22-12-2022, 12:21 PM
Ärge looge endale illusioone - see masin pole ammu enam "vene traktor". Küttepumbast alustades ja kabiini ukse sulgumise klõpsuga lõpetades.
(22-12-2022, 12:21 PM)Mahno Kirjutas: Ärge looge endale illusioone - see masin pole ammu enam "vene traktor". Küttepumbast alustades ja kabiini ukse sulgumise klõpsuga lõpetades.
(22-12-2022, 11:41 AM)honkomees Kirjutas: härmatis tekib siis, kui masin on külmem ümbritsevast keskkonnast elik sula ajalIse olen alatasa akendega hädas, kui temperatuur langeb alla nulli. Mida rohkem langeb, seda hullemini härmatab-jäätub. Isegi kuuri all, kuigi seal on olukord selles mõttes palju parem. Ilmselt tõesti on määrav mereline niiske kliima. Lihtsalt imelik on vaadata, kui erinev Eesti on oma ilmastiku poolest.
(20-01-2023, 21:50 PM)2715 Kirjutas: ..
Pooltelje laagritel küll lõtku ei ole aga huvitav küsimus on kas seal sees on plekist rennid mis hammasrattalt õli koguvad välimise laagri jaoks?
Olid need ju esimesed asjad mis panemata jäeti ja lõpus ei pannud neid enam tehas ka.
Samas on mul jälle terasest käised õhukese seinaga mis igavesti kestavad ja kust pooltelg välja mahub.
Kunagi umbes siis kui suur kabiin tuli hakati asju malmist paksemaid valama ja nendest algas problemaatika.
(28-01-2023, 13:48 PM)Martin2140 Kirjutas: Vabandan teema risustamise pärast aga tundute olema mees kes on 50 niipalju lammutanud et oskab vastata.Tark raamat räägib et esisild pöörleb 5% kiiremini.
Nimelt sai ostetud vana 52. traktori aasta oli äkki 72. Sai proovi ring tehtud ja küsisin miks automaat ei tööta ja nemad ütlesid et see nii vana et sel polegi esisilla automaati. Jäin uskuma. Nüüd aga eile 9ndaga sai pööret lisatud ja lõi kolina laadse heli sisse ja oli seoses traktori kiirusega. Jebisin bussipeatuses ja lahti ei saand kolinast. Kuna sõita oli vaid 100m mõtsin et tiksun esimese käiguga ära. paar sekundit sain sõita ja kolin oli kadund. sain 9ndaga viimase 100m ära sõidetud rahuliku pöördega ja mingit kolinat ei tekkind. käigukasti kaane tõmbasin maha. hammasrattad on omajagu kulund aga ei näind midagi mis kolinat põhjustaks. siis märkasin et esisilla käbi flants loksus. keerasin too kinni ja kardaani tagasi pannes märkasin et kardaan jääb haruharva ühte pidi keerates kinni. täpselt niipidi jääb kinni nagu automaadiga.
esisillale on pandud 82 rattad. kas esisilla ja tagarataste kiirused on nii lähedaseks aetud originaalis et kui 82 rattad (mis on 52 rehvidest suuremad) siis hakkab esisillaga edaspidi sõites tõmbama ja lõhub automaadi ära?
(28-01-2023, 22:36 PM)Daff Kirjutas: Panen ka oma osa OTsse. Kui esirattad on suuremad originaalist siis automaadi rakendumiseks vajalik läbilinisemine suureneb 10% asemel märgatavalt.Kui lülitus jääb nö poolde vinna võib ka paukuma hakata, hakkab sisse välja peksma, teemaalgataja võiks selle ka üle kontrollida.
Suuremate ratastega pidi olema pehmes kohas sunni peal.
Ja selle aja jaotuskastil on kaks asendit. Sund ja automaat.
Automaat on kogu aeg ootel. Ja tühijooks ei tohiks paukuda kui kõik on korras.
(29-01-2023, 18:06 PM)huvi5 Kirjutas: Ma miskipärast kipun arvama, et ära vaata kihte vaid kiirus ja koormusindekseid. Need kaheksa kihilised rehvid võivad olla suunitlusega ainult põllule. Kiireks sõiduks on pisut rohkemate kihtidega pisut jäigemad ja ei kulu maanteel nii kiiresti.Pool päeva erinevate rehvide tabeleid vahtinud ja 12 kihti on vist ikka liiast.
(31-01-2023, 21:12 PM)hillar2 Kirjutas: Kas vene turbole saab ka seda rõumuutjat panna? Kust seda osta saaks?Kahjuks oled valesti aru saanud.
(31-01-2023, 21:12 PM)hillar2 Kirjutas: Kas vene turbole saab ka seda rõumuutjat panna? Kust seda osta saaks?Kui seal küljes Tšehhi turbo C-14 siis kui ökonoomsemaks ja võimasamaks soov saada peaks selle vahetama suurema vastu.
(01-02-2023, 13:29 PM)twist Kirjutas:Nonäed, sain ise kaasfoorumlase küsimusest valesti aru.(31-01-2023, 21:12 PM)hillar2 Kirjutas: Kas vene turbole saab ka seda rõumuutjat panna? Kust seda osta saaks?Kahjuks oled valesti aru saanud.
Jutt käib Bosch VE-tüüpi pumbast, millel on küljes mehhanism, mis vastavalt turborõhule rikastab segu.
Turbo rõhku ei reguleeri pumba küljes miski ja kõrgsurvepumbal endal on ükskõik, kas mootori küljes ripub vene, hiina või saksa turbo.