Ikka ja jälle seda automaksu!

(12-08-2023, 12:40 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Just - me elame üle Riigi suuruse võimete! Me ei anna ühte tõsisemat linnagi välja, samas on tohutu territoorium hõredalt asustatud. Erinevalt suurte territooriumitega Riikidest, ksu suur osa ongi elanike ja teenuste "Vaba", ja sinan viib enamasti kas üks tavaline maanteeke ja raudteee + on mingi väga piiratud teenuste kogum, sisi meie püüame IGASSE nurka kolmele külamutile ka selle 4-realise ehitada koos kosmdroomi ja kurat-teab millega veel! ÕNNEKS on siiani ära jäänud rahahukkamsie Saaremaa püsiühendus... 
Tegelikult ol iMõisaJürkal õigus - Suur-Tallinn ehk Harjumaa on Eesti elanikkonnale paras plats, siis saab see ka efektiivselt toimida. Ja Harjumaa suures piires toimibki. See on 600 000 elanikku + raplamaa mis on ka osaliselt Tallinna eeslinn. Tartu maakond oma 150 000 elanikuga on juba liiga pisike isetoimimiseks. Ikka seesama töötundide arv, lisandväärtuse loomine, söögi kasvatamine jne.

Me elame selgel ülejõu olles samal ajal ülalpeetavad! Meid peab tegelikutl euroliit ja NATO "üleval" ja arvata on et selle eest tahavad nad midagi meilt VASTU saada! Mida on meil pakkuda, on vaid maavarad. Täpselt sama mis Moskva võimu ajal...  Maavarad on ka suured inimtühjad Loodusalad, kus naatod saavad mõnuga lagastada jne. Meid on JUBA aborigeenideks madaldatud ja Eesti on muudetud koloniaalmaaks! Me oleme tagasi 19.sajandi lõpus, kus inimmass surutakse linna kokku, barakkidesse (lihtsalt modosamad kolemagalad, nagu nad on) elama ja selleks ongi käesolev varamaksustamine. Auto kalliks et peaks sellest loobuma, elu maapiirkonnas tuleb muuta raskeks ja kalliks jne. Siia juurde käib see 15-minuti linna jutt, "rohe"pööre jms. Me andsime raskelt kättevõidetud iseseisvuse käest 28.november 1995 öiroliiduga ühinemise avalduse esitamsiega ja kohe saab ju täis 20 aastat reaalselt iseseisvuse kaotusest aastal 2004! Tasumise aeg hakkab kätte jõudma...  Meie pere ütles referendumil EI! Hea on olla kogu elu aus ka valimistel, hääletades südametunnistuse põhjalt. Natsionalist, Peremees ja Omanik, mõttelaadilt kapitalist nagu ma olen. Minu hääl ei ole meid siia toonud, kus me oleme! Minu valikud Isamaast on ajanud alati piisavalt rahvuslikku aga teistega arvestavat ja enesemääramisõiguse agendat. Laar, Vahtre, Nutt. Ja Brüsselisse Madisson on parim valik olnud. Kaks korda olen libastunud: Nõmme KOV valimistel Mart Meri ja Indrek Tarand öiroopasse! Sots on nakkushaigus...
Kuigi me vahel erimeelsusi oleme ilmutanud siis praegu ma olen kõige sellega täielikult nõus väikse mööndusega mis puudutab Natot.
Mina arvan, et me asume väga halvas kohas kahe suure vahel ja siin EI OLE võimalik olla erapooletu sest siis neelatakse meid emma-kumma poolt alla ja poole oleme valinud keerates end lääne poole ning sellel on hind nagu ka itta keerates.
Maavarade kohalt olen täiesti päri, et meie varad koonduvad järjest välismaalaste kätte kes ei tegutse nendega meie huvides ja ei tehta seda balti raudteed ka siia selleks et mats saaks minna Berliini kohvi jooma roheliselt.
Juba vaikselt käib suunamudimine, korra aastas kerkib pilti fosforiit, et on ikka vaja uurida ja võibolla siitsealt labidaga katsuda aga me kaevama kindlasti ei hakka vaid tahame teada palju seda on ja kas seda saab kaevandada. Smile
Meil on veel metsa, põlevkivi ja natuke veel seda ja teist ning see kõik hakkab siit välja minema ja kui hästi läheb tuleb meile ka asemele midagi mille sisse me oma töötunde panna saame et eurooplane hästi elaks.
Igatahes on meid vähe ja me elame hõredalt veel esialgu ja ei ole võimalik, et igaüks saab asfalti pidi taluväravani ja igas külas on vallamaja, kool ja haigla.
Vaatame kasvõi Soomet, kus kaugemates kohtades on vaid postkontor ja külapood, kuhu saab inimene omale asju tellida.
Või vaatame Ameerikat, kus tööränne on pidev.
Tehakse Eesti suurusel alal metsa, tekib sinna ka linn ja tehas ning kui see kõik on otsas jääb see tühjaks et kuskil uuesti tekkida.

