automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(28-10-2017, 21:27 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ]Tänan hr. Formikat aga võiks ju avada  uue peatüki ZIM-i teemal, kus siis huvilised võiks targutada selle auto teemadel. See ju ei sobi siia. Kui ma õigesti aru saan, siis on juba asi olemas ja midagi toimunud, võiks ju (väikesele) fännile kaasa tunda.
Ühel päeval kindlasti. Mul ju siin üleval 5 projekti. Noh 23 on valmis, must nr. käes aga mõned vead veel parandamata, GAZ M!V8 tammub paigal, M11 samuti, ehkki Rõuge sepp lubas raami järgmisel nädalal käsile võtta. GAZ 14 loodan paari nädalaga ära lõpetada, Ja muidugi ZIL 115, see sai puhtast edevusest üles pandud, kuna selle leidmine ja kojutoomine oli nagu seiklus romaan. Rohkem endale mällu. Ei uskunud, et asi nii populaarne on. Panna siia veel KGB PObeda, no see kindlasti, kuna tegu pole lootusetu projektiga, aga ZIM Faeton, tegu väga viletsa algmaterjaliga, umbes sama, mis GAZ 11 aga hulga keerulisema ja kulukamana. Kui asi võetakse käsile ja näen, et saab asja, siis pole kahju kuulutada. Aga kui ei lähe??? Lolliks ei taha jääda. Kogematta sai seda Faetoni mainitud.
Kas Eestis töesti siis selliseid tegijaid ei leidu et peab neid laipasid nii kaugele vedama....
Eestis tehes saaksid kas vöi iga päev tööde käiku isiklikult jälgida...
(29-10-2017, 09:30 AM)impreza Kirjutas: [ -> ]Kas Eestis töesti siis selliseid tegijaid ei leidu et peab neid laipasid nii kaugele vedama....
Eestis tehes saaksid kas vöi iga päev tööde käiku isiklikult jälgida...
Kahjuks pole ma leidnud Eestist ühtegi tegijat, kes võtaks neid projekte ette ja samas ka hind. Küsisin selle Dnepropetrovski mehe käest, et palju sa keevitajale maksad, sest nägin, et mehed teevad tõesti head tööd. Tema vastas mulle uhkusega, et head palka, 200€ kuus. Mul läheks siin ühe auto plekitööd 5x kallimaks isegi arvestades veo kulusid. Võtame näiteks pahteldas ja värvimis tööd. Eestis küsiti GAZ 23 värvimise ja pahtelduse eest nii seest kui väljast minu kvaliteedi nõudeid arvestades kõige odavamas kohas 10 000€, Ukrainas läks 3500€
ja kvaliteet super. Meie hinnad on siin nii lakke läinud, et õudne. Toon veel ühe näite. ZIM mootori remont läks mul Tartus maksma 2000€ Ford V8 1936 a. mootori remondi eest Rootsis küsis 1500€. Niimoodi manööverdades saan teha 3 autot, samas kui Eestis heal juhul 1-2 ja endal ka närvikulu suurem. Nüüd vastutab tööde ja materjalide eest Autoklassika. Saadab mulle pilte, otsib kõige defitsiitsemaid varuosi ja materjale. Neil seal palju alakoormatuid endisi sõjatööstusi, kes heameelega nõus vahel mõne vidina tootma aga kahjuks see muutub, vanad tegijad kaovad. Näiteks oma GAZ 11 projektile olin sunnitud raami ja vedrude kinnitus detailid tellima Leedust. Muidugi nagu mul GAZ 11 blogis kirjas on. Võrus käisin kõik metallitöökojad läbi ja kõik saatsid mind kukele.
(29-10-2017, 17:00 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2017, 09:30 AM)impreza Kirjutas: [ -> ]Kas Eestis töesti siis selliseid tegijaid ei leidu et peab neid laipasid nii kaugele vedama....
Eestis tehes saaksid kas vöi iga päev tööde käiku isiklikult jälgida...
Kahjuks pole ma leidnud Eestist ühtegi tegijat, kes võtaks neid projekte ette ja samas ka hind. Küsisin selle Dnepropetrovski mehe käest, et palju sa keevitajale maksad, sest nägin, et mehed teevad tõesti head tööd. Tema vastas mulle uhkusega, et head palka, 200€ kuus. Mul läheks siin ühe auto plekitööd 5x kallimaks isegi arvestades veo kulusid. Võtame näiteks pahteldas ja värvimis tööd. Eestis küsiti GAZ 23 värvimise ja pahtelduse eest nii seest kui väljast minu kvaliteedi nõudeid arvestades kõige odavamas kohas 10 000€, Ukrainas läks 3500€
ja kvaliteet super. Meie hinnad on siin nii lakke läinud, et õudne. Toon veel ühe näite. ZIM mootori remont läks mul Tartus maksma 2000€ Ford V8 1936 a. mootori remondi eest Rootsis küsis 1500€. Niimoodi manööverdades saan teha 3 autot, samas kui Eestis heal juhul 1-2 ja endal ka närvikulu suurem. Nüüd vastutab tööde ja materjalide eest Autoklassika. Saadab mulle pilte, otsib kõige defitsiitsemaid varuosi ja materjale. Neil seal palju alakoormatuid endisi sõjatööstusi, kes heameelega nõus vahel mõne vidina tootma aga kahjuks see muutub, vanad tegijad kaovad. Näiteks oma GAZ 11 projektile olin sunnitud raami ja vedrude kinnitus detailid tellima Leedust. Muidugi nagu mul GAZ 11 blogis kirjas on. Võrus käisin kõik metallitöökojad läbi ja kõik saatsid mind kukele.
 Ma olen kuulnud et kuskil Ukrainas tehakse ka Saksa tellimusi restaureerimistöödele?
(29-10-2017, 22:05 PM)sfinks Kirjutas: [ -> ] Ma olen kuulnud et kuskil Ukrainas tehakse ka Saksa tellimusi restaureerimistöödele?
 Jah, ma tean Harkovis, seal on ikka mega taastamine, ainult ennesõjaaegsed pillid (HORCH, MERSEDES ja teised selle klassi autod) Hiljaaegu tehti seal ka 2 ZIS-i
[attachment=65886]
[attachment=65887]
Minu käed nii kõrgele ei küüni. kummagi auto taastamise eest maksti 300 000€.
Huvitav, mis sai sellest nn. Beria ZIS-ist, millel oli punasest plüüsist sisu, Studebakeri mootor ja soomustatud taga osa. Musta värvi auto seisis aastaid Tallinnas Kevade tänava hoovis.
Eks vahetas omanikku, nagu Eva Brauni omaks peetud 540K või mõni muu sarnase kuulsuse masin.

A.
Kui kellelgi on huvi, siis seal olnud Studebakeri mootori võtsin auto pealt maha ja ta on koos käigukastiga täiesti pakkumisel.
Tegelikult peaks see uus teema olema, aga kuna mul neid siin juba niigi kopaga, siis panen info mõttes siia üles ja endale ka, kui arvuti peaks õhtale minema ja pildid kaotsi minema. Tegelikult tegu mu poja projektiga. Nimelt ostis ta kunagi 15 a. tagasi GAZ 21, teh. tabeli järgi 1959 a. väljalaske aga passis aasta 1960. Restaureeris minu abiga, kuis oskas aga välja tuli selline II ja III seeria hübriid. Tegelikult auto on ingliskeelsete tabeli ja kirjadega ja plaanitud exportida Kanadasse. Kas ta sinna ka jõudis on teadmata aga üks on kindel, Auto oli originaalis varustatud automaatkastiga. 5 a. tagasi tekkis plaan see auto taastada originaalkujul, kuna see nagu reliikvia neil. Sai ta ju kunagi ise algusest lõpuni valmis tehtud ja just poja pulmapäevaks, et noorpaar kirikusse viia. Aga kust võtta automaatkast Volgale. II seeria automaatkastiga Volgasid toodeti ainult c. 70 tk. Kunagi sai siin kirjutatud, et üks komplekt oli Moskvas saada aga 12 000.-€. Aga visadus viib sihile ja partnertehing ühe Alma-Ata mehega viis eesmärgile. Meie poolt Tshaika mootor, tema poolt vajaminev automaatkasti komplekt. Komplekti koosneb ka väntvõll, mis on automaadil erinev. Projekt enne kevadet ei käivitu, kuna poisil pole aega. Kajastada ta seda ka siin ei viitsi, kirjanik olevat mina. Mõned pildid ka. 
[attachment=66157]
[attachment=66158]
[attachment=66159]
[attachment=66160]
Tekkis selline küsimus et kas "tava autod" (mitte eritalituse omad) tulid juba tehasest koos automaatkastiga? Kuna ise olen uurinud diisel volgade ajalugu ja sellega jõudsin nii kaugele, et tehasest tulid kõik autod kas bensiini mootoriga või üldse ilma mootorita ning diisel pandi väiksemate "tehaste" poolt pärast peale. Isegi kunagi nägin 60 ndate müügibrozüüri kus oli võimalus valida erinevate diiselmootorite vahel ja mäletamist mööda ka käigukastide vahel.
(07-11-2017, 15:10 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus et kas "tava autod" (mitte eritalituse omad) tulid juba tehasest koos automaatkastiga? Kuna ise olen uurinud diisel volgade ajalugu ja sellega jõudsin nii kaugele, et tehasest tulid kõik autod kas bensiini mootoriga või üldse ilma mootorita ning diisel pandi väiksemate "tehaste" poolt pärast peale. Isegi kunagi nägin 60 ndate müügibrozüüri kus oli võimalus valida erinevate diiselmootorite vahel ja mäletamist mööda ka käigukastide vahel.
 Ameerika eeskujul planeeriti algul üldse kõik Volgad valmistada automaat kastiga, v.a. taksod. I seeria Volgasid automaatidega jõuti teha kuskil 500+ ja II seeria omasid 70+. Kuskil on mul ka täpsed andmed olemas. Idanaabrid põhjendavad selle projekti ebaõnnestumist ise nii-
Впервые в практике отечественного автомобилестроения использовалась автоматическая гидромеханическая коробка передач (коробку с ручным переключением от «Победы» на первом этапе планировалось оставить в основном для работы в такси). В серийном производстве она продержалась недолго из-за низкой культуры эксплуатации и обслуживания автомобилей в СССР, хотя в производственной программе модификация с АКПП значилась до 1962 года. Окончательно она была убрана из производственной программы после того, как руководство завода отказалось комплектовать автомобили автоматическими коробками передач по индивидуальным заказам.
(07-11-2017, 15:10 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus et kas "tava autod" (mitte eritalituse omad) tulid juba tehasest koos automaatkastiga? Kuna ise olen uurinud diisel volgade ajalugu ja sellega jõudsin nii kaugele, et tehasest tulid kõik autod kas bensiini mootoriga või üldse ilma mootorita ning diisel pandi väiksemate "tehaste" poolt pärast peale. Isegi kunagi nägin 60 ndate müügibrozüüri kus oli võimalus valida erinevate diiselmootorite vahel ja mäletamist mööda ka käigukastide vahel.

Siin on erinevaid variante. Kindlasti paigaldati automaatkaste (lääne toodangut) ka ekspordiks läinud autodele sealsete edasimüüjate juures, kuid antud juhul käib jutt ikka originaalsest vene automaatkastist. Algselt pidi ju Volga tulemagi keskmäärimissüsteemi, automaatkasti jms lõbudega, kuid tootmise alguses selgus, et see värk on venelaste jaoks ikka liiga keeruline. Puudulik teenindusvõrgustik ja veel puudulikumad õlid viisid selleni, et masstootmisse läks ikkagi 3k manuaaliga autod. 

Eritalituste (v8-ga) Volgad on veel omaette kolmas peatükk, nende automaatkast oli Tšaika oma või sellel põhinev. 


Kas just see Volga kuulus antud juhul selle perekonna huviorbiiti kuidagi seoses automaatkastiminevikuga või sattus järjekordne eriline masin pildile juhuslikult ja alles hiljem selgus sisu?
Kui isand Formikal huvi,võtan selle Automaatkastiga GAZ 21 kataloogi kaasa,kui külla tulen.
(07-11-2017, 16:40 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Kui isand Formikal huvi,võtan selle Automaatkastiga GAZ 21 kataloogi kaasa,kui külla tulen.
 No see oleks suureks abiks, kust sa sellise välja kookisid? Olen aastaid otsinud aga pole õnnestunud.
(07-11-2017, 16:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(07-11-2017, 16:40 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Kui isand Formikal huvi,võtan selle Automaatkastiga GAZ 21 kataloogi kaasa,kui külla tulen.
 No see oleks suureks abiks, kust sa sellise välja kookisid? Olen aastaid otsinud aga pole õnnestunud.

Minu lühike vastus: контакты товарищ
(07-11-2017, 15:48 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Siin on erinevaid variante. Kindlasti paigaldati automaatkaste (lääne toodangut) ka ekspordiks läinud autodele sealsete edasimüüjate juures, kuid antud juhul käib jutt ikka originaalsest vene automaatkastist. Algselt pidi ju Volga tulemagi keskmäärimissüsteemi, automaatkasti jms lõbudega, kuid tootmise alguses selgus, et see värk on venelaste jaoks ikka liiga keeruline. Puudulik teenindusvõrgustik ja veel puudulikumad õlid viisid selleni, et masstootmisse läks ikkagi 3k manuaaliga autod. 

Eritalituste (v8-ga) Volgad on veel omaette kolmas peatükk, nende automaatkast oli Tšaika oma või sellel põhinev. 


Kas just see Volga kuulus antud juhul selle perekonna huviorbiiti kuidagi seoses automaatkastiminevikuga või sattus järjekordne eriline masin pildile juhuslikult ja alles hiljem selgus sisu?
 Auto ostes ei teadnud me midagi automaatkäigukastiga Volgadest. Vaatasime ainult tehase silti ja tundsime headmeelt, et ikkagi eksport variant. Natuke hiljem ostsin I seeria Volga, mida pidasin palju kõvemaks sõnaks. Selle viletsama, siis andsin pojale. Alles hulga aastaid hiljem selgus, et viletsam on tegelikult kõvem sõna. Auto ajaloost ei tea midagi, isegi ei mäleta kelle käest ostsin. Hind oli igatahes 5000.- krooni
Volga millest siin siis juttu, sai 15 aastat tagasi võimaluste ja parema äranägemise järgi renoveeritud. Keevitaja oli abis ja ka pahteldused said koos pahteldajaga tehtud. Ise olin siis veel 20 aastane. Renoveerimisele kulus kaks aastat.  Oli valmis saades kõva sõna. 2004, 2005 käisin ka volgade kokkutulekutel, kust sain ka alati originaalsusest esimese kolme hulka. Nüüd aastaid hiljem ja peale kõiki neid teisi autosid on mul häbi vaadata seda, kuidas mul tookord sai asi renoveeritud. Ühesõnaga läheb pilbasteks tagasi ja nullist. Uksed tiivad on kõik uued, et need tuleb lihtsalt paremini paika ajada. Aga põhja keevitused ei vasta enam meie nägemusele renoveeritud autost. Et lappimine ei ole renoveerimine.
Ma ei tea, kas mul isa ei mäleta, aga tegelikult on see auto Kanadast tagasi toodud (saadetud). Kas siis ei olnud enam võimalusi auto remondiks seal või mingid muud üllamad eesmärgid aga ühesõnaga maandus ta siia Võrru miilitsaülema autoks. Ja tema poja käest sai ta ka ostetud. Kanadast saatsid selle auto teele siis miilitsaülema sugulased. Autol on inglis keelsed jutud. Kahjuks spidokas oli nii halvasti säilinud, et pidin venekeelsega asendama. Spilka aga ikka veel uhkelt inglise keelne - ka mitme värvikorra alt välja puhastatuna on ikkagi kõik jutud veel loetavad. Plaan on nüüd kindlasti see Inglis keelne spidokas taastada. Auto automaat käigukast oli kiiresti asendatud manuaalsega ja põrandast siis tuimalt auk läbi kangi jaoks. Originaal käigukast koos vanametalliga oli leidnud ammu oma tee sinna toredasse paika. Mootorit oli nii palju remonditud, et lõpuks olid erineva pikkusega kepsud sees - ei tea kuidas ta nii hästi töötas, sest ma ei pidanud mootori remonti alul vajalikuks. No ei osanud ka. Nüüd hiljem käisin sealsamas Lõunakeskuse vastas ja seal sai siis parem kui uus mootor tehtud. Mees imestas, et kuidas see mind siiani ära vedas. Tunnistasin ka, et hirmsasti tossas küll juba mõnda hädatappu pruuti vedades.
Auto sai taastatud III seeriaks, kuna lihtsalt ei olnud II seeria nikleid ja neid kolmandaid jagus nii, et sai veel teistele. Nimelt käis mul üks tuttav vana-mööbli kaupmees talust talusse ja talle oli ka ülesandeks antud vana-volga juppide nurumine.
(07-11-2017, 22:29 PM)sven1 Kirjutas: [ -> ]Volga millest siin siis juttu, sai 15 aastat tagasi võimaluste ja parema äranägemise järgi renoveeritud.
....
Auto sai taastatud III seeriaks, kuna lihtsalt ei olnud II seeria nikleid ja neid kolmandaid jagus nii, et sai veel teistele. 

Jah 10-15a tagasi oli teine aeg ja I ja II seeria kroomosade saamine üsna võimatu. Seepärast paljud tegid autod III põlvkonna osadele ringi,kuna neid veel leidus. Nüüd on võimalused ja valik teine ning ka teadmised autode osas ise on kõvasti paremad.
I ja II põlvkonna GAZ 21 on kõige kenamad ka minu silmis, kuna nad näevad ikka küllalt stiilsed välja.

Inglise keelsete kirjadega spidomeetri klaasi peaks vist retrodetail müüma? Ma võin eksida aga silma on nagu kuskil jäänud inglise keelne ja miilidega spidomeeter. Ma ei ole kinde,et viimane oli Kanada variandil kasutuses aga tunduks justkui loogiline.
Mul olemas tehase raamat kus gaz 21 automaatkast ka olemas
Mul on Svenile kasutamiseks selline asi välja pakkuda,kus peaks olema põhjalik ülevaade,millest see automaatkast koosneb.

[attachment=66187][attachment=66188]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25