automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-650 metamorfoos
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Võtsin nõu kuulda, hankisin kontaktivaba regulaatori ja kõik toimib nagu peab Smile Nüüd siis jääb see tüütu laadija ja pikendusega jooksmine ära Wink Mõtlesin regulaatori laiali lammutada ja sobitada vana regulaatori kesta sisse, aga see tegu jäi tegemata- tagumine metallplaat osutus täitvat jahutuse funktsiooni. Tõsi, shiguli ja tsikli akud on kaks eri asja, aga riskida ülekuumenemisega ei taha. Läks peale nagu tootja ta valmistas. Suurem peavalu siis elektriga möödas, jääb tulede-signaalide juhtmete vedamine...
Kusjuures kui tahad ta originaal kesta sisse panna siis osta näiteks Oomipoest või Tevalost sellele transistorile väiksemate mõõtmetega radikas....mõõtmetelt väiksem aga jahutuspindalalt võid suuremagi saada,ribidega radikad siis head asjad. Ja kui osta ei raatsi siis mul täitsa pakkuda ka mõni ülejäänud radikasSmile
Mõtlesin ka sellele variandile, aga kaanealune ruum on suht väike ja ei oska aimatagi, kui kuumaks ta selle kütta võib. Auk sisse ja ribid välja oleks võimalus, aga ei tasu vist vaeva. Värvisin tagakülje mustaks (nii ei paista taustalt väljagi), tihendasin veekindluse tõstmiseks silikooniga ja praegu nii jääbki.
Kuidas sul valgusdioodid käituvad? Minu eksemplaril roheline on tühikäigul päris tumm, kuigi tester näitab 13V, pööret tõstes hakkab kiiresti vilkuma ja tester näitab 13,6V. Muidugi- aku sai enne laadimise korda saamist päris tühjaks vaevatud, ehk asi selles. Ostsin ka sobiva relee ära, eks paistab kuidas laadimistuli käituma hakkab.
Roheline led jah hakkab minulgi alles pöörete tõstes vilkuma. Meeles on vaatan mis mõõdus mul radikad onWink Aga ta väga kuumaks ei tohiks minnaSmile
Selle kontrolltule lambikesega tekkis mul selline väikene takistus,et kuna pinge pidevalt kõigub siis relee kontaktid hakkavad jubedalt vibreerima ja lõpptulemuseks vist kärsatab kinni kontaktid.....sõbra soovitusel panin kondensaatori vahele pinget ühtlustama,läks paremaks aga mitte täielikult.....vaja suurem konde muretsedaToungue
Nii kui huvi on siis on pakkuda selliste mõõtmetega radikas: 43x30x20 (pikkus,laius,kõrgus)
Aitäh, aga panin ta praegu paika nagu ta loodud on, eks jääb teise järjekorda ootama oma aega. Näpistan praegu iga päev tunnikese et saada regamiseks vajalikud funktsioonid toimima, loodan selle nädalaga toime tulla. Tänaseks on juhtmed "mustalt" veetud, rüüshi sisse toppimine, esitule ühendamine jms ootavad homset... aga siis algab vigade parandus (n. lekkiv simmerling, halvasti kahvli otsas istuv kardaani muhv jne jne), seejärel esmase sissesõidu järgne reguleering, seejärel.... noh midagi ikka Wink
Ehh, täielik müstika! Varumootorilt võetud sõrmel avastasin teljesuunalised läbivad praod, üks pragu jooksis lõpuni, kaks umbes poole sõrme pikkuseni. Esmakordselt näen midagi sellist... kuidas sellised praod tekkida saavad? Jõud peaksid ju mõjuma pigemini sõrmega risti?
Nõnda, nüüd siis riistapuu registrisse kantud, kindlustus tehtud. Erinevalt Tafkast ei tahtnud keegi mu rattale mingeid kleepse raaminumbri asendamiseks kleepida- küllap olid nad niigi kimpus õigete andmete leidmisega...