Ühesõnaga tuleb kulusid kokku tõmmata, igasse linna pole vaja teatrit, igasse külasse kooli ja vallamaja ning pensionid-riigiteenistujate palgad ei saa kerkida nagu pärmitaigen.
Me ei peaks ka püüdlema kultuuririigiks või teadusriigiks ning meil on kõrgemaid haridusasutusi liiga palju elanike arvu kohta.
Selle kõrgema teadusega ei jõua me jõukamate riikide sekka kui meil pole käes odavaid maavarasid sest paekivist võime ju sealiha püüda teha aga see ei vii kuhugi.
Niisama ei saa meist kosmoseriiki, kosmoseriigiks saamiseks on vaja kulud jagada ja seda võib igaüks ise vaadata näiteks USA näitel kui palju peab tarbijaid olema et endale kõrgemat teadust lubada.
Igasugune idunduse toetamine tuleks lõpetada seni kui eelarve on ülejäägis sest nad ei suuda leiutada midagi mittemillestki ja selleks et võtta Hiinast paar akut, panna need kokku Hiina kontrolleri ja mootoriga ning teha sinna ümber vene plekist kest ei ole meie edulugu enam sest neid asju ei anta meile enam trükitud raha eest.

Mina peaks seda riiki majanduslikult-jätkusuutlikult juhtima siis ma vähemalt paneks kõik mis vähegi saab pausile ja ei tõstaks kellelgi palkasid kes ei loo lisaväärtust.
Kodanikupalk ja lühendatud töönädal oleks ka teema sest kõigil kes praegu midagi teevad ei ole mõtet seda teha sest tootlikkus on meie tegevusel ülimadal.

Kindlasti ei lahenda neid probleeme automaks ja see kui inimesed võtavad arvelt maha pooled autod.
Seda statistikat ei pea niimoodi tegema ja esitama, et meil on miljon autot registris vaid et meil on 50 000 sõitvat autot ja seda on hajaasustusega riigi kohta piisavalt vähe.

Isand Kassile aga tahaks edasi anda mõtte, et praegu pole poliitika veel Konsumi taha jõudnud aga ta jõuab ja tegeleb metoodiliselt ka nendega kes seal on kui nad ei võta seda poliitikat Konsumi ees peatada.
Vasta

Teeme mõne asja selgeks.
Raha ei trüki Eesti Vabariik, ega Kaja. Raha trükkimise otsus tuleb Saksamaalt Frankfurdist.
Ursula Gertrud von der Leyen ütles küsimusele, et Ida - Euroopa riigide alamatel on läinud raskeks laenude tagasimaksmisega (inflatsioon ja euribor), et see on nende Ida - Euroopa valitsuste mure!
Vasta

Mina külmutaks esimese asjana RB  , muidugi hakkab kohe hala - EU hakkab trahvima , trahvi maksku idee autor , 10 miljonist dollarist .
Vasta

(12-08-2023, 17:06 PM)2715 Kirjutas:  Isand Kassile aga tahaks edasi anda mõtte, et praegu pole poliitika veel Konsumi taha jõudnud aga ta jõuab ja tegeleb metoodiliselt ka nendega kes seal on kui nad ei võta seda poliitikat Konsumi ees peatada.

Õhtust!
Mõte vastu võetud, aru küll nagu tavaliselt ei saanud midagi!  Sad 
Vb oli mulle pühendatud lause tingitud minu poolt mainitud ....läheb mulaks nagu tavaliselt, aga ma pidasin konkreetseid postitusi silmas selle hinnanguga. Samas on rõõm tõdeda, et ka teised foorumlased ei saa minu postitustest aru, samamoodi, kui mina nende omadest!
Üldiselt meil seal Konsumi taga mingeid autusi kasutada ei ole ja sellega pole ka vaja irmutada, et vaat, kui maks tuleb, siis läheb Sarviku või Elektra õlu nii kalliks, et kõrist alla ei mahu! Naviitarid - on hinnad ja elu mis nad on, janusse pole veel keegi surnd, selle peale võite mürki võtta!  Cool Paljud tublid kasutajad (mitte foorumi, vaid konsumi)  palgatööl ei käi ja üldse meil on suva, mis palka siin ja mujal makstakse....
Kuna kirjutada juba tahaks ja on veel jäänud viimane, 3 -s postitus, siis võtan veel kommenteerida... Mitmete ksf! 2715 mõtetega viimases postituses olen nõus. Maavarasid aga võiks kaevandada ja müüa ja pole vaja hakata jälle hakata Nauru juttu ajama, käisin ise ka esimesel ja teisel roheliste ratta retkel "Kuhu lähed... ja kuidas elad..." ja suunas mind sinna kohaliku ettevõtte partorg, partei oli sellal NLKP, kui keegi on unustanud.
Lihtsustatult selle mulaks muutumise kohta tahtsin öelda, et tehti ju eraldi teema selle mula jaoks, mis otseselt automaksu ei puuduta, aga ikka enamusel on suva, saaks aga omi häid mõtteid ja objektiivseid hinnaguid raffale edastada. 
Ja veel, kui keegi lgp. politoloog valdab eesti kirjakeelt nõrgemalt, kui mina, siis mul tekib kerge kahtlus, et kas ta on ikka nii tugev politoloog nagu võiks tekstist arvata ja loota (jutt ei ole ksf! 2715 -st, vaid üldisemalt)... saan muidugi aru, et siinne majanduspoliitiline foorum ei ole mingisugune vilolookige hääletoru, aga komasid, komasid võiks ikka rohkem panna, kuigi mina ise ka ei tea, kuhu nad täpselt peaksid käima. Lgp. ksf! PV tegi isegi hiljuti teema foorumi emakeelest vms, et ikka ilgelt jube hea keelekasutus on siin ja präääägu!
Vasta

Vaatame kasvõi Soomet, kus kaugemates kohtades on vaid postkontor ja külapood, kuhu saab inimene omale asju tellida.
Või vaatame Ameerikat, kus tööränne on pidev.
Tehakse Eesti suurusel alal metsa, tekib sinna ka linn ja tehas ning kui see kõik on otsas jääb see tühjaks et kuskil uuesti tekkida.

