Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

(02-03-2018, 18:33 PM)diesel Kirjutas:  mismoodi see asi on, kas palgalisel juhil on igal juhul kutsetunnistus kohustuslik?
kas see on kuskil veebis andmebaasis ka olemas?
kui mõlemal juhul jah, siis peaks ju olema võimalik saata seltsimees miilits ilma pikema jututa sooja koha peale.

Kutselisel juhil on kohustus iga 4 aasta järel ametikoolitus läbida, et ei laseks ennast vaseliinitada.
Dokument ei pea kaasas olema, selle väljastab MNTLRB, ehk ark ja info on nende andmebaasides olemas.
Samas nagu juba öeldud, hobi korras rekkamees olles peab ikkagi teadma sama mida ametikoolitusel mitu päeva sulle pähe raiutakse. Seaduse mittetundmine ei vabasta täitmisest.
Noorem põlvkond sai C ja muud tähed autokoolist. Ja ülla-ülla? mitte sõnakestki töö ja puhkeajast, koorma laadimisest kindlustustest (CMR; TIR; veoload jne). Aga samas teab mis on liiklusraev, kui mitu millimeetrit peab olema distants eesliikujaga ja kuidas peast verejooksu korral kaelale žgutt panna.

(02-03-2018, 13:23 PM)Daff Kirjutas:  Seda paberit pole enam ammu vaja mis tõestab, et sa 28 päeva kodus olid. Kõik saad digisse sisse laduda kuna lõpetasid ja kuna alustasid ning isegi prantslane aktsepteerib seda. Muidugi eestis ei sõida ja ei oska eesti politsai seisukohtade kohta midagi öelda.

Muidugi kui on vana ketta masin veel siis piisab kui paberi annab sinu enda tööandja.

Eelmine digikaart sai ääreni täis sõidetud ja veel natuke. Uus on täitsa kasutamata rahakoti vahel. Aga 30 aastat tagasi oli isegi tahhograafi ketas suht tundmatu asi.
Kui ma praegu leiaks "tööandja" kes mulle neid tõendeid vorbiks, poleks ma enam hobi- vaid kutseline juht, koos uute nõuete jms-ga.
Vasta

No nüüd seletas asja löpuks keegi lahti,minu tuttav Saksa rekka mees sai Prantslaste juures
trahvi 2900€ Önneks oli suve aeg ja mees veetis nädalakese mere rannas kuni raha toodi Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(03-03-2018, 00:00 AM)impreza Kirjutas:  No nüüd seletas asja löpuks keegi lahti,minu tuttav Saksa rekka mees sai Prantslaste juures
trahvi  2900€ Önneks oli suve aeg ja mees veetis nädalakese mere rannas kuni raha toodi Big Grin

Ma tean juhust, kus makaronide juures jäi mees neljapäeva pärastlõunal mundrimeestele pihku. Leiti CMR-ist mingi komaviga, tulemus oli see, et auto sai liikuma järgmisel kolmapäeval. Vaene autojuht sai küll autos elada, aga pidi igal tööpäeval käima ca 150km kaugusel politseijaoskonnas tuuleveskitega võitlemas, seda kõike muidugi iseseisvalt ja oma kulude-kirjadega.

Auto oli terve selle aja mingis aiaga ümbritsetud politseiparklas, kuhu jalgsi sisse sai, aga autot välja viia muidugi mitte.


Lugu ise oli miski 8-10 aastat tagasi, tänapäeval võetakse tõesti autovõtmed ka ära ja jäetakse avalikku parklasse (needki on tasulised). Poliitika muutuse põhjus on väidetavalt selles, et liiga palju kaebusi tuli varguste kohta nendes "politseiparklates", niisiis vabastati ennast sellest vastutusest.
Vasta

(02-03-2018, 23:59 PM)hulgus Kirjutas:  Kutselisel juhil on kohustus ...

ehk siis mittekutseline juht on miilitsatel kohe reaalajas kindlaks tehtav.
ja seega selliselt kodanikult ketast nõuda pole õigustatud?
Vasta

(03-03-2018, 00:17 AM)diesel Kirjutas:  
(02-03-2018, 23:59 PM)hulgus Kirjutas:  Kutselisel juhil on kohustus ...

ehk siis mittekutseline juht on miilitsatel kohe reaalajas kindlaks tehtav.
ja seega selliselt kodanikult ketast nõuda pole õigustatud?
Võiks ju olla..., aga ei.
Peatavad auto, nõuavad kettaid-kaarti. Üle 7,5tn on ketas kaart-kohustuslik v.a. need mõned erandid. Lisaks pead ise tõestama, et pole kaamel, sry kutseline, vaid vead enda asju, oma ajast, oma vahenditest ja raha sellega ei teeni, et ei peaks veel tegevusluba- sõidukikaarti omama.
Vasta

(03-03-2018, 00:36 AM)hulgus Kirjutas:  Võiks ju olla..., aga ei...

selle kohta oleks hea näiteks ksf! indreksirk kommentaari kuulda.
minu väheharitud pea jaoks peaks kutsetunnistuse puudumine kohe piisavalt tõestama töö mitte tegemist.
Vasta

Siinkohal ka mul huvi tekkinud teema vastu.
Et tegemist oli sadulveokiga siis on ilmselt omaette olukord, aga...
Pidasin pikka aega enda eraomandis ZIL kallajat. Polnud tal kohtagi, kuhu mingit ketast paigaldada. Käisin temaga ametlikult ülevaatusel ja oli tegemist ka politseiga. Nii koormaga, kui ilma.
Teine variant. Töötasin firmas. Mitte autojuhi, vaid varustajana. Enamus asju sai aetud Transitiga. Suuremate asjade jaoks oli Volvo F-tüüpi kastikas. Talle eraldi juhti ei peetud, kuna võisin ise sõita ja harva oli vaja. Ka sellel polnud kohta, kuhu ketast pista ja ka sellega oli mul kohtumisi politseiga. Läbis ka ametlikult ülevaatusi. Et oli justkui firma sisevedudeks vms.
Ühe sõnaga probleeme küll polnud. Tõsi, kõik see toimus enne eelpool mainitet 2014a määruste väljaandmist.
Olemas load BCE, kutsetunnistus puudub. Kettakoolitusest ei tea ka midagi. Sõita justkui tohiks, nii C, kui CE sõidukiga, kutselisena tõõtada ei tohi. (ja ei taha ka!) Millal ja mille järgi siis nüüd vahet tehakse? Või ongi see vahe ära kaotatud?
Vasta

Päästeauto, kaal 17 või 26 tonni. Seni pole ei ketast ega kutsetunnistust. On see seaduslik?

Инвалид информационной воины.
Vasta

(03-03-2018, 02:46 AM)samodelkin Kirjutas:  Ühe sõnaga probleeme küll polnud. Tõsi, kõik see toimus enne eelpool mainitet 2014a määruste väljaandmist.
Olemas load BCE, kutsetunnistus puudub. Kettakoolitusest ei tea ka midagi. Sõita justkui tohiks, nii C, kui CE sõidukiga, kutselisena tõõtada ei tohi. (ja ei taha ka!) Millal ja mille järgi siis nüüd vahet tehakse? Või ongi see vahe ära kaotatud?

See ongi hetkel arusaamatu, miks peaks talunik või Zil-iga sõitja vm teadma kõiki neid nüansse, mille eest saad riigi puuduvat aktsiisi auku täita. Igal juhul on Sul müts peas ja saad ära, kasvõi õlise mootori eest.

(03-03-2018, 11:13 AM)aavu Kirjutas:  Päästeauto, kaal 17 või 26 tonni. Seni pole ei ketast ega kutsetunnistust. On see seaduslik?
Pääste, militaar jms on ketta ja arvestuse vabad.

Jäin siin omaette mõtlema, et iga kord, kui politsei autot peatab, peab ta ka põhjendama miks peatas, on see siis kiiruseületamine vm kahtlast. Minu juhtumil oli esimene asi puhumine ja siis küsis kettaid. Tea  kas paistis kaugelt ära, et paber puudu?
Vasta

(03-03-2018, 00:44 AM)diesel Kirjutas:  
(03-03-2018, 00:36 AM)hulgus Kirjutas:  Võiks ju olla..., aga ei...

selle kohta oleks hea näiteks ksf! indreksirk kommentaari kuulda.
minu väheharitud pea jaoks peaks kutsetunnistuse puudumine kohe piisavalt tõestama töö mitte tegemist.

Ei, see näitab vaid seda, et sa EI TOHI kutselisena palgatööd teha. See, kas sa teed või mitte, on teine asi ja siin aitab ainult selgitamine. Rahulikult, aeglaselt ja korduvalt, kui juhtud peast miilitsa otsa. Big Grin
Vasta

(03-03-2018, 11:13 AM)aavu Kirjutas:  Päästeauto, kaal 17 või 26 tonni. Seni pole ei ketast ega kutsetunnistust. On see seaduslik?

Päästeauto võiks käia erandi alla, kuna selega ilmselgelt ei tehta kaubavedu.
Vasta

(02-03-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas:  Põhiosa ongi selles, et meie seadused on tehtud nii hambutud, et väliskülaliste komposteerimist pole seadusega ette nähtud.
...

Seadused on meil karmid, aga nende täitmist ei suudeta kontrollida. Sad

Sotsidele pole mõtet oma häält raisata - viimased 7 aastat on näidanud, mis juhtub, kui ükskõik milline neljast sotsiaaldemokraatlikust erakonnast pukki pääsebSad Täna on jäänud veel ainult EKRE, kes pole oma marki päris täis teinud.  Rõhk sõnapaaril "päris täis" Sad
Vasta

(03-03-2018, 12:11 PM)v6sa Kirjutas:  
(02-03-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas:  Põhiosa ongi selles, et meie seadused on tehtud nii hambutud, et väliskülaliste komposteerimist pole seadusega ette nähtud.
...

Seadused on meil karmid, aga nende täitmist ei suudeta kontrollida. Sad

Sotsidele pole mõtet oma häält raisata - viimased 7 aastat on näidanud, mis juhtub, kui ükskõik milline neljast sotsiaaldemokraatlikust erakonnast pukki pääsebSad Täna on jäänud veel ainult EKRE, kes pole oma marki päris täis teinud.  Rõhk sõnapaaril "päris täis" Sad

Sotsid olidki mul välja toodud kui viimane äärmus. Praegune poolteist aastat on hästi ära näidanud, mis masti inimestega tegu, riigile on kurja tehtud rohkem kui kõik eelnevad valitsused kokku on suutnud.

Seaduste täitmise kontroll on minu meelest meil sekundaarse väärtusega. Esmane on ikka trahvimine ja seda siis ainult kohalike vedajate puhul. Kuna veoauto=ettevõtlus (äritegevus), siis kuulub automaatselt represseerimisele (nagu igasugune muu ettevõtlus), aga trahv kirjutatakse millegipärast autojuhile, kes enamikul juhtudest pole ettevõtja. 