Esimese asjana mida sain kuulda oli see, et korvi külge kruvimine on ümberehitus ja ARK ei taha sellest kuulda midagi- kibekähku kirjutati paari eksperdi telefoninr-t, kelle juurde oleks nagu pidanud oma räigeid ümberehitamisi minema kontrollima. Tegin targa näo pähe ja teatasin, et vastavalt seadusandlikele aktidele ei nõuta ekspertiisi ja ehituslubasid korvi ühendamiseks juhul, kui valmistajatehas on valmistanud samu sõidukeid ka korviga ja ühendamiseks on kasutatud tehase detaile (millistele seadusandlikele aktidele vastavalt- pole aimugi Big GrinBig GrinBig Grin). Igatahes mõjus ja kibekiiresti leiti kinnitus, et tõepoolest pole vaja eksperdi hinnangut. Nüüd andis keegi noorem ja oma olemuselt ülbemapoolsem töötaja minu paberid üle ühele noorele ja vist ka kogenematule kolleegile- põhjenduseks see, et tema tööpäev lõpeb kohe. Too teine oli viisakas ja tore inimene, aga ei suutnud kuidagi leida tüübi koode, millel oleks ära näidatud kõigi kolme telje lubatud koormused. Otsisime koos, K-650 leidus registris ainult 9 tk (???) ja ühelgi ei olnud kolmele teljele näidatud koormusi, mt10 alt saime küll numbrid, aga tüübi koodi ikka ei leidnud. Kolleegide suhtumine oli pehmelt öeldes jahe- noore töötaja küsimustele visati vastuseks midagi umbmäärast ja appi ei läinud keegi, nimesildi asemel oleks võinud neil kolleegidel olla kirjutatud "a mne pohhui" (vabandage väljendust). Lõpuks tuli veel keegi töötaja, kelle abiga said siis vajalikud koodid leitud ja puuduvad koodid asendatud fantaasiaga... Vormistati korvi kinnitamine siiski ümberehitusena. Operatsiooni kestvuseks sai 1,5 tundi, millest aga polnud lugu- enne angaari minemist võtsin järjekorranumbri dokumentide vormistamiseks, kuid järjekord oli nii pikk, et sain ikkagi veerand tundi oodata. Igatahes on tsikkel nüüd korrektselt vormistatud ja peale ülevaatust ka valmis suvele vastu põrisema Smile
Hmm mul olid ka kaks nooremat isikut ülevaatamas asja aga suht sõbralikud olid ja viskasid isegi nalja.Ja mulgi otsisid tükk aega andmeid kuni lõpuks registreeriti KMZ alla endise Dnepri asemelToungue Aga see suht "savi" minuarustSmile Eks vist kõik sõltub ka nende päevast...kui ikka terve päev oled talunud kahtlaseid tüüpe siis lõpus kisub endal ka ikka ju tuju äraSmile Aga õnnitlused siis ka minu poolt ja loodetavasti sügise lõpupoole või siis kevadel ka kohtume teedel/üritustel või võtaks isegi ühise reisi Eesti loodusesse ette koos teiste külgkorvilistegaSmile (Tafka ootab juba millal saaks autokooliToungue )
see on igati tore et külgkorvidega liiklejaid juurde tekib, vinge tsikkel sul igatahes. Kui te Tafkaga olete huvitatud koos paari külgkorviekipaažiga liiklema, matkama, avastama uusi paiku, siis võta privas ühendust.
No see masina ettenäitamine ARK-is on tõesti kamarajura,sabasseismine ukse taga on juba tüütu ja tundub et sees tööd üldse ei tehta.Need noored vennad pole tõenäoliselt nn M-e varem kunagi näinudki ja nüüd ei oska midagi peale hakata.Mõned aastad tagasi läks see saba igatahes kiiremini seal.Aga õnnitlused regamise puhul!
Nokkisin adobes kokku slaidiprogrammi "enne ja nüüd", päris naljakas sai Wink
www.zone.ee/angry/index11.html
Ja küsimus ka- kas õli(?)torul (see peenike toru, mis läheb läbi jahutusribide ja paikneb silindripea ja karteri vahel) peavad olema mingid tihendid (o-rõngad)?
Sellel õlitorul käib üks rõngastihend mootoriploki poolses otsas ploki sees olevas augus, selleks tuleb silinder nii 5cm tagasi tõmmata et seda vahetadaja mingi tavaline o-rõngas sinna ei istu, kuna see võrdlemisi paks ja mõlemast otsast sirgelt maha lõigatud.
Mina olen nelja mootorit uurinud ja kõigil olid need tihendid vildist.
Ehh, ei saa ikka sellest mootorist jagu. Tegin paarikümne kilomeetrise ringi, mille jooksul ratas käitus kohati ilusti, kohati kippus jõud ära kaduma. Koju jõudes ja tühikäigu pööretele lastes suri välja ja taaskäivitus ainult ühe silindriga. Lasin tal maha jahtuda ja proovisin uuesti käivitada- läks käima küll, aga selle silindri, mis enne keeldus käivitumast, karbussi õhuvõtu toru vahelt hakkas välja ajama valget suitsu. Pöörete tõstes tuli suitsu juba nii palju, et immitses ka õhufiltri välja, pöördeid väiksemaks meelitades suits kadus. Homme kisun selle silindri lahti, aga kas keegi oskab ennustada mis mind seal ees oodata võib? Klapiga midagi viltu?
Teine küsimus. Vaevlen endiselt õlilekkega torust, mis ühendab karterit ja klapikambrit. Tihend on korralik, leidsin ka selle karteripoolsesse ossa käiva vilttihendi, aga õli lekib ikka nagu kevadisest kasest mahla. Ausalt öeldes ei saa ma aru kuidas need tihendid peaksid õli väljavalgumist takistama- vilt ju eriti õli kinni hoida ei suuda ja pabertihendi auk, millest nimetet toru läbi läheb, on oluliselt suurema diameetriga- seega õlil ju praktiliselt vaba tee mootorist välja... ja kas keeret, millega toru klapikambri külge kruvitakse, tihendatakse ka mingil moel?
Keerme osa tihendamsie kohta ma täpselt ei tea kuna mul see nii kinni seal,et isegi toru tangidega ei saa lahti sedaToungue
Aga see karteri poolne tihend peaks ikka kummist olema. Tondil vähemalt viimati käisin oli müügil see ja oli kummist. Endal kadus ka see ära ja tegin ise natukene paksemast kummist ja jäi väga hästi pidama.
peab vaatama kummitihendi jah, ehk sellega jääb pidama. Reljo86 räägib tõtt- ka varumootoril oli tihendiks vilt, aga nagu öeldud ja praktikas tõestatud- ega ta õli kinni ei hoia. Ega sa midagi tossust ei oska arvata?
Suitsu osa on väga kahtlane...kui teada saad vea siis anna siiagi teada....oleks jälle targem mingis osasSmile
Aga kaldun arvama,et midagi mäda võibolla küünla või klappidega....kuid pead ei anna.
1. Võtaks karpa ära ja kuulaks, kas survetakti ajal laseb klapp läbi. Kui laseb, siis teeb seda ka vast töötakti ajal.
2. Vaataks, kas sisselaskeklapil on ikka mingi paisumispilu alles (võibolla mingil moel ära kadund ja klapp veits avatud)
3. Kisuks pea maha.

See vilt ei ole jah suurem asi pidaja, võibolla uuena veel aga parem oleks otsida kummist rõngastihend, mis oleks tihkelt selle toru ümber ja , oleks ka piisavalt "paks", et silinder ta veits laiaks vajutaks. Loodan, et said aru Smile
Lammutatud ja koostatud ning põhjus käes- purunenud kolvirõngas. Eks ta tekitas rõhu põlemiskambri asemel karteris ja seat läbi karterituulutuse õhufiltrisse ja kaprpa juurest lõpuks välja. Siiski kummaline- selliseid sümptomeid pole mul siiani ükski purunenud kolvirõngas andnud.
Tuulasin kunagi hangitud dnepri kummijuppide karbis ja avastasin 2 õlitorule enam-vähem sobivat tihendit. Töötlesin shiletiga sobivamaks ja tulemuseks ilus kuiv mootor- leke kadunud Smile
Ka simmerlingidega oli alguses probleeme kuhjaga- lasid õli läbi igalt poolt. Tänaseks on ca 100 km läbi sõidetud ja kõik lekked on iseenesest ära kadunud. Poleks uskunudki, et ka simmerid peavad ennast niimoodi sisse töötama. Inimene õpib kogu elu Smile
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12