02-03-2018, 22:59 PM
(02-03-2018, 17:33 PM)diesel Kirjutas: mismoodi see asi on, kas palgalisel juhil on igal juhul kutsetunnistus kohustuslik?
kas see on kuskil veebis andmebaasis ka olemas?
kui mõlemal juhul jah, siis peaks ju olema võimalik saata seltsimees miilits ilma pikema jututa sooja koha peale.
Kutselisel juhil on kohustus iga 4 aasta järel ametikoolitus läbida, et ei laseks ennast vaseliinitada.
Dokument ei pea kaasas olema, selle väljastab MNTLRB, ehk ark ja info on nende andmebaasides olemas.
Samas nagu juba öeldud, hobi korras rekkamees olles peab ikkagi teadma sama mida ametikoolitusel mitu päeva sulle pähe raiutakse. Seaduse mittetundmine ei vabasta täitmisest.
Noorem põlvkond sai C ja muud tähed autokoolist. Ja ülla-ülla? mitte sõnakestki töö ja puhkeajast, koorma laadimisest kindlustustest (CMR; TIR; veoload jne). Aga samas teab mis on liiklusraev, kui mitu millimeetrit peab olema distants eesliikujaga ja kuidas peast verejooksu korral kaelale žgutt panna.
(02-03-2018, 12:23 PM)Daff Kirjutas: Seda paberit pole enam ammu vaja mis tõestab, et sa 28 päeva kodus olid. Kõik saad digisse sisse laduda kuna lõpetasid ja kuna alustasid ning isegi prantslane aktsepteerib seda. Muidugi eestis ei sõida ja ei oska eesti politsai seisukohtade kohta midagi öelda.
Muidugi kui on vana ketta masin veel siis piisab kui paberi annab sinu enda tööandja.
Eelmine digikaart sai ääreni täis sõidetud ja veel natuke. Uus on täitsa kasutamata rahakoti vahel. Aga 30 aastat tagasi oli isegi tahhograafi ketas suht tundmatu asi.
Kui ma praegu leiaks "tööandja" kes mulle neid tõendeid vorbiks, poleks ma enam hobi- vaid kutseline juht, koos uute nõuete jms-ga.