Ma õigupoolest ei usu, et tavapatrullis meil ainult sellised mendidiagnoosiga isikud töötavad. Väikse autoga sõites pole kunagi erilisi probleeme tekkinud, karistada olen saanud ainult reaalsete rikkumiste eest ja mõistlikus ulatuses. Tihti olen pääsenud hoiatustega. Ilmselt on ikkagi Veoautode (ettevõtluse) represseerimine koos vastavasisulise poliitkasvatusega tulnud kuskilt kõrgemalt, kas siis PPA-st või siseminist.
Vasta

Ei ole mina kuulnud kust kohast kavatsevad need parempoolsed raha leida? Ekre-st tean ainult seda et venemaaga vaja tüli norida. "ära sitta puutu hakkab haisema, ütle minu vanaisa"   Inimesed  alustasid põgenemist riigist mida juhiti ju parempoolse erakonna poolt. IRL ja RE on sõnamurdlikuse sünonüümid minu jaoks nt 
 Kui täna keegi poliitikutest ütleb mõne asja kohta:  "teeme nii on parem" mitte see või teine on valesti siis näidake mulle seda meest/naist Mitte üksi poliitik ei ole väärt riigitüüri juurde saamist kui tal ei ole valesti olevate asjade jaoks olemas paremat ideed. Ja asi peab olema realistlik ning teostatav. 
Seda plära kuidas kõik on p¤reses suudab suvaline koll poe taga soiguda
Vasta

Küsimus pole mitte raha leidmises vaid idiootliku priiskamise ja rahapõletamise lõpetamises ning nomenklatuursete varaste kinnipanekus.

_______________________
KKK all the way...
Vasta

(03-03-2018, 14:12 PM)zazik Kirjutas:  
(03-03-2018, 12:11 PM)v6sa Kirjutas:  
(02-03-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas:  Põhiosa ongi selles, et meie seadused on tehtud nii hambutud, et väliskülaliste komposteerimist pole seadusega ette nähtud.
...

Seadused on meil karmid, aga nende täitmist ei suudeta kontrollida. Sad

Sotsidele pole mõtet oma häält raisata - viimased 7 aastat on näidanud, mis juhtub, kui ükskõik milline neljast sotsiaaldemokraatlikust erakonnast pukki pääsebSad Täna on jäänud veel ainult EKRE, kes pole oma marki päris täis teinud.  Rõhk sõnapaaril "päris täis" Sad

Sotsid olidki mul välja toodud kui viimane äärmus. Praegune poolteist aastat on hästi ära näidanud, mis masti inimestega tegu, riigile on kurja tehtud rohkem kui kõik eelnevad valitsused kokku on suutnud.

Seaduste täitmise kontroll on minu meelest meil sekundaarse väärtusega. Esmane on ikka trahvimine ja seda siis ainult kohalike vedajate puhul. Kuna veoauto=ettevõtlus (äritegevus), siis kuulub automaatselt represseerimisele (nagu igasugune muu ettevõtlus), aga trahv kirjutatakse millegipärast autojuhile, kes enamikul juhtudest pole ettevõtja. 

Ma õigupoolest ei usu, et tavapatrullis meil ainult sellised mendidiagnoosiga isikud töötavad. Väikse autoga sõites pole kunagi erilisi probleeme tekkinud, karistada olen saanud ainult reaalsete rikkumiste eest ja mõistlikus ulatuses. Tihti olen pääsenud hoiatustega. Ilmselt on ikkagi Veoautode (ettevõtluse) represseerimine koos vastavasisulise poliitkasvatusega tulnud kuskilt kõrgemalt, kas siis PPA-st või siseminist.

Kindlasti ei tööta organites ainult mendi diagnoosiga inimesed,meil asjad nii et mida noorem on see organites
töötav inimene seda suurem on mendi diagnoosi töenäosus..Samas pensioni eelsed töötajad enamasti väga
rahulikud ja kontakt nendega löppend enamasti suulise vestlusega mille käigus vahest unustati küsida isegi
dokumente Smile Sellise ametnikuga vestlus möjub paremini ja minul isiklikult tekib ka mingi austus selliste vastu
kes ei tule oma perse läind eraelu hommikul tänavale välja elama....
Köik see noorem kamp on täis ambitsoone,
emotsioone mina teen mina olen ,vahest on sellise olevuse lähenedes juba kaugelt tunda soov lihtsalt
sulle ara panna Sad

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(03-03-2018, 14:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Küsimus pole mitte raha leidmises vaid idiootliku priiskamise ja rahapõletamise lõpetamises ning nomenklatuursete varaste kinnipanekus.

