automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-650 metamorfoos
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
võibolla pole kohane kuid mine tea, seega kas see rõhu ühtlustaja on sul ikka õieti paigas? Ma mõtlen seda rattakest mis uralil ja K mootoritel oli vist nukkvõlli otsas mootori kaanes. Tal on auk sees ja laseb õigel hetkel karterist õh välja. See ei ole rõngaste süü!! Kasteris on tegelikult isegi kerge vaakum, et tihendid paremini peaks! Selleks ju see rõhu ühtlustaja seal mootoris on.
kas mõtled seda: http://www.dnepr.at/manuals/mt16_mt11_ka...6pic07.gif ? Hammasratas käib kiiluga võllil, seda ei saa valesti panna, ka seda aukudega asjandust ei saa valesti panna...
Rõhu ühtlustaja on võimalik valesti panna küll kuna seal tihvti poolses otsas on sooned ja on juhtunud et see klapp on ennast kaane paika sokutamise ajal valesti keeranud aga selline jama tekib siis kui mootor on normaalses asendis kui esimest kaant peale panna. Sädeme tekkimise hetkel tekib vool ja muul ajal on null.
Ega pääsu pole, tuleb kaas maha võtta ja vaadata mis seal all toimub. Võibolla ongi midagi tihvtiga lahti... igaks juhuks uurin juba ette- kui tihvt peaks olema pooleks, kust hankida uut? Või millega asendada? Õnneks saab selle operatsiooni nii ära teha, et mootorit pole vaja maha võtta- hea seegi Smile
Paistab, et see konkreetne mootor on võtnud nõuks mulle põhjalikult tutvustada oma ehitust. Aasta tagasi ei teadnud ma neljataktiliste raskeraudade ehitusest ja hingeelust huntigi, tänaseks on mootor kaks korda pilbasteks lahti- ja kokku käinud, aga ikka oskab veel üllatada Wink
Mõned päevad läksid nii mööda, et ei saanud tsiklile näppugi külge- oli vaja naise ees plusspunkte teenida ja mõningad tegemist ootavad kodutöödeks klassifitseeruvad projektid teostada Big Grin
Võtsin kaane maha ja tundus, et rõhujaotur oli õiges asendis... Üllatus tuli siis, kui ratas taas koos ja käima pandud- rõhk oli normaalne! Järelikult midagi oli ikka nihu, aga hunt tast aru sai mis.
Tegin 60-70 km ringi, sääred jäid õlist kuivaks ja mootor ei andnud mingit märki kuumenemisest ja kinnikiilumisest, mõnus Smile
Uue hädana avastasin, et differ kardaanipoolsest otsast lekib. Võtsin maha, simmerling paistis olema kobe, aga kardaaniristi tööpinnal, mis simmerlingiga kokku töötab, paistsid ebameeldivad ringvaod olevat. Ka o-rõngas oli viletsavõitu, vahetasin ta ära. Eks lähikilomeetrid näitavad kumb lekke põhjustas- kui jääb kuivaks, siis o-rõngas, kui lekib edasi, siis tuleb hakata uut risti otsima.
Vaja veel teha- parem silinder lööb vahetevahel räiget suitsu välja. Vaja korra lahti võtta ja vaadata õlirõngaste seisukorda.
Uus õlirõhu andur käitub kummaliselt. Käivitades jääb õlirõhu tuli põlema, kui korra gaasi anda, siis kustub ära ja jääb kustunuks ka väga madalatel pööretel. Kas umbes õlikanal või vigane andur?
Õlisurve mõõda mmõne manomeetriga ära, siis kindel või kõige parem paigalda masinale manomeeter see andur võib vabalt näkku panna ka siis kui juhtumisi surve kaob ilma et see tuluke põlema hakkaks.
No ei ole seda mootori-oskust SadSadSad 370 km podistamist seljataga, üle 70-80 km/h pole lasknud. Olin tegemas pisikest tiiru täna, kui madalal pöördel mingi metalne kolin ehmatas. Selline kummaline, tugev kolin, mille asukohta kõrvajärgi ei määra. Tühikäigul mootorit käiates kolin sees, kergelt pöördeid tõstes kaob ära. Detonatsioon see ei ole. No mis krt see seekord olla võib?!?! Kui kellegil on häid mõtteid kust viga otsima hakata, siis andke tulla. Krdikrdikrt, peab vist otsima meistrimehe, kes kogu mootori üle käiks Sad
p.s. õlirõhk on normaalne
Kas mingit vibrat ja tunda on? No mis võib pööretega kaduda...kui vibrat ei teki siis vandamehanism ega hooratas olla ei saa. Imelik...proovi kruvikeerjaga või mõne pikkema metaal vardaga kuulea mootorit kas kõlab mõne laagri moodi (ühtlane ragin) või siisk löögid (ära paaruta siis palju mootorit tühjalt)
Vibrat ei tundu ja löögid on sellised rütmilised kolakad.
www.zone.ee/urmoo/1.MOV Siit kuuleb ka häält...
