Gaz 24-10 -le teise mootori paigaldamine
#61

Mootori vastupidavusest-Kvaliteedist siis minu Volga on sõitnud 32000 ja natuke peale.
Mootori võtsin lahti sest peale paarikümmend aastat õues seismist lekkis ta igast otsast.
Lahtivõttes selgus,et vänt on tehasest kõver ja viimase raamsaale kaelalt oli ainult ühe külepealt vastu saalet puutund.
Nukknõlli teine nn saale ei puutund peaaegu üldse vastu nukka jne.
Olen sama meelt et volga mootorist hullemat ei ole mina teinud ega näinud.
Vasta
#62

Kes siin Volgat parema mootoriga igatses:
https://www.osta.ee/gaz-21-k-ehk-volga-v...40611.html
Lisaks mootorile küll ka palju muud ringi tehtud, teagi kas uute leebemate seadustega arvele ikkagi saaks.
Vasta
#63

(17-09-2019, 00:53 AM)meli666 Kirjutas:  Kes siin Volgat parema mootoriga igatses:
https://www.osta.ee/gaz-21-k-ehk-volga-v...40611.html
Lisaks mootorile küll ka palju muud ringi tehtud, teagi kas uute leebemate seadustega arvele ikkagi saaks.
Antud masinal, mis on tervenisti BMW põhjale ehitatud Volga, on uue mootorivahetusvabadusega tõenäoliselt üsna vähe pistmist.

Selle auto saaks arvele kui omavalmistatud, aga siis ei tohi auto välimus sarnaneda seeriatootmises olnud autoga. Näiteks siia sobib üks M400 (Link) ja GAZ 21 cabrio (Link).

Käesoleva auto välimus aga sarnaneb seeriatootmise GAZ 21-le. Ksf. nymmik kunagi uuris ARKist, et kuidas Leivategija BMW 750-GAZ 20 ja Opel Senator-GAZ 21 arvele saadi, et temal Subaru põhjal muhk ja tahaks samamoodi legaliseerida.
Vastuseks tuli, et vanasti sai jah selliseid asju arvele, aga nüüd enam ei saa. Ju kõnelaune BMW 525-GAZ 21 ka juba kahjuks "enam ei saa" ajast kuna nii suur ja kallis töö ju tehtud aga ARKis pole ümberehitust vormistatud.

Muidugi võib olla teine lugu kui nüüd uute seaduste järgi seda seeriatootmises olnud autole mittesarnanemist enam pole, aga minuteada sellist muutust pole sisse viidud.
Vasta
#64

Muudatuste legaliseerimine teises liikmesriigis (Läti-Leedu-Poola?), seal arvele ja siis võõrandamine Eestisse koos lõpptoote siin arvele võtmisega?
Vasta
#65

Venemaal küllalt populaarne Lexuse 3.0 liitrine või 4.0 liitrine. Lexuse 3.0 koos automaadiga 2jz , Volvo tagasillaga või 1uz loetakse suht igaveseks mootoriks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne