GAZ-69A-RE
#1

Otsustasin, et enne kui reaalsusest arusaam teadvusse jõuab ja seetõttu ohjeldamatult nutma puhken, jätan siia märgi maha.
Motivatsiooni õlekõrreks või umbes nii.
Hetkeolukord meenutab Curiosity nägemust naaberplaneedist:
   
Töö käib kolmes variatsioonis, poldid lahti, poldid pooleks, poldid relakaga maha.
Lisaks hetkel kerkinud küsimused.
2 asja, mis väidetavalt olevat tootmisjärgne täiustus teleskoopamortide kasutamiseks, kuid nendega mööda raami liikudes puudub nagu sobiv koht?
   
Ja teiseks, kas hilisem tõmbereleega starter istub jalaga nügitava asemele?
Nende kahe küsimusega on ühtlasi fikseeritud, et tegemist ei ole "mustanumbri projektiga".
Vasta
#2

Aga kuidas oleks poldid induktiiv-kuumutiga punaseks ja siis alles lahti keerata?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

(18-08-2022, 00:12 AM)isandpauk Kirjutas:  Aga kuidas oleks poldid induktiiv-kuumutiga punaseks ja siis alles lahti keerata?
Need esmapilgul hirmkallid, 500 ja 1000 eur. Seal, kus kummi- ja plastosi või värvi hävimist kartma ei pea, käib ka tavaline gaasipõleti, mis hetkel ca. 10 eur Handymannis.
Mina nt. Eesti talvesid näinud tavaauto supportitest piduritoru stutse ilma eelkuumutamata ei tahagi enam lahti keerata. Ilma eelkuumutuseta saab 75% tõenäosusega kandid maha ka spets piduritoru võtmega.
Vasta
#4

Mis mudel see RE on? Ei leia sellist. Kas vene tähed peaks olema РЭ või PE?
Vasta
#5

Gaz-69 ja 69A-le ei ole valmistajatehasest kunagi teleskoop amortisaatoreid paigaldatud, seepärast ei sobi ka need Gaz-veoki
kronsteinid.
Vasta
#6

(18-08-2022, 00:12 AM)isandpauk Kirjutas:  Aga kuidas oleks poldid induktiiv-kuumutiga punaseks ja siis alles lahti keerata?
Kõlab profesionaalselt, paraku võimalus puudub. Kuumutama peaks vist välimist, ehk mutri poolt, kuid teatud juhtudel pole see võimalik.
24st ukse kinnituspoldist olen lahti saanud 3. Esiuste mutri poolt ehk saaks kuumutada, tagaustel ei pääse ligi.

Pildil olnud kronsteinid on seega kasutud võõrkehad.
"RE" sügavamat sisu ei maksa otsida, see teemaalgataja "edition".
Vasta
#7

Kui keevitusaparaat käepärast, siis endal sain samas situatsioonis keevitatud mutrid nendele peitpeadele peale ja kuumutas lahti ka samal ajal. Raskematel juhtudel tuli tegevust korrata, kuid lahti sain need kõik.
Vasta
#8

Voorumihoolikud sooviks näha rohkem pilte sest üks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#9

Hetkel on keeruline midagi ilusat leida, mida foto näol jagada.
Üritasin mutreid ukse poltidele keevitada - tuleb tunnistada, ma ei oska Sad 
1 tuli lahti, 2 keerasin pooleks ja ülejääud üritused lõppesid sellega, et mutter tuli poldi küljest ära.
Käisin "algajasõbralikumat elektroodi" poes otsimas, aga lõpuks soovitati traadikeevitust.
Mul jääb see mutri auk räbu täis ja seetõttu ei jää mutter piisavalt kõvasti poldi külge.
   
Kerkinud küsimused:
Kas see aeglusti ja esisilla kangi ees olev kere plekkriba peaks olema poltidest eemaldatav või on see kerekülge keevitatud (kataloog eraldi detaili ei näita)?
Sama küsimus vahekasti kandetala kohta, kas poltidega või keevitatud raamile?
Üritasin nimelt kere maha tõsta ilma kange ja roolisammast eemaldamata ja ei õnnestunud.
Keegi teab, palju kere koos uste ja paagiga kaalub?
Vasta
#10

Kere tala peaks olema originaalis polditav ja raami tala needitud. Ma keevitasin mutreid küll traadiga ja vähe suurema vooluga, et polt punaseks läheks ja siis tulid need lahti küll.
Kere kaalu ei tea, kuid üksinda tõstsin seda otsa peale üles ja külje korraga. Mingi 150-200kg ehk, kui sedagi. Teoreetiliselt kui saad vahekasti kangide eest selle põiktala eest, siis peaks olema võimalik roolisammas paikka jätta, kuid üksi-kaksi ihurammuga see vaevalt õnnestub. Miski tõstmise masin võiks ikkagi olla, sest roolisammas ju suht kõrgel.
Vasta
#11

Poltide kätte saamiseks võid proovida suuremaid mutreid keevitada sinna. Elektroodiga on kindlasti keeruline. Proovi enne mutri keevitamist natuke kasvatada poldi otsa.
Vasta
#12

Jutuks olnud kere plekkriba kangide ees sai ühelt poolt keevitusest lahti lõigatud ja teiseltpoolt kere külge keevitatud polt vabastatud, mispeale plekkriba irdus.
Tõstmise käigus selgus, et eelnevalt oleks võinud ka käsipiduri hoova käigukasti küljest eemaldada  Cool
Lisaks selgus, et kodukootud vints vajab oluliselt täiendamist.
   
Kere pehmust kinnitas sissepoole käima hakanud tagauks.
   
Edasine tegevus on alusvankri vabastamine liigsest.
   
Vasta
#13

Vahepeal sai ka mootor maha tõstetud. Õige tööriistaga on toimingud palju lihtsamad - võrreldes vintsiga punnimisest, on taliga tõstmine oluliselt lõbusam.
Mootori sõidutamiseks koostasin käepärastest vahenditest vankri.
Alles jäänud raami käis vaatamas spetsialist ja tõdes: "kuuaega tubli tööd, otsi paremas seisukorras isend".
Nii et kui kellelgi on üle, siis palun lahkel pakkumine PS.
Hetkel time-out, sest projekt "kuur" lendas peale sooviga enne külmasid kuhugi jõuda.
   
   
   
   
Vasta
#14

Ega neid korralikke raame väga saada polegi. Mul samuti raami otsingud käsil 69A jaoks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne