08-10-2017, 23:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2017, 23:57 PM ja muutjaks oli Laurts.)
(08-10-2017, 16:46 PM)HMP Kirjutas:(07-10-2017, 22:46 PM)Laurts Kirjutas:Täpsem oleks väljend - kui tööandja peale maksaks. S.t. klient maksab sama raha, mis töötaja soovib tasuna tasku saada.(07-10-2017, 22:16 PM)HMP Kirjutas:(07-10-2017, 18:08 PM)Laurts Kirjutas:See ei ole kahtlane jutt vaid reaalsus. Hulpivat massi on, aga oskustöölisi napib.(07-10-2017, 15:39 PM)raulex Kirjutas: Siit tulebki üks vanemate autode kadumise põhjus.Ise ei oska või ei viitsi putitada ja remondikohad saadavad ukselt tagasi.
Sama kahtlane jutt kui ettevõtjate hala et tööjõudu pole kuskilt võtta
Teine probleem- hea töömees soovib sama palju palka, kui klient (vana tarbesõiduki omanik) on nõus maksma teenuse eest.
Niiet kui maksta siis ikka leiaks ka tööjõudu...
Tekkib küsimus, kas klient maksab vähe, või töötaja tahab alusetult kõrget tasu oma töö eest?
Sellistel puhkudel olen kasutanud lahendust - teen töö ise ära.
Kui saladus ei ole siis millistest numbritest käib jutt?
(08-10-2017, 21:21 PM)ivoalaska Kirjutas:(08-10-2017, 21:16 PM)kopraonu Kirjutas: Toon ühe näite,kuidas mõni töökoda vanema liikuri omanikku koorida oskab.
Näide siis 66kw Diisel Passat B3ga 1993a. Vaja oli teha käsipidur, muidugi selgus,et seal oli veel asju.
Asendati siis sellised asjad:
- käsipiduri trossid(20eur)
- kettad 4tk 80eur
- klotsid (40eur).
- töösilindri remont(40eur x2 silindrit taga)
- Break cleaner,paber ja töökindad(ei mäleta,mis need maksid)
- töömehe tund oli 20eur koos käibega ja seda palju tehti ma ei mäleta enam.
Kokku tuli selle tööde remondi hind 395eur koos käibega. Ehk siis selle auto 2x omahind. Järeldused võite siit ise teha, tegu ilmselt sellise üksik juhusega aga mine tea.
Ma ütleks, et ei ole kõige hullem koorimine.
Samuti ei mõista pahameelt, just oli häda et vanu ronte ei taha keegi remontida, ja mis üldse puutub siia auto omahind?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki