26-04-2014, 09:05 AM
(26-04-2014, 08:15 AM)Romka Kirjutas: [ -> ]Usu mind, sa ei taha teada, mis sellised rihmad maksavad!
Mikimaa jebaist saab neid alates kümnest mikirublast, enamasti kusagil 60 kuni 80 hinnaks.
(26-04-2014, 08:15 AM)Romka Kirjutas: [ -> ]Usu mind, sa ei taha teada, mis sellised rihmad maksavad!
(25-04-2014, 22:30 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kiilrihm enam ilmselt siin ei õigusta, kuna jõud suured.Ma julgeks välja pakkuda, et tsikliest kordi suuremad jõud on kasutusel normaalsete autode blowerite ringiajamise juures, kus "kulutatakse" ka kuni tuhat hobujõudu vaid kompressori pööritamisele - läbi hammasrihma. Seega oleks Sul äkki mõtekas just midagi selle ala valikust vaadata??? Kuni kevlarrihmade ja ultrakergete rihmaratasteni välja... ja nõustada oskab kohe kindlasti tikutakust kas Pärtel või Erkki. Esimese nahaga kohe rohkem reaalselt bloweri-tarbinuid meenu aga keegi oli küll veel.
Mõttes on asendada need ketirattad hammasrihmaratastega. Ja pingutus teha siis silla kinnituste vahele niiöelda peiliplekke asetades.
Ainult, et mis selle hammasrihma laius peaks nüüd olema. 50mm piisav?
Lääne miskised tsiklid kasutavad ka hammasrihma vist tagaratta ringiajamiseks. Huvitav, kui lai rihm seal kasutuses on?
Seal peaks ka vist päris tummised jõud mängus olema.
(05-08-2013, 20:03 PM)umm Kirjutas: [ -> ]Automaat sussklapp asub ju husgvarna mootorsael. Vaja teha vähe suurema läbilaskega isend.
(29-04-2014, 17:00 PM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Mis põhjusel seda kettülekannet vihatakse?
(06-10-2015, 18:45 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Minu arust õige valik pole,mingisugunegi vene tehnika pole välja töötatud selliste õlidega käimiseks,kuid mida mina ka tean.
(17-01-2017, 22:25 PM)SJROLLER Kirjutas: [ -> ]Tunneks huvi ZID 4,5 mootori hooratta vastu