20-11-2023, 13:37 PM
Eks sa pead selle torustiku läbi käima. Mõnel masinal ongi reguleeritavad piirajad kuskil voolikul vahel.
(20-11-2023, 12:50 PM)isandpauk Kirjutas: Nädalavahetusel leidsin mõne tunni vaba valget aega ja tudeerisin jagajat ning seal küljes olevaid stutse.
Üheski liitmikus ei olnud piirajat, ava suurused olid silma järgi vähemalt 7mm. ...
Tõstsin prooviks voolikud ringi - kopa hammustus läks seni kasutamata sektsiooni külge ning kopa kallutus läks masti kallutuse sektsiooni külge.
Tulemus oli täpselt sama nagu enne - hammustus ja kallutus olid väga rasked ning masti kallutus toimis vabalt varasemalt nö. "piiratud" sektsiooni küljes.
Kuna voolikute ringitõstmine sektsioonide vahel ei muutnud midagi, siis kaldun arvama, et viga võib asuda jagajast kaugemal.
Ei tundu loogiline, et piirajad on pandud kaugemale aga mine tea....
...
(14-06-2024, 21:22 PM)moscito Kirjutas: ...Eesmärk lekkeid vähendada, võib pöörduda lekete lisandumiseks(ja see on pigem positiivne). Omast kogemusest õppisin. Esimene suurem diisel oli 8l Scania, mis oli aastaid vist sõitnud sellega mis vähegi õli moodi oli. Vahetuse kohta öeldi, et kunagi vist oli jah. BP oli sel ajal kõva sõna ja maksis $$$, aga sisse läks. Esimese vahetuse ajal sai puhastatud ka õli tsentrifuug, uus filter jms. mõne tuhande km järel kadus ära tsentrifuugi kidin peale mootori seiskumist... Pott oli seestpoolt tuimalt sütt täis, nii et näpuga sai napilt keerata. Puhastasime tsentrifuugi, uus filter ja 10k km. hiljem uus õlivahetus. Mootor oli kui k--ekurn, kõikvõimalikud tihendid lekkisid, sai terve ringi üle käia. BP pesi mootori seest saasta välja, veel paari õlivahetuse jagu. aastaid hiljem käis mootor lauale laiali ja seest ilus, nagu uus...
Mootor lekkis ikka korralikult, sama oli ka käigukastiga. Töö eesmärk oligi kõrvaldada suured lekked ja teha hooldus. Enamus lekkeid oli püütud kõrvaldada suure koguse hermeetikuga. Mootori õliks oli vene M10G, asemele läks 15W-40 ja k.kasti dextron.
...