Mees sa oled vanasöna unustand.Suured vargad söidavad töllas,väiksed ripuvad völlas.....
Neid nomenklatuurseid vargaid pannakse kinni harva ja loodus tühja kohta ei salli ja
nende asemele tulevad uued kes tavaliselt veel rohkem vargale hakkavad Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(03-03-2018, 14:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Küsimus pole mitte raha leidmises vaid idiootliku priiskamise ja rahapõletamise lõpetamises ning nomenklatuursete varaste kinnipanekus.

Ja on mõnel parteil selle "idiootliku priiskamise"  lõpetamiseks lahendus pakutud?  Ja kindlasti on kõigil oma arvamus mis ee täpselt on.
Vasta

Et eile öösel sai ka vaieldud seadusesilmaga. Ja seda oma MB puksiiri roolis olles Smile
Sõitsin Kernu poolt päälinna poole ja plate peal oli 4 multipakki villa. Lasin rahulikult 75km/h
Korraga näen peeglist vilkuvaid tulesid. Jäin kenasti tee äärde seisma ja ootama herra saabumist. Tuli ja pani puhuma. Nagu ikka tuli sealt 0. Siis paluti autost välja tulla ja näidati ühte koormarihma mille tühi ots lipendas tuules.  Otsa pikkus oli vast 0,6m ja ta lehvis umbes 1,5m kõrgusel maast. Tunnistasin oma viga,et polnud korralikult seda otsa muu rihma alla ära sidunud. Siis käidi kõik teise rihmad ka üle ja avastati,et ühel rihmal pole seda "e" märgisega lipikut küljes. Näha oli,et on seal olnud lipik,aga no eks kuidagi ära tulnud. Sain teada,et sellist rihma ei tohi kasutada. Rihmad peavad olema nõuetekohaselt märgistatud. No tunnistasin jälle oma viga ja pakkusin,et mul autos veel 6 rihma ja äkki siis vahetan sobiliku vastu. Lubati seda teha ja vahetasin rihma ära.
Siis sammusime koos kabiini juurde tagasi ja herra teatas,et ta sooviks kettaid näha Sad Sad 
Ma siis küsisin,et mis kettatid? No ausalt ei pannud kohe puzlet kokku. Näidati tahhograafi peale ja öeldi,et selle kettaid. Ma siis mainisin,et see on N1 eraisiku auto mis kaalub max 3500kg. Seepeale tuli jutt ärilistest vedudest.
Lisaisn,et see vill on mulle endale ostetud ja vajalik maja juurdeehituse jaoks. Samuti küsisin,et mis ajast N1 ja eraisiku auto peavad kettaid täitma? Sellele vastust ei tulnud. Siis astus ligi teine herra kes teatas,et kui autol on paigaldatud tahhograaf,siis peab kettaid täitma Sad 
Ma ütleisn,et ainus põhjus miks mul tahhoga spido on,on see,et seal sees on ka kell.
Nemad aga jätkasid,et no see on ju puksiir ja sellega osutatakse teenust Big Grin ja siis peab tahho ja kettad olema. Mina vaidlesin vastu,et see on jah puksiir aga ma ei osuta sellega teenust vaid kasutan seda omadel eesmärkidel mis iganes asja veoks. Kaasa arvatud autod kui mul seda vaja on. Nemad ei saanud aru,et miks peaks eraisikul olema puksiir  Big Grin
Endiselt aga nõutti kettaid. Kuna mul oli kaasas ka tuttav kel mingil määral juriidilisi kogemusi,siis palus herradel aja kokkuhoiu mõttes teha mulle protokoll,kuhu ma saaksin oma vastulause kirjutada ja siis lähme komisjoni või kohtusse,kuna eraisikul N1 autoga ei pea kettaid olema. Ja lihtsalt tahhograafi olemasolu ei saa olla kohustuseks ketaste täitmiseks. Oli näha,et see lause ei meeldinud herradele ja nad läksid oma autosse ja istusid seal tubli 5min. Siis tuldi ja anti mu juhiluba tagasi ning sooviti head teed.
Ahjaa. Esitasin nende nõudmisel loomulikult ka apteegi/tulekustuti/ohukolmnurga ja 7 tõkiskinga ja 3 helkurvesti Toungue 
Kogu komejant võttis aega 35+min. Milleks seda n***i vaja oli? See 0,6m laperdav rihamaots ei ole loomulikult ilus ja turvaline. Ja see oli tõesti minu lohakus. Aga kõik ülejäänu?
Vägisi jäi tunne,et lihtsalt otsiti midagi. Aga kahjuks olid kõik nõutud asjad olemas ja kõik tuled viled töötasid. KA rehvid(uhiuued naelad all) vaadati üle.

Ma olen ka kohtunud normaalsete Politseinikega ja võin öelda,et nende vastu on mul täitsa austus olemas. Alles ükspäev lumesajus 50 alas sõitisn 62km/h. Politsei pidas kinni ning pani puhuma ja siis mainis,et teil ju laps ka autos ja katsuge ikka õiget kiirust jälgida. See oli PALJU mõjuvam käitumine. Vähemalt minu jaoks.
Vasta

(03-03-2018, 15:56 PM)wagoneer Kirjutas:  Ahjaa. Esitasin nende nõudmisel loomulikult ka apteegi/tulekustuti/ohukolmnurga ja 7 tõkiskinga ja 3 helkurvesti Toungue 
Kogu komejant võttis aega 35+min. Milleks seda n***i vaja oli? See 0,6m laperdav rihamaots ei ole loomulikult ilus ja turvaline. Ja see oli tõesti minu lohakus. Aga kõik ülejäänu?
Vägisi jäi tunne,et lihtsalt otsiti midagi. Aga kahjuks olid kõik nõutud asjad olemas ja kõik tuled viled töötasid. KA rehvid(uhiuued naelad all) vaadati üle.

Tere tulemast veoautojuhtide maailma!

Sellest on siin eespool kirjutatud, selline ongi Eesti raskeveokijuhi argipäev. Kinni ei peeta eesmärgiga peatada mõni rikkumine või juhtida tähelepanu (ehk tegeleda liiklusohutusega) vaid ainus eesmärk on teha trahvi. Ainus. Eesmärk. Punkt.


Kõige hullem on see, et selliste meetoditega kunstlikult väärastatud statistika toetab nende meetodite jätkamist. Kui ikka reidide käigus ENAMIK autosid ära karistatakse (reaalselt otsitud põhjustega, mis ei kujuta endast mingisugust ohtu), siis tulevad ju statistikasse väga hirmsad näitajad, mis tähendab, et antud valdkonnale peab edaspidigi ebatervet tähelepanu pöörama.

Samamoodi väärastunud statistikat tehakse meil tegelikult ka roolijoomarluse osas. Reide korraldatakse ju pühapäevahommikuti, et püüda eilse 0,2-ga juhte, mitte reaalseid roolijoodikuid. Ehk siis jällegi, hirmus palju "pahasid" saadakse kätte, kuigi need, kes eelmisel ööl reaalselt täis peaga puutumatult ringi paugutasid, magavad alles peatäit välja. Statistika näitab, et Eestis on teiste Euroopa riikidega võrreldes jube palju roolijoodikuid, märkimata jääb ainult see, et reidide käigus vahelejäänutest enamiku rikkumine on selline, mis teistes riikides on lubatud.
Loomulikult pooldan ma roolijoodikute vastast võitlust, ainult meetodid on minu jaoks kohati küsitavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne