MTZ-50 remont ja kaasajastamine.

pidurimeister on ju olemas.
lõbu või huvi pärast võib muidugi ise otsida ja katsetada,
aga praktilistel vajadustel saab pidurimeistrist pädeva ja odava lahenduse.
Vasta

(25-06-2020, 11:23 AM)2715 Kirjutas:  Hädasti oleks vaja käigupoolitajat just sellisteks juhtudeks ja muidugi on ka tagasikäik liiga kiire täpseks manööverdamiseks.

See oleks ideaalne pill millel kasutada pöördemomendi võimendit, kui hea oleks koormuse all "käiku vahetada"
Vasta

Pühapäeva õhtul koos käruga Võru ringteel nähtud  Smile
Vasta

On teisega juba hulgim kilomeetreid sõidetud ja muidu on kõik tehnika poolelt laitmatult toiminud, kuid tagarehvid ajavad närvi sest mõlemad on munakujulised ja kui need kohad kattuvad hakkab eriti rõvedalt hüplema ja on selline tunne nagu oleks traktor suguühtesse astunud teega.
Praegu ei jäägi muud üle kui sõita ühe rattaga kruusale ja panna korra pidurit et ratas blokeeruks ja saab jälle edasi sõita hüplemata kuna viskav koht muudab asukohta.
Närvi ajab just see, et need ei maksnud vähe ja pisut juurde pannes oleks saanud juba näiteks Mitaselt midagi alla mis üsna tõenäoliselt oleks sirged olnud sest ainult slaavi kultuuriruumis on võimalik toota munakujulist rehvi karkassi.
Vaatasin mitut videot kuidas rehve tehakse aga sellest ei saa aru kuidas ta saab munakujuline välja tulla...
Vorm on ovaalselt treitud või pannakse kõigi kihtide jakukohad üksteise otsa?
Veljed, ma saan aru et on uuena kõverad aga need ma ajasin 3mm täpsusega sirgeks niiet rehvi keeramine veljel ka enam ei aita siin.
Siin vist muu ei aita kui tuleb traktor pukkidele sättida ja ehitada mingi seade mis freesiks rehvi ümaraks või osta uued rehvid.
Esirehvid on ideaalselt sirged sest neid sai viskava velje peal keeratud seni kui viskamine jäi paari millimeetri sisse.
Uudishimust sai veel mõõdetud palju käru vedades kütust kulub 100 km ja see number on 18 liitrit.
Algul külma mootoriga minnes on näha, kuis kütus mõõtenõus väheneb aga kui mootor juba 85c saavutab läheb ökonoomsemaks.
Vasta

(29-07-2020, 00:12 AM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Pühapäeva õhtul koos käruga Võru ringteel nähtud  Smile


+1
Katuseluuk oli äge. Pärast peeglist vaadates tundus et parem lähitule pirn ei põlenud?
Vasta

Kus leiduks selektiivklaase ?
Vasta

(02-08-2020, 22:51 PM)imps2s Kirjutas:  Kus leiduks selektiivklaase ?
Mina lasin sõbral Poolast tuua sest meil neid ei müüda sest olevat kallid ja keegi ei osta.
Esiklaas maksis 530 kohalikku raha ja tagaklaas 500 ning küljeklaase ei mäleta enam aga alla 250 olid.
Vasta

Suht sarnast pilli nägin Haanjas-purustati heina vms. ATV/tsikli rajal, mootori katte järgi tundus see sama pill olevat.
Kui nii, siis pean läbi astuma ja tutvust tegema.

Siim
Papisöödilt
Vasta

(05-08-2020, 00:04 AM)huviline7 Kirjutas:  Suht sarnast pilli nägin Haanjas-purustati heina vms. ATV/tsikli rajal, mootori katte järgi tundus see sama pill olevat.
Kui nii, siis pean läbi astuma ja tutvust tegema.

Siim
Papisöödilt
Käisin jah rada niitmas sest mootorisporti tuleb ka toetada.
Niitmist on kõvasti olnud ja lõppu ei paista veel...
Jõuvõtuvõll ka toimib liigagi hästi sest ühe kiilu suutis niiduki reduktoril puru keerata ja praegu mõtlen, et panna rõhuregulaator vahele et silindri survejõudu vähendada.
Ennem hakaku libisema kui midagi ära lõhub.
Mootoril hakkab 100 tundi täis saama ja asi toimib.
Küll aga on ilmnenud esimene õlileke ja see on vahekastist tuleva sidurivõlli vahelt sest MTZ-50 ju seal tihendit ei ole vaid ainult õlitõrjekeere ja peale seisma jätmist suudab kuidagi sealt õli välja tulla kui nina allamäge satub jääma.
Starteri oleks ka pea maha põletanud sest sai pandud AGH värkstoas tehtud süütelukk ning see suutis starteri klemmid kokku jätta.
Rooli küljes olevaid suunalüliteid on ka päris mitu ostetud ning ümber vahetatud ja juba ära hakkab tüütama vahetus.
Vead ka neil kõigil erinevad.Üks andis signaali kui kaugtulesid panna, teine ei näidanud suunda paremale lähituledega ja praegune paneb kaugtuled põlema kui vasakule suunda näidata ning selle vastu peab teda kergelt rooli poole hoidma...
Pidureid peab ka kiitma sest nii täpselt ja tundlikult pole nad ühelgi traktoril toiminud millega sõitnud.
Saab kõva kattega teel plokki ja ka libedal pidurdada lukustumise piiril, niiet Belarusi pidurid toimivad väga hästi kui kõik asjad sirgeks töödelda.
Rool on ka eriti hea sest dosaator käis algul raskelt ja sai orbitaalpumpa peene teemantpastaga lihvitud ja paar asja sees ringi tehtud ning nüüd on nagu sõiduautol.
Juhtimiseks ei pea pidevalt korrigeerima vaid saab sujuvalt keerata ning kuna lõtke ka pole roolist dosaatorini ja silindril samuti saab ilma pingutamata sirgelt sõita.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne