15-s Tchaika

Kui võtta seda,et pakkuda välja nn detaili hind ja see korrutada 2-ga (kuna niiii suured detailid) siis ei tule ka kuidagi 20kilo euri,arvan,et see pill tehakse nooblilt ära ka kuskil 10-14 kilo eur.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

20k eest tegija on võib-olla arvestanud sellega, et tuleb 3x uuesti ja ümber teha tellija kõrgete nõuete pärast.
Vasta

(27-09-2018, 20:47 PM)Sax Kirjutas:  
Tsitaat:Oma osa mängib kindlasti ka objekt kui haruldus mis töösse läheb, mis on vene inimese jaoks täielik kosmos (kuna sellistega sõitsid ju jumalad ringi...) ning sellise omanikul ju rahaprobleeme ei ole? Vahest oleks tulnud idapoolt sinna riiki siseneda või läbi vahemehe asi töösse anda? [Pilt: biggrin.gif]
Nagu varem kirjas oli, siis töid alustati Tartus. Ma olen vist teema jälgimises vist midagi (piiriületuse) maha maganud.
Või veel hullem, Tartu on vahepeal slaavlaste poolt okupeeritud?
 Vahepeal sai jälle ringi hulgutud ja Foorumil polnud aega silma peal hoida aga hr. Sax-le teadmiseks, et auto ikka Tartus ja täna seal käies ei paistnud veel Slaavlaste poolt ka okupeeritud. Big Grin Lihtsalt heietasin mõtteid tulevaste värvitööde osas, sest siinsed hinnad on tapvalt kõrgeks aetud ja nüüd Ukrainas käies sai ka hinna osas läbirääkimisi peetud. Aga ega see ka odav lõbu ei ole. Auto sinna vedamine vähemalt tonn + värvimine + tagasi tonn. Viimane kord Poolakad keppisid nii mis kole ja tõenäoliselt tuleb see värvimis töö deklareerida ja sellelt käibemaksu maksta, vähemalt tonn läinud + oma vaev.
Vasta

(04-10-2018, 21:58 PM)Formika Kirjutas:  Auto sinna vedamine vähemalt tonn + värvimine + tagasi tonn. Viimane kord Poolakad keppisid nii mis kole ja tõenäoliselt tuleb see värvimis töö deklareerida ja sellelt käibemaksu maksta, vähemalt tonn läinud + oma vaev.

Räägi lähemalt kuidas see poola kepp käib ? Rääkisid ennast ise sisse ? Neil mingi alert juba arvutis ?
Siis võiks ju km-i nõuda ka siis kui oled ukrainas juuksuris käinud ja tarbid seda soengut EU-s. Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Numbreid kokkulüües ei paista esmapilgul kusagilt mõttepoega, et kohalikke värvaleid mittekasutada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(04-10-2018, 22:45 PM)spitfire Kirjutas:  
(04-10-2018, 21:58 PM)Formika Kirjutas:  Auto sinna vedamine vähemalt tonn + värvimine + tagasi tonn. Viimane kord Poolakad keppisid nii mis kole ja tõenäoliselt tuleb see värvimis töö deklareerida ja sellelt käibemaksu maksta, vähemalt tonn läinud + oma vaev.

Räägi lähemalt kuidas see poola kepp käib ? Rääkisid ennast ise sisse ? Neil mingi alert juba arvutis ?
Siis võiks ju km-i nõuda ka siis kui oled ukrainas juuksuris käinud ja tarbid seda soengut EU-s. Smile
 Viimane kord käis asi nii, et otsiti arvutist kaamera pilte sellest autost, et näha millisena ta piiri ületas. Kahjuks läksid nad sellega rappa, sest auto viisin sinna läbi Valgevene, mis omakorda suur kepp aga 500 km otsem. Asja uuriti 6 tundi ja siis visati käega. Tegelikult käisin selle autoga ainult Kiievi näitusel, ma mõtlen musta Zimmiga, millel polnud mingit pistmist Ukraina tööga. Nüüd tuleb lihtsalt sellega arvestada, kui ikka ZIL tuleb Ukrainasse vedada, sest see on kohe aru saadav, et pooleliolev auto viiakse sinna ja tuuakse tagasi. Pole võimalik mingite näituste varju pugeda. Ühe inimese kohta võib EU-sse tuua 300.-€ eest asju ilma tollita. Kui tolliametnik arvab, et sul on rohkem, siis kutsutakse ekspert, kes siis mingi suvalise hinna määrab. Kasu pole vahel ka arvest, mis näitab madalamat hinda. Tollimees ei pruugi sellega nõus olla.
 Väike näide Poola tolli tööst. Koos minuga oli Kiievis Itaallane Marco, kes ostis sealt endale 1959 a GAZ 21. Kuna ta arvas, et Itaalias seda autot lahti tollida pole praktiliselt võimalik, siis tuli ta koos minuga Eestisse. Tegin Eesti kaudu tagatisega Poola transiit deklaratsiooni ja kuigi mul niimoodi talitades pole probleeme olnud, siis kepiti sinjoore Markot 12 tundi. Küll leiti puudusi siit ja sealt. Hommikul tegime samasuguse deklaratsiooni uuesti ja tööle tulnud uus vahetus leidis kõik OK olevat. Tulime Eestisse, toll, arvele võtmine, kindlustamine, ülevaatus - kokku läks 3,5 tundi. Senjoore Marko oli hämmingus, arvas et Itaalias oleks kõige selle peale läinud vähemalt kuu.
Vasta

