10-01-2016, 22:46 PM
Alates 85 muditi seda mootorit ja kasti!
(21-02-2016, 11:45 AM)metsakohin Kirjutas: Variant a: keegi omab ja müüb.Õnneks sain kasutada variant D-d: jätsin katkise tihendi alles, keerasin karpa kõvasti kinni ja timmisin segu parajaks ja hetkel käib ülikenasti ning kõik on timmis hetkel. Ilmselt tuleb kasutada mingihetk variant A-d, ehk sebin originaali kusagilt mingi pikema jälgimisega ja panen vabal ajahetkel külge, et kõik ikka 100% töökindel oleks.
Variant b: hangid sobivate mõõtudega tükikese õlikindlat kummi ja teed valmis.
Variant c: teed vormi ja hakkad tootma mingist õli/bensiinikindlast toormest.
Ilmselt variant b: on kõige tõenäolisem, sest nõukaajast olemasolev tihend on kaotanud suure enamuse kooshoidvatest jõududest.
(27-02-2016, 17:38 PM)deeremees Kirjutas: Plaanis teha magneeto kummist vahemuhv, aga küsimus kuidas paksemasse lehtkummi muhvi ava sisse lõigata.
(27-02-2016, 21:37 PM)mossepower Kirjutas: Muidu "paksu kummi" sees skalepelli/vaibanoaga üsna tummine nüsimine, aga augud teeks elu palju lihtsamaks.Nüsimist kergendab tunduvalt noa kastmine õli või diislikütuse sisse.
(06-12-2015, 23:12 PM)deeremees Kirjutas: Kust leida Tuula mootorile traktori magneeto kinnitusega spets. ventilaatori katet nagu piltidel.
Ise tehtud, hästi tehtud. Kestab väga hästi.
(07-09-2016, 21:21 PM)deeremees Kirjutas: Panin siis Tuula mootoriga motoplokile russi geneka peale. Generaatori mark; 964.3701-1 1000w 12V. Sai proovitud ilma akuta tulesid, aga pinge oli suur mis otse geneka pealt tuli lõi pirnid läbi, panin siis aku vahele. Kas seda tüüpi genekale saaks ka laadimistule vahele panna nagu Tuulal/Muraveil originaalis oli ,pöördeid andes kustub kontrolllamp ära?
(07-09-2016, 21:56 PM)Daff Kirjutas:See on Belarus 1025 generaator. Need kaks juhet peaksid olema tahhomeetri omad.(07-09-2016, 21:21 PM)deeremees Kirjutas: Panin siis Tuula mootoriga motoplokile russi geneka peale. Generaatori mark; 964.3701-1 1000w 12V. Sai proovitud ilma akuta tulesid, aga pinge oli suur mis otse geneka pealt tuli lõi pirnid läbi, panin siis aku vahele. Kas seda tüüpi genekale saaks ka laadimistule vahele panna nagu Tuulal/Muraveil originaalis oli ,pöördeid andes kustub kontrolllamp ära?
Tegelikult ei tohiks ta ilma akuta pirne läbi lüüa. Sul ehk šokolaad vigane. Laadimistule saad võtta selle rohelise juhtme alt olevalt vabalt klemmilt. Sealt vead juhtme tuleni ja tule küljest teise juhtme plussi. See klemm, pöörete langedes kui genekas enam ei lae, lülitatakse massi, ehk annab välja miinust.
Ja mis mustad juhtmed seal küljepealt välja tulevad. Neid nagu originaalis ei ole vist. On seal midagi ringi ehitatud?
(15-06-2010, 20:02 PM)siimik Kirjutas: Kas peal on auto aku, kui jah, siis pane algatuseks tsikkli aku. Seejärel puhasta ära, jalge vahel oleva relee kontaktid ära, võiks ka juhtmete seisukorra ülevaadata. Kui eelnev ei aita, siis arvatavasti geneka harjad kulunud, nende vahetusest järgmine kord.
(17-03-2017, 12:19 PM)pannkook Kirjutas:(15-06-2010, 20:02 PM)siimik Kirjutas: Kas peal on auto aku, kui jah, siis pane algatuseks tsikkli aku. Seejärel puhasta ära, jalge vahel oleva relee kontaktid ära, võiks ka juhtmete seisukorra ülevaadata. Kui eelnev ei aita, siis arvatavasti geneka harjad kulunud, nende vahetusest järgmine kord.
Tassisisn koju ühe MURAVEI rappe. Mis akut ta tahab? 12V või 6V?