automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(08-10-2017, 16:40 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Selle tehase birka pealt võib ükskõik mis kere numbri välja lugeda. 
Osa konspiratsioonist  Smile ?
Ega, mine tea, mis nad oma salatsemistuhinas välja mõtlesid aga pigem kaldun arvama, et eks see ühe sinise esmaspäeva töö oli. Kere number ka selline värdjalik.
[attachment=65496]
Tegelikult peaks kere nr olema 256003
šassii nr 001539, ehk järjekorranumbriga 1539-s auto seda marki. Kered võeti tavaliinilt ja ehitati vastavalt vajadusele ümber.
Nii et tabelil peaks olema nr 001539
Kas sellel ajal ei olnud sellist asja nagu praak toorikkere? Ziguliide puhul ei saanud kõigist toorikkeredest autot. Praak toorikkere läks müüki kui numbriline varuosa.
(08-10-2017, 19:09 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Kas sellel ajal ei olnud sellist asja nagu praak toorikkere? Ziguliide puhul ei saanud kõigist toorikkeredest autot. Praak toorikkere läks müüki kui numbriline varuosa.
See on hea küsimus, millele küll vastata ei oska. V8 mootoritega autosid tehti samas osakonnas ja samal liinil kus Chaikasid. Samal ajal olid tootmises 14-d Chaikad. kumbagi, nii 14-d, kui 2424 tehti c. 100 tk aastas. Praak toorikkeresid nende autode tootmiseks kindlasti ei kasutatud, kuid autoregistriga nende autode tellijatel kindlasti mingeid probleeme ei olnud. Sest peale küllalt lühikest ekspluatatsiooni umbes 100 000 km, need autod tavaliselt lammutati. Selle neid ongi nii vähe säilinud. Kuigi jah tiraažid olid ka väikesed.
Gaz 23 ja Gaz 2424 valmis, kuna siis mitu korda lubatud Gaz 20G projekt algab. Suure Pobeda fännina ootan kannatamatult selle projekti kajastamist. Loodan, et see pakub minusugusele Pobi fännile ka suurt avastamisrõõmu.
(08-10-2017, 20:04 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Gaz 23 ja Gaz 2424 valmis, kuna siis mitu korda lubatud Gaz 20G projekt algab. Suure Pobeda fännina ootan kannatamatult selle projekti kajastamist. Loodan, et see pakub minusugusele Pobi fännile ka suurt avastamisrõõmu.

Hr. Sfinks peab veel kannatust varuma. 2 nädalane tööreis Gruusiasse ja Ukrainasse ning nüüd järgnev puhkuse reis Boliiviasse teevad mulle kuuajalise hävingu tööde graafikusse. Lihtsalt enne tuleb Gaz 14 lõpetada ja peale seda Novembris läheb Pobi tegemine käima. Kahjuks kuu ajalise hilinemisega, nagu kunagi kergekäeliselt sai lubatud.
(08-10-2017, 20:04 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Gaz 23 ja Gaz 2424 valmis, kuna siis mitu korda lubatud Gaz 20G projekt algab. Suure Pobeda fännina ootan kannatamatult selle projekti kajastamist. Loodan, et see pakub minusugusele Pobi fännile ka suurt avastamisrõõmu.

Anna nüüd mehele veidi hinge tömmata Smile
(08-10-2017, 20:10 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(08-10-2017, 20:04 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Gaz 23 ja Gaz 2424 valmis, kuna siis mitu korda lubatud Gaz 20G projekt algab. Suure Pobeda fännina ootan kannatamatult selle projekti kajastamist. Loodan, et see pakub minusugusele Pobi fännile ka suurt avastamisrõõmu.

Hr. Sfinks peab veel kannatust varuma. 2 nädalane tööreis Gruusiasse ja Ukrainasse ning nüüd järgnev puhkuse reis Boliiviasse teevad mulle kuuajalise hävingu tööde graafikusse. Lihtsalt enne tuleb Gaz 14 lõpetada ja peale seda Novembris läheb Pobi tegemine käima. Kahjuks kuu ajalise hilinemisega, nagu kunagi kergekäeliselt sai lubatud.
 Kas Boliiviasse mööda maailma kõige ohtlikukat nn. Surma teed kimama?
(08-10-2017, 20:20 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]
(08-10-2017, 20:10 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(08-10-2017, 20:04 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Gaz 23 ja Gaz 2424 valmis, kuna siis mitu korda lubatud Gaz 20G projekt algab. Suure Pobeda fännina ootan kannatamatult selle projekti kajastamist. Loodan, et see pakub minusugusele Pobi fännile ka suurt avastamisrõõmu.

