automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(04-02-2017, 19:58 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Mina ühineks Kopra pakutud roolilukuga. Pole küll kuulnud ega enne näinud niisugust,  kuid minu soome doonor 22G -l on Konala poolt peale aretatud Fordi  roolilukk. Rõvedus. Mina ei saa aru miks selle väidetava Gagarini auto uksed seespoolt sinised on? Miski lonkab.!

[attachment=61759]

Näidiseks ühe musta originaalse Tchaika sisu. Mitte vaadata istmeid, need on omalooming.

[attachment=61760]

Veel ühe täielikult originaalse auto sisu
Jah mis iganes, kuid must armatuur on suht näotu  peale kõige. Ei imesta et alternatiivid käibel on olenematta riigist ja korrast.
(04-02-2017, 23:48 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Jah mis iganes, kuid must armatuur on suht näotu  peale kõige. Ei imesta et alternatiivid käibel on olenematta riigist ja korrast.

Selle üle ma ei vaidle. Tõenäoliselt said nad ise ka aru, et on näotu, ega nad muidu oma esindusatosid ja kingitusi teisiti ei teinud. Miks just sinised - aga see neil rahvusvärv aknaraamidel. Vanasti, kui kõik ühes sõbralikus peres elasime sai tihti Pihkva vahet käidud ja kui Petserimaa veel eestlastest tühjaks polnud jooksnud, sai kohe aru, kes kus elas. Venelaste aknaraamid olid sinised, eestlastel valged
Ma pisut kommenteeriks sel salongivärvi teemal.
 Potisiniste aknaraamidega majadel vms. tüüpilise "slaavipärasega" pole siinkohal vähimatki pistmist.
See eriline "sinakashall" värv tuleneb otseselt NSVL relvajõudude pidulikku vormi väljendavast värvist. Seda peeti kõige esinduslikumaks ja pruugiti NL Kaitseministeeriumis ka veel näiteks ruumide eesriietel või koosoleku laua kattena. Sellest on olemas kaks varianti- heledam ja sinakam ning tumedam ja hallim
 Sellesarnasteks "sinelisiniseks" värviti ka kõik paraadautod. Üldse kuni 70.-ndate alguseni peeti seda värvi soliidsemaks kui musta, mitteametlikuks nimeks "ministerska serõi". Värviti ka GAZ 21, 24-d.
http://www.volga.ee/albumphoto_dl/br_1.jpg
http://www.volga.ee/albumphoto_dl/br_2.jpg
(04-02-2017, 01:06 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Tolles Juri Nikulinit sisaldavas videos on ka öeldud et 22 müüdi Gromõko eri loal, kuna klounil oli vaja väga palju asju kaasa vedada. Ma nõrk arvuti miis,  kuid kui kunagi tolle videokese leian , avalikustan.
Juri Nikulini 22 on juttu-pilti siin . Tiba eespool ka KGB volgadest. Kes keelest aru saab, siis põnevat vaatamist 12 seeriat.
Kõvad mehed Venemaalt ja siin ka tegemisel GAZ-23
https://www.youtube.com/watch?v=qSYlisxCRtc
[attachment=62097]
Tasapisi saab massin kokku. Püüan 100% originaalsust. Ukrainast Avtoklassikast sai tellitud komplekt ajastukohaseid polte, seibe, mutreid
Istmete materjal on aastast 1963. Kui keegi märkab mingit möödapanekut, andke teada.
[attachment=62096]
[attachment=62095]
[attachment=62094]
Esimesel pildil nähtav relee (signaali, või starteri käivitus) olid 60 - 70 aastad mustaks värvitud korpuste sees. Galvaaniliselt töödeldud korpused tulid hiljem. Alusplaat, kuhu on kinnitatud relee kontaktid olid valmistatud tekstoliidist, mitte valgest plastikust. Akuklemmid olid juhtmete otsa joodetud (Kasutamata klemme peaks kusagil nurgas leiduma) Parandage, kui eksisin.  


parimat  h2rra
Lihtsalt niisama üks lõustaraamatust leitud pilt.[Pilt: V4VoeJsRCyT-aUmsKlGvDNzFdSlnBhtM-Ab-r0oE...60-h714-no]
Ilus töö ja palju vaeva.

Detailide pihta norimise asemel (mis vahet seal on, eksole, mis plastik) küsiks hoopis midagi tehnilist, et kas selle radikakatiku said enne tsinkimist kuidagi tükkideks ka...?
Mina, kui 21-te tegin, ei saanud, ja käis täies koosseisus vannis ära. 
Ideaalne see tulemus, aga, nii ei saanud... Sad


.
Peale tsingitud relee korpuse,küsiks kas mitte radika kork ei peaks olema valge,mitte kollase tsingiga?
(05-03-2017, 19:09 PM)Mul vedas, õnnestus saada täiesti tutikas Gaz 13 radikakatik, nii et igasugused vaevad jäid nägematta, küll rahakott jäi 300€ võrra kõhnemaks. stihl Kirjutas: [ -> ]Ilus töö ja palju vaeva.

Detailide pihta norimise asemel (mis vahet seal on, eksole, mis plastik) küsiks hoopis midagi tehnilist, et kas selle radikakatiku said enne tsinkimist kuidagi tükkideks ka...?
Mina, kui 21-te tegin, ei saanud, ja käis täies koosseisus vannis ära. 
Ideaalne see tulemus, aga, nii ei saanud... Sad


.
(05-03-2017, 19:01 PM)krossifänn Kirjutas: [ -> ]Lihtsalt niisama üks lõustaraamatust leitud pilt.[Pilt: V4VoeJsRCyT-aUmsKlGvDNzFdSlnBhtM-Ab-r0oE...60-h714-no]

Kuidagi ei näe seda lõustaraamatu pilti
Ilmselgelt asi selles,et isand Formika pole lõustaraamatu liige. Aga õnneks on foto olemas manusega seega nägema peaks nüüd kõik. 
Küll aga huvitab mind,kui natuke rumalavõitu inimest see,et mis on erinevus GAZ 13 radiaatori korgil vs GAZ 24,GAZ 53?
(07-03-2017, 20:41 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(07-03-2017, 18:23 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Ilmselgelt asi selles,et isand Formika pole lõustaraamatu liige. ...

ahaa, siis selge miks ma ka ei näe ...

Tegelikult pole see ju otselingitud lõustaraamatust vaid laadisin selle alla ja asetseb minu Google piltides.Vot ei tea mis jama on et mõned ei näe.
(07-03-2017, 20:41 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(07-03-2017, 18:23 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Ilmselgelt asi selles,et isand Formika pole lõustaraamatu liige. ...

ahaa, siis selge miks ma ka ei näe ...

Ma olen liige, a kottigi ei näe Smile
Siis pole sa selle Fb gruppi liige kus seda pilti aktiivselt jagati.
Sellepärast me ei näe et seda ei saa nii jagada. 
Paneb pildi manusesse või mõnda keskkonda mis lubab otse linkimist.
Kumbast pildist jutt käib? Kas formika lingitud keelumärgist või sellest, mis keelumärgi all? Mõlemad on algses postituses olemas. Nii pisipilt kui keelumärk. Või on see ühe pildi kaks varianti?  http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid416928
Jah seesama, algselt ksf. krossifänni lingitud pilt. Keelumärgi alune manuses pidavat olema sama pilt.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26