automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad fotod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus, pildil on GAZ aga mis mudel?
[Pilt: pilt5.jpg]
Pildil poseerib minu vanaisa, välimuse järgi paistab nii 20-25 aastat vana, seega pilt tehtud 1950ndatel.
1934.aastal käis Konstantin Päts visiidil Suursoo külas millest mu vanaemal on mõned pildid.
Andre Kirjutas:Küsimus, pildil on GAZ aga mis mudel?

Pildil poseerib minu vanaisa, välimuse järgi paistab nii 20-25 aastat vana, seega pilt tehtud 1950ndatel.

GAZ AA?
Andre Kirjutas:Küsimus, pildil on GAZ aga mis mudel?

Kandiliste porilaudade alusel GAZ-MM vla peale 1941
Samas Gaz AA-d tehtud ka kandiliste porilaudadega, vähemalt sõja ajal. Võin muidugi eksida.
Leidsin ka mõned vanad fotod
veel mõned
Ühel pildil siis punaväelane M-i taltsutamas. Ei ole varem näinud sellist pilti, kus M ilma korvita oleks. Miilitsatel olevat küll soolo Irbitid olnud, seda ma tean. Huvitavamatest aparaatidest on ühel pildil veel tuletõrjeauto (pidi olema Ford, kuid kindel ei ole), mingi tundmatut marki võrr tundmatu ohvitseri käsutuses ja hetkel identifitseerimata tsikkel noormehe ja neiu käsutuses.
wildstar Kirjutas:Mõned pildid Paides valmistatud teehöövlitest
http://www.minupildid.ee/main.php/users/...1.jpg.html

Mis auto seisab Jossi pilti kandva teehöövli järel? Oleks nagu sahaar (ZIS-150), aga poritiiva ülanurk on kuidagi kahtlaselt "punnis" sahaari jaoks? Lisaks on mul karvane tunne, et tuuleklaas on ühes tükis...
valdo Kirjutas:
wildstar Kirjutas:Mõned pildid Paides valmistatud teehöövlitest
http://www.minupildid.ee/main.php/users/...1.jpg.html

Mis auto seisab Jossi pilti kandva teehöövli järel? Oleks nagu sahaar (ZIS-150), aga poritiiva ülanurk on kuidagi kahtlaselt "punnis" sahaari jaoks? Lisaks on mul karvane tunne, et tuuleklaas on ühes tükis...

Jään vastuse võlgu aga õhtul võin asjaosaliselt küsida.
wildstar Kirjutas:
valdo Kirjutas:
wildstar Kirjutas:Mõned pildid Paides valmistatud teehöövlitest
http://www.minupildid.ee/main.php/users/...1.jpg.html

Mis auto seisab Jossi pilti kandva teehöövli järel? Oleks nagu sahaar (ZIS-150), aga poritiiva ülanurk on kuidagi kahtlaselt "punnis" sahaari jaoks? Lisaks on mul karvane tunne, et tuuleklaas on ühes tükis...

Jään vastuse võlgu aga õhtul võin asjaosaliselt küsida.
Vastus käes.Tegemist olevat Kanada Ford 6-ga.Neid olevat olnud mõningaid,milledele ehitati Paides peale kuuma pigi pihusteid koos paakidega.kasutati tee ehitusel.Kohalikus kõnekäänus olevat neid nimetatud "kudrunaatorid"
Wildstar`ile suured tänud toredate piltide eestSmile. Selliste piltide leidmine foorumist rõõmustab seda enam, et üldjuhul kipub Paide höövlitehase teema siin üsna tagasihoidlikult esindatud olema.
wildstar Kirjutas:Tegemist olevat Kanada Ford 6-ga.Neid olevat olnud mõningaid,milledele ehitati Paides peale kuuma pigi pihusteid koos paakidega.kasutati tee ehitusel.Kohalikus kõnekäänus olevat neid nimetatud "kudrunaatorid"
Sellise otstarbega, üldjuhul veoauto šassiile paigaldatud seadeldist nimetatakse jah gudronaatoriks ja see on ikka täiesti korrektne tehniline termin. Minule oli aga väga huvitav teada saada, et neid, lisaks höövlitele, ehitati ka Paides. Allpool mõned pildid sarnasest Ford 6 šassiil seadmest. Pildid on pärit Eesti Maanteemuuseumi arhiivist.
Sillu Kirjutas:...üldjuhul veoauto šassiile paigaldatud seadeldist nimetatakse jah gudronaatoriks ja see on ikka täiesti korrektne tehniline termin. Minule oli aga väga huvitav teada saada, et neid, lisaks höövlitele, ehitati ka Paides. Allpool mõned pildid sarnasest Ford 6 šassiil seadmest. Pildid on pärit Eesti Maanteemuuseumi arhiivist.

Huvitav, kas tegemist on mingi uue seadme katsetamisega, sest autol puuduvad numbrimärgid? Või ei pidanud 1950ndatel eriotstarbelised masinad neid kandma, kuna olid äkitsi võrdsustet traktoritega? Kaasfoorumlane Sillu kindlasti teab paremini, et millal see kord muutus, aga igatahes 1960ndate keskpaigas traktorid küll riiklikke numbrimärke ei kandnud...
Sillu Kirjutas:Wildstar`ile suured tänud toredate piltide eestSmile. Selliste piltide leidmine foorumist rõõmustab seda enam, et üldjuhul kipub Paide höövlitehase teema siin üsna tagasihoidlikult esindatud olema.
wildstar Kirjutas:Tegemist olevat Kanada Ford 6-ga.Neid olevat olnud mõningaid,milledele ehitati Paides peale kuuma pigi pihusteid koos paakidega.kasutati tee ehitusel.Kohalikus kõnekäänus olevat neid nimetatud "kudrunaatorid"
Sellise otstarbega, üldjuhul veoauto šassiile paigaldatud seadeldist nimetatakse jah gudronaatoriks ja see on ikka täiesti korrektne tehniline termin. Minule oli aga väga huvitav teada saada, et neid, lisaks höövlitele, ehitati ka Paides. Allpool mõned pildid sarnasest Ford 6 šassiil seadmest. Pildid on pärit Eesti Maanteemuuseumi arhiivist.

Tore kui huvi pakub,siis riputan neid veel algaval nädalal
Canada Fordi eripäraks on Chrysleri mootor ....FYI

Dad.
wildstar Kirjutas:Tore kui huvi pakub,siis riputan neid veel algaval nädalal
Kui on Paide höövlitest veel midagi, siis pakub kindlasti kõik huviSmile
Mõned vanad fotod perekonnaalbumist: http://album.kodu.pri.ee/

[Pilt: 317_HK_0127.JPG] [Pilt: 586_HK_0085.JPG] [Pilt: 554_P_0022.JPG]
Ka mõned pildid, ilmselt pildistatud 50-datel. Midagi on samast sarjast veel tulemas.
Mosse veel suunatuledeta, ilmselt 400, pildistatud Hiiumaal.

Izhimehe pildi tegemise kohta ei tea, kuna teine pilt viitab lätile, äkki on see tornidega maja ka seal?
Leidsin äia-ämma juures enda jaoks tundmatute isikute fotod tehnika taustal. Kui hästi aru saan, siis ühel pildil paistab isegi GAZ-53F