automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kirovets ja teised end. Nõuk. Liidu päritolu liigendraamiga suurtraktorid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Mõned joonistused Kirovets K 701-est.
[Pilt: SDC10003.jpg]

[Pilt: SDC10010.jpg]
Ilus töö - aga deeremees võiks teha eraldi teema kus oleks esindatud kõik tema joonistused mis on praegu laiali erinevate postituste all.
Deeremees 5+ piltide eest.
Küsimus ka:kas mõnes matemaatika vms.tunnis oli nii igav et pidi millegi huvitavamaga tegelema ?
Kust inspiratsiooni said(sõitis mõni selline just mööda või pildi pealt)? Ja miks just K-701 mitte 700A ? Välimuselt neil võimatu vahet teha (kui just häält ei kuule ja kapoti alla näe).
Ruudulised vihikulehed meenutavad matemaatikat mis minu jaoks oli paras "kirstunael"... Meenub seitsmes klass ja mate tund.Õps jahub miskit ruutjuurtest,juurijatest ja juuritavatest...Oehh milleks seda jama vaja...Sad
Kevad käes, päike säras taevas ning kodukülas tõesti jossid juurisid võsa.
Joonistasin ka mate vihiku tagakaanele oma versioone juurimisest.Vanat jossi T-100M hüdraulikaga on päris raske joonistada(kumer ja aukudega kapott) seevastu uus joss ehk T-130 palju lihtsam.
Ei tea siiani kas mate õps minu "juurimisversioone" nägi aga kuidagimoodi sain ikka kolme kätte ja ausalt öeldes pole MITTE KUNAGI enam neid ruutjuuri jms. elus vaja läindBig Grin
Vot kahjuks pole neid joonistusi alles sest läksid koos selle matemaatikaga "parematele jahimaadele".
"Kirovetse"sai ka kunagi joonistatud.Vana 700 oli natuke keerulisem joonistada kui 700A/701.
Ah mis ma siin plätran - enda joonistusi pole ette näidata aga deeremehele soovin - "jaksu sulele" Smile
[Pilt: IMG_0176.jpg?gl=EE]
Teatavasti oli Kirovets K-700 kuuekümmnendatel aastel algselt projekteeritud sõjaliseks otsatarbeks.Kas keegi leiaks kuskilt selle algupärase sõjaväe K-700 pildi ja mis olid tema peamised erinevused võrreldes põllumajanduses olevate masinatega. Esimesed põllumajanduses kasutatavad K-700 võisid olla aga sellised .
Raske küsimus ja vene foorumitest paistab,et ega nemadki täpselt tea...Sellest on siinsamas teemas natuke juttu olnud.Ksf.Vana7 ja v126 postitustitused.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid312935
RC foorumist üks ilus ja hea kvaliteediga pilt[attachment=46500] ning video K-700 toonases vennalikus ida-saksas(DDR)
Niisiis puhtalt huvist küsiks, mis nimetusi kandsid tood suured 150ned ja 700 rahvakeeles, kuidas keegi kuskil kutsus neid?
Seitsesada, sadaviiskümmend.
Vene ime, suur ime ja väike ime.
Mõlemat sai kirkaks kutsutud.
(11-02-2014, 22:35 PM)Buzzet Kirjutas: [ -> ]Niisiis puhtalt huvist küsiks, mis nimetusi kandsid tood suured 150ned ja 700 rahvakeeles, kuidas keegi kuskil kutsus neid?

T 150K kutsuti ikka '' tümmaniks" ja Kirovetse vene imeks.Sellist kõnepruuki olen kuulnud ikka vanade traktoristide suust.Big Grin
Seitsesada"vene ime" ja sadaviiskümmend"väike ime" meenuvad lapsepõlvestSmile
Ega neid "imesid" kõnepruugis vist eriti ei kasutatud ja põhiliselt ikka 700 ja 150.
Vene müügiportaalis AVITO.ru suht kobe K 700 Väljalaskeaasta(1991)on muidugi vale ja sinine värv ka mitte originaal aga 375000rbl.ehk umb.7500€.
Kahe ja poole milli rubla eest(umb.50000€) saab juba kobedama ja uuema(1993) K 701M
Paistab et Venemaal on Kirovetsid rohkem hinnas kui Jossid.
2,5 milli rubla maksab ka 2010a.buldooser(tagavintsiga) Б10M
Vana vintsblokiga jossi võib kätte saada 150000 rbl.ehk umb.3000€ eest.
T 100M3
Neljapäeval, peale traktorite tehnilist ülevaatust võtsin kaaskolleegi ette ja küsisin kollase elukaga sõita. Mis seal ikka, istusin rooli. Esimese asjana käigugrupp sisse aga ennem pidin rooliga liigendit liigutama, et sisse läheks. Siis äravoolupedaal alla ja esimene käik sisse. Vaikselt lasin äravoolupedaali lahti ja hakkas liikuma. Esimese asjana ei saa arugi, et midagi erilist oleks. Aga kui juba kolmas tiir oli õuele peale tehtud, siis oli suu kõrvuni. Vaatad teistele ülevalt alla Big Grin. Liigub päris sujuvalt ja rool on ka päris kerge. Pidurid võtsid ka päris hästi. Aga sellise massi peatamiseks peavadki võtma. Ainult, et seda massi ei tunneta hästi. Sõites ei saa arugi, et 13 tonni otsas istud. Antud isendil on peal 700A kabiin. Mootor on 701 oma. Käigkuast ja mootor käisid üleeelmine aasta kapitaalremondis.
[Pilt: 0105898621fdc0b.jpg]
(22-03-2014, 09:53 AM)Necro Kirjutas: [ -> ]Neljapäeval, peale traktorite tehnilist ülevaatust võtsin kaaskolleegi ette ja küsisin kollase elukaga sõita. Mis seal ikka, istusin rooli. Esimese asjana käigugrupp sisse aga ennem pidin rooliga liigendit liigutama, et sisse läheks. Siis äravoolupedaal alla ja esimene käik sisse. Vaikselt lasin äravoolupedaali lahti ja hakkas liikuma. Esimese asjana ei saa arugi, et midagi erilist oleks. Aga kui juba kolmas tiir oli õuele peale tehtud, siis oli suu kõrvuni. Vaatad teistele ülevalt alla Big Grin. Liigub päris sujuvalt ja rool on ka päris kerge. Pidurid võtsid ka päris hästi. Aga sellise massi peatamiseks peavadki võtma. Ainult, et seda massi ei tunneta hästi. Sõites ei saa arugi, et 13 tonni otsas istud. Antud isendil on peal 700A kabiin. Mootor on 701 oma. Käigkuast ja mootor käisid üleeelmine aasta kapitaalremondis.
[Pilt: 0105898621fdc0b.jpg]
Kui küsida tohib siis mis on K701 ja K700A kabiinide vahe? minuarust on need viimase mutrini identsedRolleyes
Ma väljendasin ennast valesti. Ma tahtsin öelda, et kabiin on pärit 700A pealt. Kas nad on identsed või mitte, seda ma ei tea.
[Pilt: 1396067_535090836568371_1644640261_n.jpg]
Eelmisel pildil olevat näitsikut kollase elukaga töötamas oleks juba päris äge vaatepilt Big Grin
Aga natuke teemasse ka.
-
T 150K mootor ja käigukast ühte liidetunda. Nüüd on need juba traktori peal. Mõlemad on paar kuud tagasi toodud kuskilt remondist, märjamaalt vist.
Eile lootsin esimesi pauke kuulda, aga käivitusmootoriga oli mingisugune anomaalia.
[Pilt: 01060708854ebd8.jpg]
Forwarder ehk väljavedaja K-701 baasil
On ikka kolakas küll. Ilmselt on siin vist juttu olnud aga ei leidnud.
Teema olemasolul lisan ka omapoolse küsimuse - kuskohast võiks T-150-l leida kerenumbri või sellesarnase asja?
(26-04-2014, 17:21 PM)Üllar Kirjutas: [ -> ]Teema olemasolul lisan ka omapoolse küsimuse - kuskohast võiks T-150-l leida kerenumbri või sellesarnase asja?
Selline teema on ka olemas.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46127
Jrk.numbriga 39/40 on traktorid T-150K ja T-150.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30