Hr. Sfinks peab veel kannatust varuma. 2 nädalane tööreis Gruusiasse ja Ukrainasse ning nüüd järgnev puhkuse reis Boliiviasse teevad mulle kuuajalise hävingu tööde graafikusse. Lihtsalt enne tuleb Gaz 14 lõpetada ja peale seda Novembris läheb Pobi tegemine käima. Kahjuks kuu ajalise hilinemisega, nagu kunagi kergekäeliselt sai lubatud.
 Kas Boliiviasse mööda maailma kõige ohtlikukat nn. Surma teed kimama?
Naine ajas seda asja, vist oli küll plaanis see jalgratastega läbida. Loodan, et eluvaim jääb sisse.
Kas see Volga taastati Ukrainas?
Об нашей реставрации пишут в Финляндии!
Lisatud autolehe artikkel.
Оригинальная Волга Газ 23 , полностью реставрировалась в Автоклассике, киев, для музея КГБ в городе Voru. 

https://youtu.be/kwpfifSvcmE

Kas Vòrus tuleb KGB muuseum?
(08-10-2017, 15:03 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Kuna poiss sai valmis oma Gaz 2424, siis kajastan ka seda siin natuke. Kuna ikkagi ka KGB massin. Ta pole suurem kirjamees ja vähesel määral on see teema kajastust leidnud Volga.ee foorumis. Niisiis Gaz 2424, toodeti 2245 tk 1968 - 1985a. Meie oma aastast 1984. Nii et musta numbri saamist tuleb veel 2 a. oodata. Ostetud Ukrainast ja oli algul selline.

Pooleteise aastaga sai asi valmis. Mis siis erinevust võrreldes Gaz 23-ga. Tuleb tunnistada, et suur samm on edasi tehtud juhitavuse ja mugavuse alal ( roolivõim, piduri võimendi) auto on pea 15 cm madalam, seega ka stabiilsem. Ka see auto on meil komplekteeritud alarm tulede, sireeni ja valjuhääldajaga. Ka on komplektis auto telefon ja kõik pärit kaheksakümnendatest. Projekt ise oli palju lihtsam, kui Gaz 23, eks vanusevahe on ka 21 a-t, ja see andis komplekteerimisel suure eelise. Palju neid 24-ja baasil tehtud eriteenistuse autosid siis järele jäänud on. Olen püüdnud seda igati välja uurida aga vastust õiget, mida julgeks välja käia pole. Igatahes väga vähe. Eestis pole ühtegi. Olen järginud 2 aastat Vene ja Ukraina müügiportaale, seal on selle aja jooksul 1 auto läbi vilksatanud ja see kadus ka kiiresti müügist.





Armatuurivahele sai ka kümnekas pandud, Tõenäoliselt need vennad ei pidanud miilitsaonu märguande peale isegi kinni pidama aga ütleme, et see oli min. tax, mis tuli kõvadele vendadele maksta Big Grin
Ja lõpuks ka originaalne tehase etikett.

https://youtu.be/9pa_ALMJeGw
Millele kodanik Hobiautod nüüd vihjata üritab?
(14-10-2017, 16:21 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Millele kodanik Hobiautod nüüd vihjata üritab?

Mitte millegile. Kodanikud Kiievist vihjasid autolehe artiklile ja ûtlesid,et see ilmus Soomes.
Ma olen ka Avtoclassika seinalehe ja YT jälgija ausalt,midagi uut ei tulnud minu jaoks sealt välja,mida ma ennem ei teadnud. Mis puudutab muuseumi,selles osas ehk isand Formika nõustub rääkima millalgi miskit.
Ja hobiautod on väga tähelepanelik. Tegemist on täiesti ühesuguste masinatega-nii ütleks ka Jürgen Veber!!
(14-10-2017, 16:35 PM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]
(14-10-2017, 16:21 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Millele kodanik Hobiautod nüüd vihjata üritab?

Mitte millegile. Kodanikud Kiievist vihjasid autolehe artiklile ja ûtlesid,et see ilmus Soomes.
 Kuna kaasfoorumlane Hobiautod tõstis üles vandenõuteooria minu KGB autode sünnist ja küpsemisest valmikuks, siis olen seda peale väsitavat puhkust ja puhkusejärgset 12 h uinakut natuke lahti rääkima.
 Oma mitmes postituses olen maininud, et minust ei ole ei keevitajat, pahteldajat, värvijat, polsterdajat ega autovärvijat aga mulle meeldib hirmsasti muterdada. Gaz 23 sai ostetud Ukrainast, siis kui ma neid Avtoklassika vendi veel ei tundnud. Pärast ostu kerkis kohe üles küsimus kere töödest. Eestisse polnud seda roosteussi mõtet vedada ja siis saingi tuttavaks Autoklassika bossu Valeriga
, kelle abiga leidsin väga asjaliku plekksepa Belõi Cerkovist, kes tegi selle auto plekitööd. Põhimõtteliselt vahetas kõik roostes kohad uute vastu välja. Detailide hankimise plekitöödeks võttis enda õlule Autoklassika. Pärast plekitöid auto krunditi. Samuti mootori ja käigukasti remont toimus samas linnas, küll teise meistri juures. Autoklassikal need oskused ja võimalused puuduvad. Tema oli mul rohkem projekti eest vastutav isik ja juppide hankija. Pärast seda sõitis auto Eestisse, kus sai toll tehtud ja hakatud teda komplekteerima. Kuna meil peres oli eelnevalt 3 vana Volgat, siis oli igasugu detaile massiliselt kokku soetatud. Siin panimegi selle auto kõigest olemasolevast kokku. Mis puudu jäi, tegime nimekirja, otsisime ise ja kasutasime autoklassika abi. Peab ütlema, et kõige odavam on leida jupid Eestist, siis Venemaa portaalidest ja kõige kallim on neid osta Autoklassikast. Ühesõnaga, kõik sai sobitatud, mis oli ja mille leidsin ja siis laadisime auto uuesti 5t veoautole, tegime ajutise väljaveo deklaratsiooni ja Ukrainasse ajutise sisseveo deklaratsiooni ja auto läks Ukrainasse, seekord värvimisele ja salongi valmistamiseks. Auto värvimisel polnud Autoklassikal jälle mingit panust, peale kvaliteedi kontrolli ja sama ka salongi puhul. Kuid auto kokkupanek toimus nüüd Ukrainas, sest puudusid teadmised sellise auto elektrisüsteemist ja muudest viguritest. Kui auto oli enam-vähem koos, tõime ta Eestisse. Lisa väärtuse eest tuli jälle tolli maksta. Kodus toimus viimane lihv, ehk külge läksid siin olevad jupid (kaitserauad, tuled, iluvõre, klaasid ja veel pisividinaid). Siis tuli autoklassika välja ideega, panna see auto välja kevadisel Ukraina retroautode väljanäitusel. Seekord saatsime auto jälle ajutise välja ja sisseveoga Ukrainasse, kust see viidi näitusele. Enne seda poleeriti teda 2 päeva. Sellest näitusele viimisest ongi tehtud video, mida ksf. Hobiautod siin eelnevalt postitas. Seal näitusel Autoklassika tutvustas, seda kui oma kätetööd, reklaami mõttes ja minu loal. Auto võitis Ukrainas esikoha ja kuldmedali, mis loomulikult läks Autoklassikale. Mul polnud aega sellel näitusel osaleda. Sama skeemi kastas ka mul poeg oma Gaz 2424 valmistamisel. Auto võttis osa sügisesest Ukraina retro autode näitusest, kuid esimese 3 hulka ei tulnud, liiga uus mudel, arvan.
 Tänaseks oleme oma strateegiat muutnud. Kõik need ajutised sisse ja väljaveod on küllaltki kulukad. Nüüd ostame auto, M1, M11, GAZ 20G, ZIM 12, toome Eestisse, komplekteerime ARK kõlblikuks, võtame arvele ja siis viime Ukrainasse lõpptöötlusele (keretööd, värvimine, polsterdamine ja osaline komplekteerimine) Nii sõitiski Okt. alguses koos poistega Ukrainasse GAZ 20g, komplekteerituna, arvele võetuna, kuigi treileri peal. Ei mingeid jamasid, ei deklaratsioone. Tööde eest vastutab Autoklassika ja mina käin iga paari kuu tagant kontrollimas, kuna nõuded on äärmiselt kõrged (100% originaal, muuseumi kvaliteet). Kui keretööd pihta hakkavad, eks siis postitan siia ka.
 Mis puutub KGB autode muuseumisse, siis ideetasandil on see välja käidud. Idee autoriks on tegelikult poja naine. Aga praegu pole ju suurt midagi näidata, sest valmis ainult 3 autot (23, 2424, 14), viimane neist veel lõpetamatta. Kahtlematta, kui need autod kunagi kõik valmis saavad, siis on mida näidata. GAZ M1V8 ainuke maailmas, GAZ M11 originaalsena mitte üle 10 tk., GAZ 20G 2tk maailmas, GAZ 12 ZIM Faeton 4 tk. maailmas, GAZ 23 8 tk. aga kõige originaalsem, GAZ 13, GAZ 14, GAZ 2424, 20 tk. peaks kuskil veel olema, GAZ 31013 alles mõned eksemplarid ja muidugi nüüd ZIL 115/4104. Aga see kõik tuleviku muusika. Momendil tegelen M1 ja M11-ga, et need ARK sobilikuks muuta. Siin ei ole Autoklassikast mingit abi seni olnud aga eks tulevikus kindlasti.
Vaatan seda eelmise postituse muuseumi kanditaatide nimekirja ja silma jäi üks auto Gaz 12 ZIM Faeton. Kuna olen natuke ZIM-i fänn, siis tean, et neid lasti välja 2tk 1949 a-l. ja neid pole enam olemas. Kas hr. Formikal on õnnestunud hankida üks Faeton 1949-ndast või on tegu replikaga?
Kui ma ei eksi ,siis Phaeton ZIM peaks selline olema. Ei ole kindel,et fotol olev ZIM on originaal Phaeton,mitte replika.
[Pilt: gaz-zim-phaeton-vintage-car-stock-image-...414646.jpg]
(28-10-2017, 20:54 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Vaatan seda eelmise postituse muuseumi kanditaatide nimekirja ja silma jäi üks auto Gaz 12 ZIM Faeton. Kuna olen natuke ZIM-i fänn, siis tean, et neid lasti välja 2tk 1949 a-l. ja neid pole enam olemas. Kas hr. Formikal on õnnestunud hankida üks Faeton 1949-ndast või on tegu replikaga?
Muidugi on ksf. Sfinksil täielik õigus. ZIM Faetone lasti 1949 a. välja 2 tk., kuid seeriatootmisse need ei läinud. Kuid 1950-ndate keskel ehitati ühes Uraali sõjaväeringkonna tehases partii Zim-e ümber Faetonideks, paraadide jaoks. Sest kindralid vananesid ja pärast isakese Stalini surma julgesid nad hobuste seljast maha tulla ja endale autot nõutada. Moskvas kasutati selleka ZIS-e aga on ka teisi miljoni-, kangelaslinnu ning oblastikeskusi, kuhu ZIS-e ei jätkunud. Selleks ehitatigi umbes 50 ZIM-i ümber paraad autoks. Töö teostati küllalt robustselt. Nimelt lõigati katus maha, põhja sisse 12 cm-d sooned ja sinna kinnitati põhja külge poltidega 12 x 12 cm nelikant torud. Ära koristati keskmiste istmete rida ja asemele keevitati sile plaat. Kardaani tunneli külge kinnitati käepide kinni hoidmiseks. Sellise eksemplari ostsin Lätist juba mõned aastad tagasi. Sai teine isegi Eestis arvele võetud, aga kahjuks meie ARK-s ei registreeritud vaatamata minu protestidele Faetonina, vaid kirjutati passi lihtsalt LAHTINE. Autot oli keegi kunagi asunud renoveerima ja eemaldanud need talad, kuid veendunud masina näruses seisukorras, jätnud töö pooleli. Kevadel vedasin ta Dnepropetrovskisse, kus on spetsiaalselt ZIM-de taastamiseks tehtud väike firma aga nad pole veel, peale liivapritsi midagi teinud. Vist paistab asi väga kohutav välja. Kui hakkab midagi sündima, eks panen siia ka väikese ZIM-i fänni Sfinksi rõõmuks üles.
(28-10-2017, 21:01 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Kui ma ei eksi ,siis Phaeton ZIM peaks selline olema. Ei ole kindel,et fotol olev ZIM on originaal Phaeton,mitte replika.
[Pilt: gaz-zim-phaeton-vintage-car-stock-image-...414646.jpg]
Tegu on Igori autoga Ukrainast. See ümberehitati sealsamas Dnepropetrovski firmas, kuid tehase jooniste järgi 1949 dast. kuid sedaanist.
Tänan hr. Formikat aga võiks ju avada  uue peatüki ZIM-i teemal, kus siis huvilised võiks targutada selle auto teemadel. See ju ei sobi siia. Kui ma õigesti aru saan, siis on juba asi olemas ja midagi toimunud, võiks ju (väikesele) fännile kaasa tunda.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25