Pärsi vali kolks...wõta silindrtel kaaned maha, vaata mis nookurid teevad, samas mootor võtab pöörded normaalselt, see vaga tuttav hääl kuid ei tule meelde mis puhul see tuli, undub nagu laseks silindri pea läbi siis hakkab pea ja silindri vahelt ka õli ajama.
Hääle järgi käiks kolin nagu ühte takti klappidega.
Igatahes, vaataks üle silingrite kinnitused ja klapide mehanismi
Ega muud üle ei jää jah. Korra mõtlesin ka tõukurvarraste peale (pooleks?), aga nemad vaevalt nii mehise häälega hakkama saavad. Sauna- ja dushiruumi remont pooleli, ega enne järgmist nädalat mootorit lammutama ei pääse Sad
Alusta klapivahede kontrollimisest, võib olla on ühe klapi reguleerpolt lahti põrunud.
Klapid-nookurid-tõukurid kontrollitud ja korras. Väike tähelepanek- kolksumine kostab üsna keskelt, ei saa kuidagi aru, et ühelt poolt valjemini. Pigemini otse eestpoolt kuulates oleks kolin nagu natukene valjem... midagi esimese kaane all?? Hea nõu kallis- mida soovitate veel kontrollida enne, kui minna mootorit maha võtma?
Keera esimene suur kaan maha ja vaata kas kõik asjad ikka on kinni, õlipump võibolla lahti või geneka hammasratas. selleks just mootorit maha ei pea viskama, rõhu tasandi saab pärast tagasi küll kui ilusti jälgida, et asi paika jääks.
Kui madalatel pööretel mootor koliseb ning teeb kohati diiselmootorile sarnanevat häält, siis on arvatavasti hooratas vända otsas lahti. mu oma masinal tekkis korduvalt see probleem. viimati keevitasin hooratta kiilusoone täis, viilisin peenikese muukviiliga uuesti soone sisse. vända kiilule sai ka pisut peale keevitatud, et kompenseerida väljaveninud osa vända sees, ning lasin käia peal kiilu parajaks. koonused lihvisin ka ära kasutades klappide lihvimise pastat (pasta vända ning hooratat vahele ning pisut keerutamist). Kuna see mure oli sel aastal juba kolmandat korda tekkinud, siis panin kokkupanekul ka pisut loctite keermeliimi vahele. Mutri keerasin kinni spets padruniga nii kuis jaksasin ning paar korda nüpeldasin hooratast ka haamriga misjärel pingutasin mutri üle.
Kui nüüd ka hooratas lahti tuleb, siis söövad mõned laevainsenerid oma mütsi ära (need kellelt ma seda liimi sain).
Kas see kolin sarnaneb sellega? www.zone.ee/urmoo/1.MOV Kui käigukast natuke eemale tõmmata, kas siis on käega loksutades loksu tunda?
Sarnaneb küll. Suuremat lõtku saab katsuda kruvikeeraja abil isegi süüte reguleerimise avast, kui kast otsast ära võtta siis saab loomulikult paremini.
Kõlab üsna usutavalt. Kuna pole hetkel mahti olnud lammutama hakata, siis proovisin liigutada oma hallollust. Ühtegi muud sellist osa, mis purunedes/ lahti põrudes sellise helipildi ja pöörete tõustes kaduva kolina annaks, ei osanud välja mõelda. Hooratas ilmselt tsentreerib ennast pöörete tõustes tsentrifugaaljõu toimel ära ja kolin lakkab. Haaran tuubi kõvemat tüüpi keermeliimi kaasa ja ehk nädala lõpul leiab aja lammutamiseks. Muide- mida see erivõti endast kujutab ja kuidas sa kinniväänamise ajaks mootori blokeerisid?
kolin tuli minu masinal sellest, et kiilukohas tekkis lõtk. lõtku hakkati siis edasi-tagasi lammutama. survetaktil ühtpidi, töötaktil teistpidi. kõrgematel pööretel omab väntvõll juba piisavalt momenti, et ennast üle survetakti vedada ilma hooratta abita ning seetõttu kaob ka kolin. tsentreerimises pole ilmselt küsimus.
võti on 36 padrun mis on maha käiatud nii, et ta istuks täie pinnaga hooratta mutri otsas. lisaks panin raami ja võtme vahele tungraua, mis ei lasnud võtmel otsast ära hüpata (kehavigastuste vältimiseks). Kahjuks on sedakorda juhtunud nii, et tööriistad on koos masinaga jõgevamaal, muidu saaksin laenata. Hooratta saab fikseerida pikema kruvika või asjaga, kui see läbi sidurivedru taga oleva augu susata. Mina sain kruvikaga hakkama, mille fikseeririsin kaablisidemega jalaraua külge, et oleks kindlam.
Keermeliimiga tasub olla ettevaatlik, kuna seda ei pruugi enam lahti saada.
5 punkti 5-st Isandpaugule- hooratas ON lahti! Torkisin süüte seadmise august kruvikaga ja loks on ikka päris suur! Kui ilm lubab, siis kisun laupäeval lahti ja vaatan kui palju ta sigadusi jõudis korda saata!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12