automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nostalgitseme lääne autosid.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
http://www.auto24.ee/used/920642 Kes tahab,see saab selle masina ära päästa pressi alt. Kahju kui säärane asi kaalule viiakse. PÄÄSTE ÄRA VANA TOYOTA !

Müüja on veidi imelik.Ähvardab veel vanarada viimisega.

cg.[/quote]
Tubli ärimees hakkab juba vaikselt tagasi jöudma selle hinnani millega see auto algselt pakkumises oliSmile
kus sellist kilohinda makstakse? Oleks ka üht-teist viia.
(08-04-2013, 11:10 AM)umm Kirjutas: [ -> ]kus sellist kilohinda makstakse? Oleks ka üht-teist viia.

Ilmselt mitte kusagil auto eest.Toungue

Aga meil on ju tavaks olla leidlik:
gabariitne küljest ja üle kaalu. Sääraselt peaks nii tonni lähedale seda kätte saama - pea 300 juba käes. Seejärel autokere termiline puhastus ja jäägid üle kaalu. Tonni päris ei tule, kuid kerghaagisele lubatust enam ikka.

Oma aeg ei maksa ju midagi...

Väike ähvarduselisa ka juurde ja nii see 390 tulebki.
(07-04-2013, 22:19 PM)crazygamer Kirjutas: [ -> ]http://www.auto24.ee/used/920642 Kes tahab,see saab selle masina ära päästa pressi alt. Kahju kui säärane asi kaalule viiakse. PÄÄSTE ÄRA VANA TOYOTA !
Müüja on veidi imelik.Ähvardab veel vanarada viimisega.

Toorikutena ja projektidena on selliseid MS60/65/70 Crowne siinmail läbi aegade nähtud ikka jälle. Aga tänavapildist ei meenu küll, et oleks kunagi niisugust autot Eestimaa peal kohanud. Ei üheksakümnendatel ega nüüd.

Aga kas sellel küsitaval hinnal - 1000€ kolme tooriku/doonori eest - nii väga viga ongi? Pole neid konkreetseid objekte küll lähemalt näinud, võibolla ongi ainult ussipuru järgi, aga lõpptulemus ja lõppmaksumus sõltub alghinnast küll kõige vähem.
See kas tooriku(te) hinnatase on vanaraud+100€ või +200€, ei puhu ju tegelikult mingit pilli. Kui vanaraua küljes on kasvõi 2 korralikku juppi, tasub see +100€ või +200€ ostjale/taastajale igaljuhul ära.
Mingite väljaminekutega peab ju niikuinii arvestama Smile

Kindlasti oleks masina säilitamise huvides abiks selline kena suhtumine , mida PlyVal siin foorumis korduvalt üles tõstnud on, et omanikul tuleks otsida pühendunud taastaja ja masin/toorikud lihtsalt ära kinkida.
Aga ilmselgelt nõuab see laialdasi ja asjalikke tutvusi ning ei ole kõigile jõukohane Smile Väga kergesti võib sattuda selliste tegelaste otsa, kes krabavad tasuta saadava kola kokku ja lõpuks ikkagi kraami vanarauaturule viivad. Sellest jääks ikka veel sandim maik suhu kui et ise asjad vanarauda ära toimetada.
Huvitav oleks näha neid doonoreid, kas nad üldse sama mudelgi on.
Kolme auto eest ei ole see üle kilone hind vast palju muidugi, eeldusel et neist vähemalt ühe eeskujuliku kokku saaks.
Antud autode keretaastamine ikka oluliselt vähem aega ja vaevanõudev kui leida nt korralike tulesi värke, pole teps mitte neid kuskilt välja võluda. Plekk ja keevitus, pole probleemi. Aga neid vägeva kujuga tulesi ja liiste ei tee ise kuidagi. Kui läbiussitand kere küljes väga korralikud tuled, siis entusiast ostaks auto juba sellepärast.
(08-04-2013, 12:48 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Toorikutena ja projektidena on selliseid MS60/65/70 Crowne siinmail läbi aegade nähtud ikka jälle. Aga tänavapildist ei meenu küll, et oleks kunagi niisugust autot Eestimaa peal kohanud. Ei üheksakümnendatel ega nüüd.

Olen näind. Pärnus oli kunagi üks suisa universaalse kerega sinine isend. Tänaseks muidugi usutavasti juba ketsiks või kalossiks ümber sündinud kui mitte ime läbi mõne "hullu" sauna taha päädinud. Tänaval nägin viimati vist uue sajandi hakul.
Kusjuures antud Crowni omanik teeb isegi kavalasti, et masina eest 2x rauahinda küsib. Sest ostja/taastaja, kes leiab et 400 euri tooriku eest on ilmselgelt liiga palju võrreldes 200 euriga ei hakka reaalselt elu sees sellist masinat restaureerima.
Kuna masina taastamise lõpphind oleks ikka kümnetes kordades suurem, ise enamus asju tehes ehk 3-4000? euri, arvestades antud masina detailide defitsiitsust siis võib juppide peale vast samase summa kirjutada.
Ja nüüd kui mõelda, et ostuhind 200 v. 400 euri siis teeb müüja tegelt endale ise teene, et 200 euri toorik autorestaureerijatest eemale hoiab.

Samas saaks aru kui tegu oleks veel sõitva masinaga, et a-la sõidaks paar talverallit ära ja siis taastama v. juhul kui liiga mäda siis doonoriks või rauda. Aga vaadates kuulutust on üks masin juba laiali ja haljas? ning teised doonorid, nii et "ajutist sõidulahendust" seal vist väga pole.

Aga teemasse ka. Kunagi sai sellise pilliga (Galant 2.0 T) ringi rallitud, mis eriti efektselt meelde jäänud oma futuristliku armatuuri, turbo siltidega sportistmete/polstrite jms. poolest. Oli esimene tubro-bensiini masin, millega ise sõita sain ja selle aja kogemuste kohta keris nagu ulmeliselt edasi. Lisaks kõikvõimalikud elektri ja muud mugavuslisad. Samad valuveljed olid veel antud masinast hiljaaegu alles kuni pätid garaažis vargil käisid:
[Pilt: 1985galant_2L_turbo.jpg]
Sellist Galanti olen ka ise omanud, küll tavaversiooni. Hea auto oli, väga hästi juhitav ja mugav relv.

Crowne ja Datsuni sarnaseid mudeleid (280C) liikus meie maal ikka omajagu, autohullust sõbraga hüüdsime neid Malaisa taksodeks Rolleyes
Sama ajastu Lancer, ehk siis klassi võrra väiksem Mitsu, ei olnud vähem futuristlik ja põnev. Mäletan lapsepõlvest 2-3 sellist, universaalil oli väga huvitav tagatulede lahendus ja seestki nägid väga ägedad välja.
[Pilt: mitsubishi_lancer_1843562_2_orig.jpg]
[Pilt: suzuki-DR200SE-1986-68237.jpg]
[Pilt: 1986_Mitsubishi_Lancer-1.jpg]
[Pilt: 002c8144.jpg]
Äkki siis leidub keegi kes 1 leone soovib päästa: http://auto.motors24.ee/vehicles/379334-...&sort=paid

Hinda kuulutuses ei maksa vaadata, teha omapoolsed pakkumised, nägemus, arvamus jne.
Autol peal võõrandamis keeld. Tehniliselt korras ja sõidab (lumega nalja kui palju, Vahest õlle järgi ikka käin Smile )Soojemate ilmadega lõikan katki Sad st. tervelt kuusakosskisse ei lähe) Võib küsida ka osadena.
Täna nägin ühte auto,mis tekitab nostalgiat:Citroen CX.Punast värvi ja arvatavasti rootsi numbritega.
Kandiline Galant teise autona oli peale Sierrat tõeline mugavusetalon Smile Isale toodud, talle tundus liiga ulmeline, nii ta ära ostsin. Lõpuks müüsin maha, kuna roosteuss oli sõber. Kusjuures roostetas mitte alusveermik, vaid igasugused liitekohad - näiteks uks ja aknaraami ühenduskohad.
Ja sellest kandilisest Lanserist on olemas ka 4x4 versioon (taga talasillaga) - sõbral oli sellega väga lõbus libedal ajal...
Kunagi ammu oli mu onul Audi.Ostetud 90ndate alguses.Juttude järgi valget värvi ja nr oli ***AAM.Võis olla tutikana ostetud Eestist.Kas 80 või 100,ei tea.
1988 lauluväljaku juures. Oettingeri tuuninguga kohalik Audi 100.
[Pilt: audi%20100%20ensv%201988.jpg]
Taguotsa järgi tundub see audi päris tuliuus olema? Kuidas tol ajal sellise luksauto siiatoomine ja arvelevõtt käis?
(07-10-2013, 12:54 PM)martinjev Kirjutas: [ -> ]Taguotsa järgi tundub see audi päris tuliuus olema? Kuidas tol ajal sellise luksauto siiatoomine ja arvelevõtt käis?

Mingil miljonär(kaluri)kolhoosil oli ja Dvigatelil vist, sest neil oli valuutat. Number (EAA) oleks jälle nagu valitsuse seeria?
"Kirovil" vist oli sihuke. U. samal ajal nägin sihukest Pärnu-Jaagupis poe juures. Oli ikka poisikestel uudistamist. Üks Oettingeri kirjadega VW Caravelle kulgeb tänini Pärnus.
saarekaluril oli ka audi 100 ja caravelle, toodi kas moskvast või piiterist, sest seal oli nende pood, aasta oli siis kas 89 või 90, käis audi minu juures kodus rehve paigaldamas, kuna meil oli tollal ainsad pädevad riistad selleks, mina oli tollal ca 16a ja see tundus ikka väga ulmeautona
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18