Pole siin maailmas midagi nii must-valget kui tundub, paistab et ökonoomitamine kogub tuure üleilmselt. Käis just külas kamraad Soomest kes rääkis just sedasama et kohapealt kaugenevad järjest riiklikud teenused, koolid, arstiabi, politsei jne. Rääkis hiljutisest juhusest kus metsatööline pidi ise läbi telefoni teel juhendamise endal jalahaava kinni õmblema kuna lähem medasutus asus ca 250 km kaugusel jne. Rääkimata automaksust mis on ca 15 aasta vanusel Citroenil ca 300 euri aga ka tänu sellele et bensukas, diislile pidavat diislimaksud olema. Aga muidu eluga rahul.
Vasta

Natuke naiivne on arusaaam, et rohe-eesmärkide täitmisest on võimalik mõne teise poliitilise jõu valitsedes kõrvale hiilida.
Tõsi, väga suures ulatuses on võimalik saavutamise meetmeid valida, aga mitte kliimaeesmärkide täitmist vältida.
Automaksu alternatiivina on täiest võimalik toetada tõhusat ühistransporti (kasvõi viimase kilomeetri taksot),säästliku auto ostmist (enamus EL riikides kasutusel, küll koos automaksuga), jalgrattaga tööl käimist(on riike kus  seda ka tehakse)jne. Esimene kaheliitrine õlu jalgrattal poodi saabunule võib põhimõtteliselt ju ka tasuta olla.
Palju (vähe) kõigeks selleks raha on, on iseküsimus.

Lihtne näide, kui sul ei ole 100% taastuvenergia sertifikaati (ja seda ei nõua täna ei Eesti ega EL), siis on sinu toodetele kogu põhjamaade turg suures osas suletud.
No mitte päris, mõnes väikses kioskis mingi marginaalne müük on võimalik teha. 

Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.
Vasta

(13-08-2023, 08:31 AM)raulex Kirjutas:  Natuke naiivne on arusaaam, et rohe-eesmärkide täitmisest on võimalik mõne teise poliitilise jõu valitsedes kõrvale hiilida.
Tõsi, väga suures ulatuses on võimalik saavutamise meetmeid valida, aga mitte kliimaeesmärkide täitmist vältida.
Automaksu alternatiivina on täiest võimalik toetada tõhusat ühistransporti (kasvõi viimase kilomeetri taksot),säästliku auto ostmist (enamus EL riikides kasutusel, küll koos automaksuga), jalgrattaga tööl käimist(on riike kus  seda ka tehakse)jne. Esimene kaheliitrine õlu jalgrattal poodi saabunule võib põhimõtteliselt ju ka tasuta olla.
Palju (vähe) kõigeks selleks raha on, on iseküsimus.

Lihtne näide, kui sul ei ole 100% taastuvenergia sertifikaati (ja seda ei nõua täna ei Eesti ega EL), siis on sinu toodetele kogu põhjamaade turg suures osas suletud.
No mitte päris, mõnes väikses kioskis mingi marginaalne müük on võimalik teha. 

Railbalticule on ka alternatiiv Tori veohobustele eluvaim sisse puhuda. Meil on umbestäpselt kümme sadulveokit (Metsavenna Talu elektriline ja mõned CNG/LNG), mis sobiksid 2030 mõistliku kuluga maanteesuunda teenindama. Ei, diislid ei kao kuhugi, aga veokilomeetri hind läheb nendega ropult kalliks.
Üsna nürimeelselt järjekindel ülbitsev ja üheülbaliselt üleolev jutt. Nagu miski parteisõdur oleks pildilt maha astunud. Rohe- eesmärkide ja kliimaeesmärkide täitmine? Kvootide, piirangute, trahvide ja sertifikaatidega? Keegi ei teagi täpselt veel, mida mis moodi mida täita vaja on, aga juba täidameSmile. Las kriis saab õige hoo sisse, siis näeme, mis moodi me neid eesmärke täidame. Kas sakslase moodi sütt ahju ajades või poolaka moodi seda nii palju tehes, et sakslasele ka jätkuks. Oma jalgrataste, elektritõukside ja ühistranspordiga võivad ametnikujunnid ja muu kontorirahvas oma suures vene külas kimada, palju süda lustib, mujal on pigem päriselu ja vaja pärisasjadega tööd teha- maad künda, puid vedada või mida iganes. Seni kuniks tehnoloogiat pole, ei saa ka napakate keeldude- käskudega elektritraktorit põllule ega elektri- ekskavaatorit tee- ehitusele. Ah jaa, teid pole ju enam vaja, Rail baltic tuleb Smile Rail Baliticule on ainus alternatiiv Tori hobune Smile Mis asjadega mis asju selle Railbalticuni veetakse? Elektrihobesega? Sest see Tori oma on ju ka saastav, emiteerib metaani ja muid pahasid gaase mis kole.
Vasta

