12-02-2019, 23:00 PM
(12-02-2019, 22:51 PM)sivulev Kirjutas:(12-02-2019, 16:00 PM)alfredo Kirjutas: Teil võib oigus olla. Otsepritsega võtab oma 20% benssu gaasile lisaks. Ehk sellise värgiga nihkub tasuvusaeg kindlasti kaugemale, kui 4 või 6 põlvkonnaga. Kui on klappide õlitusega, siis vaja kallist õli veel osta juurde. Eks aasta pärast saab omanik vast väiksema kokkuvõtte teha, kui palju raha säästeti ja mis see umbkaudne tasuvusaeg tulla võiks.
Hooldus ei ole uuel seadmel märkimisväärne kulutus. Kui asi on korralikult pandud ja toimiv, siis kaks-kolm filtrit vahetada ja mõnda klambrit pingutada. Või vähe seadeid täpsustada arvutiga. Lähed kuhugi seda tegema, siis pääsed ilmselt tunni aja tööga-30€. Teed seda ise, siis kulub ehk mõni juudirubla juppidele ja kakspakk.
Gaasi saab ka niimoodi toimima, et mootorile mingeid kahjustusi ei teki. Seega tasub ära igal juhul ja hiljem hoiad juba pappi kokku, nii et seda nägu on. Hetkel jääb muidugi arusaamatuks, miks ei pandud peale kas odavamat 4 põlve komplekti, või siis 6-t, mis saadab gaasi kohe läbi originaalpihusti ja benssu üldse ei võtagi. Need ei tohiks enam viiendast väga palju kallimad olla. Poolakad teevad juba igasugu imeasju(mõistliku hinnaga), isegi diisleid pannakse gaasi peale ümber jne.
6 põlvkong oli pea poole kallim
lisaks oleks masinal pump taatlemisse viidud ja masin oleks seisnud pea 10päeva
ja 4 põlvkonda otsepritsele kahjuks ei pakuta