automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Iltis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
(10-04-2019, 15:59 PM)woltz Kirjutas: [ -> ]See vist polegi halli anduriga süsteem. Kas jagaja käib ringi kui starterit annad?

ilmselt induktiivanduriga
Pole kahjuks aega see nädal asjaga tegeleda, kuid tegin pildi, mis peaks näitama, mis seal on:

[Pilt: large_29836837_hShT.jpg]

See alt nähtaval olev kaabel lähebki kommutaatorisse. Tuleb lusti lahti misiganes andurist (hall andur?). 

Igatahes lubati laenata paar kommut ja uut jagajat, ehk näeb mis täpselt läbi on sest ise nii palu ei tea ja militaarmasinad paljudele võõrad.
(10-04-2019, 15:59 PM)woltz Kirjutas: [ -> ]See vist polegi halli anduriga süsteem. Kas jagaja käib ringi kui starterit annad?

Sai proovitud, käib ringi.
(10-04-2019, 20:44 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]https://www.farpost.ru/sankt-peterburg/a...32917.html 
Kas samasugune?

Tundub küll.
Niipalju kui mina tean ja aru saan siis Iltisel on teistmoodi süüte ja toitesüsteem kui muudel sama ajastu volkswagenitel,see toodeti ju militaar eesmärgil,seal peal ilmastiku ja veekindlad süstemmid jne jne. Tava volkariga kattub seal vist ainult mehhaaniline pool.
https://volkswagen.7zap.com/ru/rdw/mod+1...905-84010/ 
https://autonovad.ua/index.html?id=cat&m...0&pg=51384 
https://autopartmaster.com/en/?action=ca...tis%201987 
VW iltis зажигание Sellise otsinguga tuleb. Kas neist abi, pole aimugi. Mingid kaks takistit paistavad seal, kas need ka süsteemi kuuluvad?
Saksa keel on suht roostes kuid kõvasti silmi kissitades ja asjale kaasa mõeldes lugesin ürgaegsest kirjandusest, et militaar-Iltisel on induktiivjuhtimisega transistorsüüde. Ühesõnaga minu jaoks ei öelnud see midagi aga ehk kellelgi sähvatab.....
Vanasti võimendati sädet transistoriga. See tähendas, et üle kontakti lasti ainult transistori juhtimise voolu. Sinu versiooni puhul juhitakse vast transistorit mingi mähisega. Tavainimese jaoks tähendaks see sama, mis halli anduriga kommutaator. Elektrooniku jaoks on kommutaator väga algelise ehitusega. Sõjaväe jaoks tähendas see ilmselt mingit aatomi paugu kindlat elektroonikat.
https://volkswagen.7zap.com/ru/rdw/mod+1...905-84010/ 
Sellel minu eelmise postituse lingil on 23,24,25 positsioonidel näidatud anduri asukoht. Asub rootori all. number 1 on raadiohäirete summutamiseks jne. Jagaja kaan on kolme kruviga kinnituv metallist tehtud varjestamiseks.
Järgmistel kahel lingil on transistorvõimendi ka näha.
Kui nüüd kommu läbi on, ei tea kas seda parandada ka on võimalik? Ei ole kindel, kas laenatavat mulle müüakse. Sama teema jagajaga.
(11-04-2019, 11:05 AM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd kommu läbi on, ei tea kas seda parandada ka on võimalik? Ei ole kindel, kas laenatavat mulle müüakse. Sama teema jagajaga.

