automoto.ee foorumid

Täisversioon: Stalini lemmik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Kuna ise kohe algusest peale projektiga ei tegelenud, siis hakkavad igasugu luukered kapist välja tulema. Mulle alguses saadetud piltidel näha, et seal radikal kaan ees aga sellele ei osanud algul tähelepanu pöörata. Ja kui olekski, ega see poleks midagi muutnud.
[attachment=81799]
(14-05-2020, 13:21 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kuna ise kohe algusest peale projektiga ei tegelenud, siis hakkavad igasugu luukered kapist välja tulema. Mulle alguses saadetud piltidel näha, et seal radikal kaan ees aga sellele ei osanud algul tähelepanu pöörata. Ja kui olekski, ega see poleks midagi muutnud.
Tere.  Tegin mõned pildid saate vaadata termostaadi katet ja osa radiaatori ribide mehanismi! Peab õige olema.
(16-05-2020, 09:12 AM)Juri Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2020, 13:21 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kuna ise kohe algusest peale projektiga ei tegelenud, siis hakkavad igasugu luukered kapist välja tulema. Mulle alguses saadetud piltidel näha, et seal radikal kaan ees aga sellele ei osanud algul tähelepanu pöörata. Ja kui olekski, ega see poleks midagi muutnud.
Tere.  Tegin mõned pildid saate vaadata termostaadi katet ja osa radiaatori ribide mehanismi! Peab õige olema.
 Suur tänu Juri, nüüd pilt ees milline see asi peaks välja nägema.
Grusiinide võimekusse teha keretööd ära, hakkasin kahtlema, kui nad rääkisid 7-8 kuust. Ühesõnaga panin kere kärule ja kärutasin Võrru. Lubati 2-3 kuuga ära teha. Eks parema pildi saab, kui liivaprits tehtud.
[attachment=82209]
Suur töö sai ära tehtud radikaga. Mõned postitused eespool on näha, milline ta algselt välja nägi. Ime, et vesi üldse läbi käis. Nüüd hakkab tasakesi kaubanduslikku välimust saavutama.
[attachment=82220]
[attachment=82221]
[attachment=82222]
[attachment=82223]
[attachment=82224]
[attachment=82225]
[attachment=82216]
[attachment=82217]
[attachment=82218]
[attachment=82219]
(29-05-2020, 20:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Suur töö sai ära tehtud radikaga. Mõned postitused eespool on näha, milline ta algselt välja nägi. Ime, et vesi üldse läbi käis. Nüüd hakkab tasakesi kaubanduslikku välimust saavutama.


Kui juba neid radikaid teed siis räägi meile ka millega siis seest neid puhastad ?
On kül kuskil teema, kus igamees kiidab on teemat aga vaadates sinu puhastatud radikaid tekib tahestahtma küsimus, millega ?
(30-05-2020, 19:47 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(29-05-2020, 20:23 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Suur töö sai ära tehtud radikaga. Mõned postitused eespool on näha, milline ta algselt välja nägi. Ime, et vesi üldse läbi käis. Nüüd hakkab tasakesi kaubanduslikku välimust saavutama.


Kui juba neid radikaid teed siis räägi meile ka millega siis seest neid puhastad ?
On kül kuskil teema, kus igamees kiidab on teemat aga vaadates sinu puhastatud radikaid tekib tahestahtma küsimus, millega ?
 Ei midagi erilist, söögi sooda ja sidruni hape + ZIL-li õlivarras.
ZIS sai Võrru toodud ja Car Restauration poisid lasid liivapritsiga põhja ja porikoopad puhtaks. Midagi väga kohutavat välja ei tulnud aga paikamist nõudvaid kohti tuli juurde küll. Mille parandamisega sai juba ka alustatud.
[attachment=82545]
[attachment=82546]
[attachment=82547]
[attachment=82548]
[attachment=82549]
[attachment=82550]
[attachment=82551]
[attachment=82552]
[attachment=82553]
Käsile tuleb võtta uste hinged. Eks aeg on teinud oma töö ja uksed loperdasid oma jagu. Plekitööde jaoks on vaja uksed korralikult ette saada. Vahed peavad paika saama.
[attachment=82567]
[attachment=82568]
[quote='Juri' pid='503043' dateline='1594095450']
Tere. 
Tehasest määrdeniplid tegelikult ei olnud ette nähtud.
[attachment=82754 Kirjutas:Juri pid='503044' dateline='1594095744']
(07-07-2020, 07:17 AM)Juri Kirjutas: [ -> ]Tere. [attachment=82754]
Huvitav minu autol ukse hingedel puuduvad määrdeniplite pesad ja määrdeniplid.
Arvatavasti kuni 1948 aastani need ei olnud ette nähtud ja pärast hakkagi tegema tehasest.
Jätkuvad keretööd. Ega seal suurt midagi näidata pole. Ussitanud kohad välja ja uus plekk asemele. Tagaots valmis, edasi uste alused.
[attachment=82964]
[attachment=82965]
[attachment=82966]
[attachment=82967]
[attachment=82968]
Zis-i juures sai vastu võetud otsus läve pakud täielikult uued teha. Vanad olid tiba närused.
[attachment=83066]
[attachment=83065]
[attachment=83064]
Plekitööd edenevad. Aku kastile sai tehtud uus kaan. Originaal oli tõenäoliselt minema visatud, kui tüütu element. Vasakpoolsed astmelauad hakkavad ka ühele poole saama. Parempoolsed, pärast kriitilist hindamist otsustasime originaalsed jätta. Väikest iluravi tuleb ikka teha.
[attachment=83106]
[attachment=83107]
[attachment=83108]
[attachment=83109]
[attachment=83110]
Kuna plekksepp võttis poolest Augustist puhkuse, siis kere tööd seisavad. Aga et aega mitte kaotsi lasta alustasime muude pisidetailide renoveerimist ja siis riiulisse oma aega ootama.
[attachment=83291]
[attachment=83290]
[attachment=83289]
[attachment=83288]
[attachment=83287]
Ikka tegeleme detailidele kaubandusliku välimuse andmisega. Tänu jumalale, et auto on küllaltki komplektne, pole vaja jalgratast leiutada. Pärast Maailma sõda toodetud autodega saab hakkama aga need vanemad. Kui vaatan kaasfoorumlase Indreksirk kolgata teed 1939 a Audi taastamisel, siis sama pull käib ju minul oma GAZ M1-dega. No mõni pilt ka.
[attachment=83409]
[attachment=83410]
[attachment=83411]
[attachment=83412]
[attachment=83413]
[attachment=83414]
[attachment=83415]
[attachment=83416]
[attachment=83417]
Järjekordne partii pisidetaile renoveeritud, värvitud ja riiulile oma aega ootama. Võttes arvesse kere ja värvitööde mahukust, kardan, et sellel aastal seda ei juhtu.
[attachment=83433]
Võru tsinkimis meistrid on kõvasti hinda tõstnud aga paistab, et kvaliteet ka paranenud. Eelmisest partiist polnud vaja midagi tagasi saata. Panime uued minema.
[attachment=83468]
[attachment=83469]
(15-09-2020, 13:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Võru tsinkimis meistrid on kõvasti hinda tõstnud aga paistab, et kvaliteet ka paranenud. ...
hind on tõusnud küll, kvaliteedi osas jään kahtlevaks, lisaks sain viimane kord jälle üleliigset kraami kaasa
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13