Panen otsekohese ütluse omaltpoolt.
Rohepööre on pettus ja kuritegu rahva vastu. Põhjendus?
Eesmärk on totalitaarne ühiskond, ning "rohepöörde" nime all tahetakse piirata meie vabadusi, elukvaliteeti, maksustada kõik liigutused ja eraomand.
See on minu arvamus, kuna "kliimapäästmisega" pole mingit pistmist. Lihtsalt ettekääne nende tegevuse põhjendamiseks.
Reaalselt loodusele head tegemine - Metsade, veekogude puhastamine jpm pole nende plaanides.
Mina olin 2004a väike poiss, ning EL liitumise poolt/vastu ei hääletanud.
Viimased 3-4a olen EL-ist lahkumise tugev pooldaja.
Minu arust on ka teine variant EL-is olemiseks, aga see ainult sel juhul, kui 2024 Eurovalimistel uued ja paremad inimesed sinna valitakse. Vabandust väljendi eest, aga praeguste psühhopaatidega liigub Euroopa kuristikust alla.
Vasta

(13-08-2023, 12:59 PM)KertP Kirjutas:  Panen otsekohese ütluse omaltpoolt.
Rohepööre on pettus ja kuritegu rahva vastu. 
[Pilt: NEZ3UBXUTJVWFLUY2P7FV5UAOE.jpg]
Vasta

(13-08-2023, 12:59 PM)KertP Kirjutas:  ...
See on minu arvamus, kuna "kliimapäästmisega" pole mingit pistmist. Lihtsalt ettekääne nende tegevuse põhjendamiseks. ...
loomulikult, kliimamuutused tulevad niikuinii, inimtegur on siin olemas aga ma ei tähtsustaks seda üle. Jääajad ja suured sulad olid ka enne inimest. Keskenduda tuleb hoopis kliimamuutustega kohanemisele, mitte kliimaga võitlemisele. Tuleb välja arendad tunduvalt efektiivsemad tehnoloogiad soojenevas kliimas toimetulekuks, sh energeetikas ja transpordis. Praegu aga tegeldakse nende sektorite väljasuretamisega ...
Vasta

(13-08-2023, 12:59 PM)KertP Kirjutas:  Mina olin 2004a väike poiss, ning EL liitumise poolt/vastu ei hääletanud.
Viimased 3-4a olen EL-ist lahkumise tugev pooldaja.
Minu arust on ka teine variant EL-is olemiseks, aga see ainult sel juhul, kui 2024 Eurovalimistel uued ja paremad inimesed sinna valitakse. Vabandust väljendi eest, aga praeguste psühhopaatidega liigub Euroopa kuristikust alla.

Kena päiksepaistelist keskpäeva!
Mina hääletasin EL-ga liitumise vastu ja tollal kõik, keda usutlesin, olla ka vastu hääletanud, va üks väga soliidses eas sõbramees. Tänaseks on uusi tuttavaid siginenud, kes kindlasti poolt hääletasid...
Aga välja astumine oleks väga õige, hakkaksime priskelt elama nagu Norra, Švets ja  Suur - Britannia!  Cool Kõik muulased ka minema, tuleks ilus armas ja jõukas rahvusriik. Juba ainuüksi Väätsa raba külastuse müümine jaapani, aafrika ja lõuna-ameerika turistidele peaks meid vabalt ülal ja õlleaktsiisi saaks üldse ära nullida, ma arvan  Rolleyes , rabas võiks veel mütata ja turiste sõidutada mingi eksootilise sõidukiga, näiteks ZiL 157 või MTZ 52 jne, mul mõtteid on, saaks ainult Eesti vabaks!  Wink
Ma ei teagi, äkki saaksime endid jälle vabaks laulda?! (ma ise küll eriline laulumees ei ole, vähemalt mitte enne 10.30-t)
Vasta

