automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jaan Tatika ideed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Põhiasi on see, et igal hobimuterdajal ei ole keevitust. Eks see ole üldiselt selge ja seetõttu kustutasin vahepeal juba kribatud pika teksti ära. Eelnevast tulenevalt lähevad käiku muud ideed.
Kuidas eemaldada metallitolmu ja treilaastu põrandalt? Eks ikka magnetiga...

http://www.liveleak.com/view?i=7cf_1375537300
(07-08-2013, 13:41 PM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Kuidas eemaldada metallitolmu ja treilaastu põrandalt? Eks ikka magnetiga...

http://www.liveleak.com/view?i=7cf_1375537300
Mõte kasutada va magnetismust pole uus, aga magneti puhastamise idee eest 10 punkti!
http://www.youtube.com/watch?v=aBPNBtXHvi4
Seade: rehvikahur
Paagi mahtu ei tea.(Miski 10-15l vast)
Surve: kusagil 8atti
Toru: 50mm x 2m
Laskemoon: teibiga kaetud paberkuul. Ei olnud meeleheitlikult tihedaks tambitud vaid lihtsalt kokku pätsutatud ja teip ümber.
Sihtmärk: 5l plastkanister veega täidetuna.
Tulemus on üsna räbaldunud kanister ja kuul kanistris.
Tühjast kanistrist läks kuul läbi.
Mingil teisel katsel lasin selle aluse ühe laua puruks.
10m kaugusel oleva võrkaiale venitas paberkuuli suuruse lohu.

Kõvemat laskemoona ei hakanud katsetama. Paberkuul oli juba piisavalt veenev.
(09-08-2013, 01:11 AM)karvik Kirjutas: [ -> ]http://www.youtube.com/watch?v=aBPNBtXHvi4
Seade: rehvikahur
Paagi mahtu ei tea.(Miski 10-15l vast)
Surve: kusagil 8atti
Toru: 50mm x 2m
Laskemoon: teibiga kaetud paberkuul. Ei olnud meeleheitlikult tihedaks tambitud vaid lihtsalt kokku pätsutatud ja teip ümber.
Sihtmärk: 5l plastkanister veega täidetuna.
Tulemus on üsna räbaldunud kanister ja kuul kanistris.
Tühjast kanistrist läks kuul läbi.
Mingil teisel katsel lasin selle aluse ühe laua puruks.
10m kaugusel oleva võrkaiale venitas paberkuuli suuruse lohu.

Kõvemat laskemoona ei hakanud katsetama. Paberkuul oli juba piisavalt veenev.

Kas kahur on originaal või ise tehtud? Kui viimane, siis kuidas päästik on lahendatud?
See suur et ... äkki Vend Karvik keeraks oma kahuritoru kusagile vastu kiviseina? Muidu võime äkki varsti seitungist lugeda, kuidas tänaval sõitnud auto ära perforeeriti. Siinkohal oleks kasulik meenutada Müüdimurdjate prohmakat: http://www.youtube.com/watch?v=sBp2Bw3KvZ4
Poisid läksid seal kah kahuriga na vallatuks! Big Grin
(09-08-2013, 02:25 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kas kahur on originaal või ise tehtud? Kui viimane, siis kuidas päästik on lahendatud?

Kahur on isetehtud ja päästik on tavaline 2" kuulkraan. Avamine siis lihtsalt nii kiire käe liigutusega kui oskab. Seda tuleks muidugi veidi edasi arendada aga toimib ka nii. Paak ise on miskine veoka õhupaak.

(09-08-2013, 10:05 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]See suur et ... äkki Vend Karvik keeraks oma kahuritoru kusagile vastu kiviseina? Muidu võime äkki varsti seitungist lugeda, kuidas tänaval sõitnud auto ära perforeeriti. Siinkohal oleks kasulik meenutada Müüdimurdjate prohmakat: http://www.youtube.com/watch?v=sBp2Bw3KvZ4
Poisid läksid seal kah kahuriga na vallatuks! Big Grin

Mul hea meel, et ma seda seina poole ei pööranud. Sein meil seal plekist Big Grin . Võrkaed ja see väike alus tundusid esialgu piisavalt turvalised asjad olema. Eriti turvaliseks muutis asja teadmine, et tegu on paberist laskemoonaga. Tegelikus ületas ootusi.
(05-06-2013, 01:03 AM)Alts Kirjutas: [ -> ]Algseis: Garaazis on valgusallikad seintel. Selleks, et midagi korralikult näha, oleks vaja valgustust kogu garaazi ulatuses ka lakke.
Probleem: Tõenäoliselt tuleb kolme kuu pärast üürileping lõpetada ja seega ei ole majanduslikult mõtekas osta laetäit valgusteid.
Lahendus: Olemas on nelja toruga, tavapäraselt ripplagedes kasutatav valgusti. Tekitan lakke kas pingutatud trossidest või tugevast traadist siinid ja riputan neile eelnimetatud lambi. Voolujuhtmele tekitan ca. 30cm pikkuste vahemaadega kõvast traadist kambrid, mis liiguvad ühel siinil.
Tulemus: vajadusel liigutan valgusallika sinna, kuhu tahan ja ei pea enam kandelampide, nende juhtmete ja paigutamisega jändama.

Selline plaan siis esialgselt.

[Pilt: 250820131073.jpg]

Sai lihtsalt "kuidagi" ära tehtud.
Mutipeletaja.
http://www.youtube.com/watch?v=boGObwD2w6I

Haamer on 913g. Suurema tuulega hakkas väga hullu lärmi tegema kogu krempel.
See mutivurr ilmsesti suudab endal eluisu edukalt eemale peletada Smile
Mis huvitav auto ksf Alts laevalgustuse pildil paistab ? Smile
Kolmanda gen'i Camaro Convertible äkki?
(04-09-2013, 00:38 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Kolmanda gen'i Camaro Convertible äkki?

See ta on, see valgustuse teema tuligi salongi lammutamise juures, kui kandelampidest kõrini sai.
Mida teha uute, kiirelt ots saavate muruniidukitega?
Kui kere peab, sureb mootor, kui mootor kestab, sureb kere.
Mina tegin veeveokäru. Jube mõnus külma vett Päikese kätte sooja panna ja siis saunajuurde viia. Kuna on kaks suuremat anumat, siis oli ka kaks vana kere kasutusel.
[Pilt: Veek%25C3%25A4ru.jpg]
Aga siis suri 4,5 aastat vana Huska kere ära, läks lihtsalt pooleks Sad Midagi, võtsin kasutusele 20 aastat!!! rasket tööd teinud Partneri kere, mis sai omale turjale siis NELJANDA mootori ja ei näita veel mingeid väsimuse märke:
[Pilt: DSC_0298.jpg]
Ning tollest õnnetust Huska jäänustest sai paar kilo vanarauda ja puuriidast kase-küttepinnast uue veeveokäru. Oli tore JaanTattika-paartund murumasinatega Cool
[Pilt: DSC_0294.jpg]
[Pilt: DSC_0295.jpg]

PS: kellel on kogemusi plastikust keredega niidumasinatega??? Ausalt - sitaks tüütav on neid olematust plekist käkerdisi iga mõne aasta tagant osta. Sest millalgi peab ka kaugele Moskva taha ennast niitnud Partneri kere otsa saama...
Plastist on muidu väga head kered, aga kipuvad pragunemaSmile
Kunagi ühe veokatäie kasutet niiduskeid töin rootsist, seal oli paar plastikut kah ja need olid suht köbusad. Sel suvel kohtusin ühega uuesti, oli ikka veel peaaegu elus kuid mootor oli peal nii kuumaks aetud et poldid mis teda korpusega ühendasid olid oma augud poole suuremaks sulatanudWink
Rootsis peetakse kvaliteedilt parimaks Klippo niidukeid, mootor nagu ikka B&S aga kere on tehtud suht paksust alumiiniumist ja rattad ka laagritel ning kas alust vöi metallist. Need suht igavesed, aga veidi raskemad lükata kui plekk-käkerdis.
Mul kodus ca 10 aastat olnud juba plastikust kerega Husqvarna niiduk. Siiamaani väsimuse märke välja ei näita.
plastniiduk suht pommikindel ,seni kui teda ei kuritarvitatta. eespooljuttu juba kuuma andmisest, väga halvasti mõjub ka kõveraks lastud vändaga espluateerimine, lõhub mootorikinnituse augud üsna tugevalt ülemõõtu. samas kuvaldaga pekstes ei kipu eriti allaandma, jube sitke materjal ,oli juhust testida.
Esivanem rääkis, et aastaid tagasi ehitusprahti põletades oli ta unustanud, et prahi hulka sattus ka üks poolenisti täis makrofleksi pudel. Hunnik oli leekides ja kuumus aina kerkis. Muidugi sattus ta sel hetkel hunniku juures jalutama, kui ühekorraga kärakat kuuldes märkas ta pudelit, mis tema otsaesise poole suundus, kuid napilt ja kaalikat puutumata oma teed lendas.

Sellest päevast saati keerles ta peas mõte korrata sama asja kontrollitud ja turvalises keskkonnas. Kõik sai läbi mõeldud ja planeeritud ning kahur püstitatud, mis toimis suurepäraselt: http://www.youtube.com/watch?v=4Xu5309AGjg
ksf Donn su lugu lugedes meenus, kuis kümmekond aastat tagasi Makroflexi ja aerosoolvärvide pudelitega ahvisime järele miinipildujat. Väljas aianurgas oli (on veel alles) Tartu Võit bursuika (malmpliidike). Panime siis kuivi saare oksi alla ja lasime ikka pliidi punaseks ning seejärel korstna kaudu pudel sisse. Alul valet pidi pihustiots üleval pool aga pärast põmm ja põmm, seni kui küla pealt sireen kostma hakkas. Muidugi see siia teemasse ei sobi aga vahemärkusena oleks see
ideedel pole löppu ....