 Kui ta on laiali võetav(pole epot täis valatud jne) ning mitte hübriid skeem vaid transistorid trükkplaadil siis võib olla.
Asjadest ette rutates siis seda saksakeelset infot lugedes, pidi olema täitsa lahtivõetav ja parandatav.
Kui kedagi asu huvitab, siis see saksa info lingil:

http://wiki.vw-183.de/index.php/Z%C3%BCn..._.2824V.29

Väga põhjalik ja see näitab juba kui palju sellega jamasid on.
Varsti rohkem sakslane kui see Iltis. Sain originaal hooldusraamatu ja seal korralik step by step erinevate probleemide tuvastamiseks koos vajalike voltide, takistuste jne jne kraamiga. Kõiki asju veel läbi ei jõudnud käia kuid see rootor (?) jagajas ei vastanud kuidagi mõõtmistulemustele ükskõik kuhu multimeetri otsi toppisin. Nominaal takistus on 5 kohm kuid kohati ei saanud midagi ja siis hüppas kuhugi kõrgustesse. 
Väliseid vigastusi küll ei märganud, kas see võibki niisama üles öelda? Ka see nagla, mis siis silindrikontakte läbib, on oluliselt lühem kui see mis uutel varuosa piltidel näha.

Kommu on vist isegi terve, vähemalt mõõtmistulemuste järgi.
Sierral (Fordil) lõpetas rootoril olev takisti lepingu paugupealt, keset ristmikku. Näiteks.
(13-04-2019, 22:44 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]kohati ei saanud midagi ja siis hüppas kuhugi kõrgustesse.

See on päris täpne.
Vähemalt vanasti, ei olnud süütepooli väljundil mingit takistust kuskil vahel. Seega eeldan, et testi mõttes võib sinna takisti asemele ka traadijupi organiseerida.
Lühikeseks põlenud kontakt eeldab muidugi detaili vahetust.
(13-04-2019, 22:44 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ] see rootor (?) jagajas ei vastanud kuidagi mõõtmistulemustele ükskõik kuhu multimeetri otsi toppisin. Nominaal takistus on 5 kohm kuid kohati ei saanud midagi ja siis hüppas kuhugi kõrgustesse. 

See rootor tundub keerukam tavalisest. Vaskplaadi all paistab miski ümar või kandiline toru valgest plastist. Mul on tunne, et seal sees on miski vedruga kontakt ja see teatud pöörete ületamisel lahutab kontaktid ja piirab pöördeid. Miks ta muidu nii keeruka ehitusega on. Kui see vaskplaat on kergelt eemaldatav, saaks sinna alla piiluda, kas vedru terve, kas kontaktipinnad põlemata jne. Muidugi, see jutt on minu oletus ega pretendeeri absoluutsele tõele.

Teine oletus ka, raadiohäirete takisti võib ka läbipõlenud olla ja söepuru asukoha muutmisel annab kontakti ja ei anna.

Ja veel. Kas süsielektrood koos vedruga ikka on jagaja kaane keskel ja kas kaane külgelektroodid on suuremate põlemisjälgedeta? See rootor on küll uue või vähekasutatu välimusega.
Vedru on tõesti olemas ja pidavat toimima siis pööretepiirajana (?). Sisse ei julgenud veel piiluda, vähemalt mitte enne, kui on midagi asemele panna. 
Söetükike on kaanes olemas, terve ja märgid rootoril näitavad, et on ilusti vastas. Silindrite kontaktid olid tõesti kohati mustaks tõmmanud kuid need said eelnevalt puhtaks tehtud ja uuesti mootorit proovitud aga mida pole seda pole.

Raadiohäirete takistina täna ei jõudnud kuid manualis on ka selle testimine ilusti ära toodud. Katsun homme ka selle ära mõõta ja jagaja ülejäänud osad üle vaadata.
(13-04-2019, 23:21 PM)jrgen20 Kirjutas: [ -> ]Vedru on tõesti olemas ja pidavat toimima siis pööretepiirajana (?). Sisse ei julgenud veel piiluda, vähemalt mitte enne, kui on midagi asemele panna. 
Söetükike on kaanes olemas, terve ja märgid rootoril näitavad, et on ilusti vastas. Silindrite kontaktid olid tõesti kohati mustaks tõmmanud kuid need said eelnevalt puhtaks tehtud ja uuesti mootorit proovitud aga mida pole seda pole.

Aga proovi kas otse poolist on säde olemas, nii saab vähemalt teada et muu on korras.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11