Kuidas see viimane lehekülje täis sisutut möla haakub automaksu teemaga? Adminn, ae?
Vasta

Rohepööre, Euroopa Liit ja automaks haakuvad omavahel küll.
Roheliberaalid hakkasid arendama autodevastast viha sel hetkel, kui Brüsselist igasuguseid "kliimaeesmärke" välja nuputati.
Ksf honkomees ütles väga õigesti - Kliima muutub ja inimesed peaks kohanema vastavalt oludele.
Vasta

Või ütleme lihtsamalt- kliima muutub ja meist sõltub kas paneme hagu alla või võidame endale natuke aega muutustega toimetulekuks.
Vasta

(09-08-2023, 20:24 PM)KertP Kirjutas:  
(09-08-2023, 20:12 PM)2715 Kirjutas:  Üldharivas mõttes, et meie naabrid ei kiirusta maksutõusudega kuni on selge millise suuna maailm võtab...

Kuidas aga meil suudeti see asi nii jätkusuutmatult ummikusse ajada on omaette saavutus.
Hea on vähemalt, et süüdlasi ei otsita sest need on teada.
Lätlasi pole Reformierakonna poolt välja koolitatud kõike pekki keerama  [Pilt: biggrin.gif]
Huvitav oleks teada, mida lätlased meie riigijuhtimise peale ütleksid, kui nad kuuleksid meie "kindlaid käsi"

Aga automaksu teemal ka midagi, muidu mõni kurjustab jälle teemast kõrvale kaldumise eest  [Pilt: biggrin.gif]
Paluks kaasfoorumlastel teha omapoolseid ettepanekuid Eesti Autoomanike Liidule. Koos tuleb ikka rohkem häid mõtteid.
Soovitasin neil oma tegevusi rohkem reklaamida, kuna muidu paljudeni info ei jõua - Lubati sellega tegeleda [Pilt: smile.gif]
Eesti Autoomanike Liit on siiski jätkuvalt 100% automaksu vastased ja mingeid ettepanekuid erisusteks nemad omalt poolt ei tee, seega neile pole mõtet oma ideid saata. (Viide) "Sellest tulenevalt ei kavatse EAOL tema sõnul teha ka ettepanekuid rahandusministeeriumi automaksu väljatöötamise kavatsusele. «Ettepanekuid saaksime teha vaid juhul, kui oleksime täiendava automaksuga mistahes kujul nõus,» ütles Tammeraid"

Küll aga saab EAOL ideele oma poolt toetushääle anda petitsioonile allakirjutades, mida on kokku teinud juba 50 000 inimest (sh. mina), Link.
Lisaks varuplaanina soovitan jätkuvalt kindlasti ka ettepanekuid saata nt. vanasõidukite maksuvabastuseks otse aadressile auto@fin.ee. Lisaks vanasõidukitele muidugi võiks oma valdkonnas pädevad või asjaosalised isikud ka eritehnika, invasõidukite jt. "vähemuste" erisuste eest seista, et siis kelle kapsaaeda kivi ähvardab lennata, siis see võiks ka ise seda proovida tõrjuda. Viimast siis võimalusel ka eraisikuna.
Vasta

Panin kirja et maksu vastu.
Kes soovib arvamust avaldada, siis siin on ka küsitlus millele võib ka vastata ja vaadata tulemust.
Esialgu on pooldajad kuidagi vähemusse jäänud... Wink
https://lounaeestlane.ee/kusitlus-kas-toetad-automaksu/
Vasta

(13-08-2023, 16:40 PM)mossepower Kirjutas:  
(09-08-2023, 20:24 PM)KertP Kirjutas:  
(09-08-2023, 20:12 PM)2715 Kirjutas:  Üldharivas mõttes, et meie naabrid ei kiirusta maksutõusudega kuni on selge millise suuna maailm võtab...