(04-10-2018, 23:16 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Numbreid kokkulüües ei paista esmapilgul kusagilt mõttepoega, et kohalikke värvaleid mittekasutada.
Eks see saab kunagi selgeks, kui nii siit kui sealt konkreetsed hinnapakkumised saan.
Vasta

(04-10-2018, 23:33 PM)Formika Kirjutas:  
(04-10-2018, 22:45 PM)spitfire Kirjutas:  
(04-10-2018, 21:58 PM)Formika Kirjutas:  Viimane kord Poolakad keppisid nii mis kole ja tõenäoliselt tuleb see värvimis töö deklareerida ja sellelt käibemaksu maksta, vähemalt tonn läinud + oma vaev.

Neil mingi alert juba arvutis ?
 Ühe inimese kohta võib EU-sse tuua 300.-€ eest asju ilma tollita. Kui tolliametnik arvab, et sul on rohkem, siis kutsutakse ekspert, kes siis mingi suvalise hinna määrab. Kasu pole vahel ka arvest, mis näitab madalamat hinda. Tollimees ei pruugi sellega nõus olla.
Loogiliselt võttes sa ei too ju EU-sse ASJU, sa tood TEENUSE, mida sa oled eelnevalt tarbinud "ukraina avtovõstavkal". See on ilmselt hall ala kus poolakas haistab kerget saaki. 
Selle olukorra võiks eesti piirikatega lahti rääkida, et teaks õigeid vastuseid.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Komplekteerid siin,paned uksed ajutiselt küllge,luugid ja muud värvitavad osad ka,siis tuiskad nt musta krundiga üle,tagsi tood ju samasuguse lahti võetud musta kere,deklareerid ukrainas poleerimise mille eest maksid nt 300 eur,muu ju ei muutunudki Smile Sisu ja muu paned ju naguinii siin sisse.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kas siiski valgevene kaudu pole mõistlikum sel puhul liikuda.
Vasta

(05-10-2018, 09:31 AM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kas siiski valgevene kaudu pole mõistlikum sel puhul liikuda.
 Valgevenelased liigitavad vanemad kui 30 a. autod kultuuri väärtuste alla ja nõuavad ülisuurt deposiiti või teise võimalusena konvoid, mille pead tellima. Sellest konvoi asjast mul juttu vist Zim Faetoni projektis. Ühesõnaga suht keeruline ja kulukas ettevõtmine. Võimalik on ainult sõitva, enda nimel oleva autoga. Mingeid volitusi ei aktsepteerita ja siis ka teed spetsiaalse transiit deklaratsiooni.
Vasta

On Laupäeva hommik ja enne garaaži minekut teen väikese ülevaate Septembri töödest. Kõigepealt pilguheit konditsioneeri radikale. Neid on autol 2 tk. Teadmiseks, et soojendus radikaid on 3.
   
   
Ukse lukud näevad välja sellised. Vaevalt see seltsimeeste oma toodang on, sest mingeid markeeringuid pole näha.
   
Juhipoolse küljega on asi lõpusirgel. Jäänud on paigaldada ainult väline karp, mis leiab oma koha alles pärast kere raamile tõstmist. Keevitus kohad said originaalsuse huvides kaetud tinaga.
   
   
   
Nüüd siis Parem pool, mis näeb küllaltki vilets välja. Näha on ka paksu tina kihti, mis karpe kattis. Lausa uskumattu, et seltsimehed ei suutnud isegi karbi plekke normaalselt toota. Sepad ka muidugi tegutsenud.
   
   
   
   
Järgmine suurem ülevaade siis Novembri alguses. Loodan, et plekitöödega jõuab selleks ajaks ühele poole. Loodan Rolleyes
Vasta

Vot mida ilus auto endas peita võib. Ka sai kunagi ühe volga kallal ahhetatud kui selgus et ka põhi oli altpoolt siledaks pahteldatud. Meenub kunagine Leivategia uhkeldus, et selle sapika peale kulus neliteist kilo pahtlit. Cool Vandid kulutasid selle tchaika peale küll vist sada kilo tina. Ikkagi vingelt põnev on seda kõikke jälgida .Edu.
Vasta

Tsitaat:Meenub kunagine Leivategia uhkeldus, et selle sapika peale kulus neliteist kilo pahtlit
Ega kõik need pahtli kilod ei pruugi auto külge jääda Smile
Enamus pahtlist nühitakse ikka maha (mida kogenematum pahteldaja on, seda enam pahtlit tolmuks läheb)
Tänapäeval ei maksa pahtel ise mitte midagi, töö maksab.
Vanad tegijad mäletavad mis maksis jugoslaavia pahtel (purk maksis pahteldaja kuupalga), vot seda pandi ainult vajalikku kohta (plekk aeti võimalikult rihti, et väärt kraami vähe kuluks)
Vasta

Väike pilguheit veel möödunud kuu tegemistesse. Uks sai pahteldatud tinaga ja teadmiseks Sm. Autojuhile, et minul oleva kirjanduse andmetel kasutati ZIL 115 seeria (4104, 41045, 41047 ja nende modifikatsioonide) juures 150 - 200 kg. tina.
   
Ja kogu väärt kraam Sad , mis sealt ukse seest välja tuli.
   
   
   
See on ehe näide, miks alguses mingi eelarvega alustatud projekt hakkab üle ääre ajama. Halbu üllitisi muudkui tuleb ja tuleb. Täiesti uskumatu, kuidas need elektri aknad veel töötasid aga nad töötasid.
Ja veel viimane pilguheit tinast küljekarpidele või õigemini selle eksponeeritud fragmentidele, et näha kogu süsteemi olemust Smile .
   
Vasta

(06-10-2018, 13:00 PM)Sax Kirjutas:  Vanad tegijad mäletavad mis maksis jugoslaavia pahtel (purk maksis pahteldaja kuupalga), vot seda pandi ainult vajalikku kohta (plekk aeti võimalikult rihti, et väärt kraami vähe kuluks)
Ei olnud see asi nõnda hull - mäletan et paps ostis purgi (ca. kilone ta võis olla) jugo pahtlit 25 rutsiga kui 120 rutsi oli korralik lihtinimese kuupalk. Palju pahteldajate kuupalk siis oli jään vastuse võlgu. Rolleyes

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Täna tööd ei viitsinud teha vaid istusin arvutis ja otsisin juppe oma projektidele. Peab mainima, et ei leidnud midagi. GAZ A ja GAZ 11 projektid seisavad. Need on projektid, mille alustamine seisab kõige rohkem juppide taga. Alates Novembrist võtan GAZ A ise käsile. Talvel ju peab midagi tegema. Tegemist ju tegelikult ülilihtsa autoga. ZIM Faetoni ka edasi ei ole tehtud. Vist leiti, et kokkulepitud hind enam ei sobi. Vist tuleb aparaat Eestimaale tagasi tuua ja siin võimalusi otsida. Kuigi keevitstööd said seal põhiliselt tehtud. KGB Pobeda peaks uuel nädalal värvimisse minema, no seal asi liigub. Aga põhjus, miks ma siin heietama hakkasin on selles, et täna pidi galeriisid läbi vaadates jäi silma pilt ZIL-li karpidest, kus minuarust paistab, et seltsimehed on oma esindusauto küljekarbid puhtast tinast valanud.
   
Vasta

Venekeelne internet pakub tinapahtli kasutuse eesmärgiks kahte põhjust: korrosioonikindlus ja kaitse radioaktiivse kiirguse eest...

 Mõlemad variandid kõlavad kergelt öeldes kahtlaselt. 
 Seepärast pakun sellise võimaluse: paks tinakiht oli seal selleks, et absorbeerida esirataste alt lendavate kivide, vee ja lörtsi tekitatavat müra.

 Vaata ka selle nurga alt: kui on teada, et lävekarbid tuleb katta kahe sentimeetri tinaga; kas ZIL`i tehase plekksepal oli mõtet pingutada lävekarpide plekitöödel? Torkab ju silma lävekarbi alune plekitööde pohhuism?

 Tegemist on minupoolse teooriaga, millel puuduvad igasugused faktilised tõendused.
Vasta

(08-10-2018, 00:53 AM)Edeveoline Kirjutas:  Venekeelne internet pakub tinapahtli kasutuse eesmärgiks kahte põhjust: korrosioonikindlus ...

Olen kuulnud, et kunagi oli sapaka mudel "Jalta" ületinutatud kerega, just roostekindluse pärast.
Vasta

Sellest "mitteroostetamisest" on siingi kirjutatud. Mitteroostetava tinaga ühendatud teras hävineb kiireminigi veel kui ilma tinata. Kes viitsib, see otsib. Miski ioonide värk oli....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne