automoto.ee foorumid

Täisversioon: MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
See kleebitav ruberoidile sarnanev materjal millega katuseid kinni kleebitakse,üks sort ehe ruberoid ja teine õhem(nime ei tea).Sellega olen plastikust klaasipesu vedeliku paaki pragu lappinud ja pidas hääste,kuidas bensule reageerib ei tea.
(02-05-2023, 08:34 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]See kleebitav ruberoidile sarnanev materjal millega katuseid kinni kleebitakse,üks sort ehe ruberoid ja teine õhem(nime ei tea).Sellega olen plastikust klaasipesu vedeliku paaki pragu lappinud ja pidas hääste,kuidas bensule reageerib ei tea.
Ja mina kasutan oma uaz liigutamiseks 08 klaasipesupaaki bensiini jaoks. Originaal paakidest auras 10a vedelik ära ja koi nagu ma olen, jagan nüüd sutsu kaupa nestet. Ehk annab see mõtteid...
(01-05-2023, 19:40 PM)ratsoup Kirjutas: [ -> ]Juba pikemat aega on Husqvarna TS238-ga probleem, et kui külmast peast esimese matsuga tööle ei lähe uputab küünla ära. Ja noh siis hakka õhutama. Soojalt on paugupill. Mootoriks B&S 12,5hp, väljalaske aasta 2014. ...
Seal kulub ära nõelapesa,ega väga midagi muud teha polegi peale uue karpa. Magnetklapp sulgeb düüsiava aga kui nõel ei pea siis voolab bents ikkagi sisse.Igaks juhuks kontrolli ka õlitaset.Kui mootor seisma jäädes sisselaske klapi lahti jätab siis on kõik see kütus karteris.
Paak sai siis plastiku keevituse meetodil lapitud. Sai kunagi selline keevituse riistapuu hangitud, et ühe mootorratta plastikud korda teha. Protsess ise ei võtnudki kaua aega. Muidugi puhastamise käigus selgus, et paagil oli kokku 5 pragu. Kõik olid liitekoha juures. Seega nii öelda pool paaki pidas. Uskumatu küll ikka millest see paak tehtud on. Aknapesuvedeliku kanister jätab vastupidavama mulje. Traktor aastast 2014.

Kui kellelgi tarvis miskit plastikust asja lappida Tallinna kandis, siis võin välja aidata.

[Pilt: 92qSgyu.jpg]
Tere
Mis paigast on soodsam osta MTD murutraktorile osi.Vaja nimelt kahele traktorile terapukke.Leidsin masinale detaili koodid mis on erinevad,kuid pukid paistavad mõõtmisel üsna sarnased.
1.mark.AF6135 vin13AV604F643 detail 618-041971 1tk.
2.mark.LT125 vin13AH773F600 detail 618-04474 1tk.
Ma otsisin HW TS-238-le Rakverest terapukke ja elektrisidurit aga peale lubaduste ei toonud keegi neid aasta aega kohale.
Nüüd sõitsin Pärnu ja sain Tanni-Vakoma Ltd. (Tanni metsa- ja aiatehnika kauplus - Tanni-Vakoma OÜ) vajaminevad jupid kokkuvõttes 130 euri odavamalt otse letist. Boonusena päevake spaas.
Miks te pukkidel laagreid ei vaheta???  Ega uued tulevad samade saastlasgritega! Kvaliteetlaagrid, õige määre ja kestavad.
Tavaliselt on pukki vaja vahetada kui tera kännu leiab, mul ei ole mitte kunagi vaja olnud pukki laagrite pärast vahetada. Vanu pukke saab muideks edukalt kokku ka keevitada.
(11-05-2023, 11:22 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Miks te pukkidel laagreid ei vaheta???  Ega uued tulevad samade saastlasgritega! Kvaliteetlaagrid, õige määre ja kestavad.

Sest uutel on määrisvõimalus koos määrdenipliga, kuna pesen igapäevaselt peale niitmist siis ei kesta need paljad laagrid seal kaua.
(11-05-2023, 12:11 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Tavaliselt on pukki vaja vahetada kui tera kännu leiab, mul ei ole mitte kunagi vaja olnud pukki laagrite pärast vahetada. Vanu pukke saab muideks edukalt kokku ka keevitada.
Omale tegin nii, nüüd ilmselt murrab korpuse pooleks. Big Grin  Smile
Lendterad alla ja ei lõhu enam midagi...
Raider läks müüki ja asemele tuli akukas.
Esmamuljed igatahes väga ok.
Saab näha kuidas kestab.
https://saemeister.ee/wp-content/uploads...ZT5201.jpg
(11-05-2023, 13:20 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]
(11-05-2023, 12:11 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Tavaliselt on pukki vaja vahetada kui tera kännu leiab, mul ei ole mitte kunagi vaja olnud pukki laagrite pärast vahetada. Vanu pukke saab muideks edukalt kokku ka keevitada.
Omale tegin nii, nüüd ilmselt murrab korpuse pooleks. Big Grin  Smile


Ma panin lisaks tugevduseks paksust rauast seibi korpuse pealmisele poolele, et neid poldiauke ära ei murraks korpuse pleki sees. Lisaks on all küljes määrdenippel, mis juhib määrde puki sisse, kahe laagri vahele. Laagritel on katted seest pool eemaldatud.
(11-05-2023, 22:47 PM)mutikas Kirjutas: [ -> ]...
Esmamuljed igatahes väga ok.
Saab näha kuidas kestab.
...

Teen ettepaneku selleks volitatutele tõsta akuraiderijupp uueks lõimeks.

Ma sügelesin pikalt, aga veel ei raatsinud. Paneme sel suvel veel isevedava akuMakitaga edasi.

Kui kaua reaalselt ühe laadimisega lasta saab?
Kuidas aku tühjenemishoiatus toimib? Kui kaugelt juhtmeni sõita õnnestub?
(11-05-2023, 11:22 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Miks te pukkidel laagreid ei vaheta???  Ega uued tulevad samade saastlasgritega! Kvaliteetlaagrid, õige määre ja kestavad.

Tõmbasin huvi pärast laiali oli alumise laagri ringi tõmmanud. Läks vanametalli.
Siin oli enne juttu terade laagripukkadest ja nende määrimisest. Originaalid (CC LT1 on traktor) pidasid 3 hooaega peaaegu, siis andsid võllid järgi, õigemini võlli tähikud, mis tera sisse istuvad, said otsa.
Sai ostetud esindusest uued. Meeldiva lisana määrdeniplid küljes, orikatel polnud. Juba paigaldamise ajal vaatasin, et kas sinna pritsi ka külge saab?
Nüüd kevadel hakkasin hooldust tegema ja ei mahu see pritsiots kuhugi, liiga ligi korpusele.
Kiskusin siis laiali ja huvi pärast vaatasin siis sisse ka ja vastu vaatasid mõlemalt poolt kinnised laagrid.
Mis valemiga see määre sinna laagrini jõudma pidi?
Lisaks laagritevaheline ruum selline, et ühe puka peale läheks pool pritsitäit.
(12-05-2023, 18:05 PM)tcumen Kirjutas: [ -> ]...
Kiskusin siis laiali ja huvi pärast vaatasin siis sisse ka ja vastu vaatasid mõlemalt poolt kinnised laagrid.
Mis valemiga see määre sinna laagrini jõudma pidi?
Lisaks laagritevaheline ruum selline, et ühe puka peale läheks pool pritsitäit.
mu hiina muruniidukil, mis traka ripphaakesse käib olid originaaalis lahtised laagrid ja laagritevaheline maht vist terve pritsitäie jagu, kolm pukki veel ka. Aga mul andsid alati esimesena järgi ülemised laagrid - ega siis määre ikka üles ei taha ronida. No ja siis kui juba võll sees viltu hakkas käima, siis ka alumised. Mitu korda sai vahetatud ja otsitud kestvaid laagreid. Lõpuks õnnestus leida ka sellised, mis üle ühe hooaja vastu peavad ja loomulikult kinnised laagrid. Praegu on mingi 5-6 aastat olnud mureta, pool karpi laagreid seisab ootel.
Elik minu soovitus on kvaliteetsed kinnised laagrid i vsjoo.
Sellel on kuus akupesa.Praegu küljes neli tükki:üks 5-ne,üks 10-ne ja kaks 12-st AH.
Tellisin ühe 12-se juurde.
Kui 5% sai siis lülitas terad välja,tehas lubab siis sõita veel ühe kilomeetri aga ma ei tea milliste akude puhul.
Ma sõitsin ca 100 meetrit ja käru peale(mis võttis veel ühe protsendi maha).
Tühjenemine on väga hästi jälgitav.
Otsisin pildi järgi üles, seal ka hind. Natuke läeb näpp suhu, et 5,5kilosele trakale tuleb kogu rõõmu kättesaamiseks juurde osta neli 700eurost akut. Kokku tuleb muljetavaldav summa ju. Loomulikult on uus tehnoloogia alati kallim ja seda veavad entusiastid, kel pappi on.
Loodame, et kestab ja et ka akude ristkasutus võimalik.

PS toetan v6sa mõtet eraldi teemast!
Masina hind sisaldab kohe kahte akut,viiene ja kümnene.
12ah koos km 600.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38