Kuidas aga meil suudeti see asi nii jätkusuutmatult ummikusse ajada on omaette saavutus.
Hea on vähemalt, et süüdlasi ei otsita sest need on teada.
Lätlasi pole Reformierakonna poolt välja koolitatud kõike pekki keerama  [Pilt: biggrin.gif]
Huvitav oleks teada, mida lätlased meie riigijuhtimise peale ütleksid, kui nad kuuleksid meie "kindlaid käsi"

Aga automaksu teemal ka midagi, muidu mõni kurjustab jälle teemast kõrvale kaldumise eest  [Pilt: biggrin.gif]
Paluks kaasfoorumlastel teha omapoolseid ettepanekuid Eesti Autoomanike Liidule. Koos tuleb ikka rohkem häid mõtteid.
Soovitasin neil oma tegevusi rohkem reklaamida, kuna muidu paljudeni info ei jõua - Lubati sellega tegeleda [Pilt: smile.gif]
Eesti Autoomanike Liit on siiski jätkuvalt 100% automaksu vastased ja mingeid ettepanekuid erisusteks nemad omalt poolt ei tee, seega neile pole mõtet oma ideid saata. (Viide) "Sellest tulenevalt ei kavatse EAOL tema sõnul teha ka ettepanekuid rahandusministeeriumi automaksu väljatöötamise kavatsusele. «Ettepanekuid saaksime teha vaid juhul, kui oleksime täiendava automaksuga mistahes kujul nõus,» ütles Tammeraid"

Küll aga saab EAOL ideele oma poolt toetushääle anda petitsioonile allakirjutades, mida on kokku teinud juba 50 000 inimest (sh. mina), Link.
Lisaks varuplaanina soovitan jätkuvalt kindlasti ka ettepanekuid saata nt. vanasõidukite maksuvabastuseks otse aadressile auto@fin.ee. Lisaks vanasõidukitele muidugi võiks oma valdkonnas pädevad või asjaosalised isikud ka eritehnika, invasõidukite jt.  "vähemuste" erisusste eest seista, et kelle kapsaaeda kivi ähvardab lennata, see võiks ka ise seda proovida tõrjuda.
Sõnastasin võibolla kahetimõistetavalt.
Minu mõte ettepanekute all oli see, et rahvas leiaks ühiselt veel rohkem argumente, miks automaksu ei tohiks üldse kehtestada.
Mida rohkem vastuargumente rahval on, seda suurem jõud vastu seista.
Vasta

Veel näide kui populaarne see maks maal on.
1000:2 on väga kõva toetus ja sõitsid inimesed ringi kel olid vastavad kleepsud klaasile pandud.
Vasta

(13-08-2023, 17:03 PM)2715 Kirjutas:  Veel näide kui populaarne see maks maal on.
1000:2 on väga kõva toetus ja sõitsid inimesed ringi kel olid vastavad kleepsud klaasile pandud.
Kleepsud klaasil on alati IQ 200 vääriline lüke.
Vasta

(13-08-2023, 16:12 PM)Meelis2 Kirjutas:  Või ütleme lihtsamalt- kliima muutub ja meist sõltub kas paneme hagu alla või võidame endale natuke aega muutustega toimetulekuks.
EI ... kliima muutub meist sõltumata, meie kas kulutame (väheseid) ressursse KLIIMAGA VÕITLEMISEKS (nagu üks rüütel tuuleveskitega võitles) ja enda olemise ebamugavaks muutmiseks või siis mõistlike olenditena kulutame oma ressursse valmistudes kliimamuutustega mugavaks kohanemiseks, nt uued põllundusviisid, orkaanikindlad hooned, kasvõi suuremahuline energiatootmine kõigi ruumide konditsioneerimiseks etc etc
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Raivo, 3 külali(st)ne