile, et mootori seiskumisel surve maha saada.
Eelmiste teemade najal oletan, et tegu on CO-7 kompressoriga mis suure ressiiveri turjale installitud. Miks Sa selle pead õhutada tahad peale seisma jäämist? Sealt hajub rõhk läbi kompressori klappide loetud sekundite jooksul kui tagasivoolu klapp peab.

Võibolla liiga suure mahuga jahutustoru, mille sisu hajumine võtab aega? Võibolla varasemad kogemused co7-ga, kus kompressor tõrkus surve all käivitumast võimsama mootoriga kui mul praegu kasutusel? võibolla lihtsalt soov midagi hästi teha? Suure ressiiveri turjal on oma koha leidnud lisaks co7-le ka üks väiksem isend.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#74

Reostan veidi kõrvalise küsimusega teemat: kuhu teie CO-7 puhul tagasivooluklapi paigaldasite?
Kompressori peast alla "kärusse" minev toru läheb nii tuliseks, et sinna on mingit erilisemat sorti
klappi vaja?
Vasta
#75

Hetkel on plaan umbes nagu pildil näha. Tahan kasutada nõuka-aegset radiaatorit jahutuseks ja klapp tuleb peale radikat. Kui pildil olevast radikast väheks jääb, siis panen paar toru juurde.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#76

(10-11-2022, 21:57 PM)isandpauk Kirjutas:  Hetkel on plaan umbes nagu pildil näha. Tahan kasutada nõuka-aegset radiaatorit jahutuseks ja klapp tuleb peale radikat. Kui pildil olevast radikast väheks jääb, siispanen paar toru juurde.
Selliseid radikaid leiaks isegi mõne Smile Kas plaanid tavalist veevärgi klappi kasutada?

(10-11-2022, 23:16 PM)meli666 Kirjutas:  Kui tuline on tuline? Kui kompressori pea klapid ei pea, siis kuumeneb ka rohkem.
Eks see klapp ole kuumuse jaoks mõeldud ja üle ei ole vaja mõelda ja erilisemat otsida.
Minu kunagi ehitatud CO, klapp ka näha.
Ei viitsinud raudtoruga jantida, sai HS-st Hitemp miskise seeria voolik ostetud, mis kõrgemat temperatuuri talub.
Mingite asjadega käis kompressor ka üle tunni, probleeme null.
  

Temperatuurist veel. Eks väljundõhk kuumenegi. Kunagi sai sellega asjatatud liivapritsiga. Päris kõrge väljuva õhu temperatuur.
  

Mõned aastad tagasi tegin uue plaadi, klapid peavad. Temp. pole mõõtnud, jään vastuse võlgu. Kompressorit kasutan harva just peamiselt selle pärast, et automaatika puudub ja lärmab asjatult.
Sul on spetsiaalne kompressori jaoks mõeldud kolmik koos nailonvoolikuga. Huvitav kas see on kuumakindlam kui veevärgi oma? Ma pole ühtki taolist ise näpu vahel veeretanud.
Vasta
#77

Normaalselt avatud, 220V pealt toimiv klapp leitud Õhumeistrist, Kadaka teelt. Ettenähtud justnimelt surve mahalaskmiseks, kohapeal nägin sellist mitme kompressori küljes ka. 1/8 keere, ava vist oli veidi üle 1 mm. Hind oli muidugi võrdlemisi krõbe, 32EUR.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#78

Tähenda, et selle peenikese vooliku kuumataluvuse pärast ei maks karta. Sealt ei jookse pidevalt õhk läbi ja see ei kuumene. Kui siiis natuke ühesuuna klapi sisenemiskoha juurest. Aga see pole eluohtlik voolikule.  Hulluks läheb asi siis kui see voolik puutub vastu mõnda kuuma detaili.  Seniks kuni ta õhus ripub on kõik ganz guut.
Ise ehitasin ka selle klapiga automaatika peale ja algul kui survemahuteid polnud sai antud vahel nii, et garaaži alt tuli kärsahaisu. Voolik jäi oma kohale. Mul must voolik mida autode juures kasutatakse.  Ja klapp on kompressori väljundist 20cm kaugel enne radikat.

Puht huvi pärast küsiks, et kas sellise elektriliselt juhitava klapi paigaldamine annab mingeid eeliseid võrreldes nn. "klassikalise" süsteemiga? Ja kas süsteemi peab ühesuunaklapp ikka alles jääma, et kogu kupatus tühjaks ei jookse?

Aquila captas non muscas.
Vasta
#79

See voolik ise ei peagi kuumenema. Piisab, kui kuumaks läheb ainult teda ühendav liitmik, mis muude kuumade osade läheduses. Voolik muutub liitmikus "vedelaks" ja pikapeale ronib välja. Tulemuseks mittetoimiv automaatika ja mitteseiskuv aparaat. Omal nahal läbi elatud, Aitas liitmikule mingi vahetüki lisamine, mis temperatuuri ka selles alla tõi. Peale seda pole mingeid häppeninge olnud ja kompressor vahel päevade kaupa järel olnud ning automaatika toimib. Üldiselt muidugi üritan "igaks juhuks" välja lülitada- kuidagi mannetu on see plastvoolik, mis nõrgima lüli rollis on.
Vasta
#80

Küllap see vooliku liitmikust sulamine sõltub siiski materjalist. Pildil olev sinine voolik kestnud pea seitse aastat ja probleeme ei ole. Kuigi kompressor hagu saanud päris kõvasti ja toru koos klapiga läinud väga kuumaks. Tegemist poisile ehitatud konstruiga. Enda CO7 töötab ja käivitub edukalt ilma õhutuseta. Kunagi naaber firmast Õhumeister rõhureleed ostma minnes soovitasid mehaanikud kompressoripea õhutamisest loobuda kuna tolle klapimajandus lihtsalt ei saa pidada nii hästi, et see käivitamist takistaks. Rõhk läheb kiiresti maha kui tagasivoolu (ühesuuna) klapp vastusurvet ei leki ja piisavalt mahutit olemas õhule. Sellest siis see eespool olev soovitus Isandpaugule, et CO7 rõhuklapp ära jätta.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne