automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(26-01-2017, 12:02 PM)Maanteemuuseum Kirjutas: [ -> ] Mina olen näinud poodides suur kirja DOT5 ja pisikeselt juures .1.

Tunnistan eksimust, kirjutasin õhu pealt, sõbrapoiss kallas oma kahesajaeurosesse autosse firma likvideerimisest jäänud vedelikku, seal oli olematu hind kleepsul. 
Mis mure, ma eksisin ja sellega peaks sihker olema.
Kes tahab tänitada see helistab vajadusel.
12 aastat seisnud RAFile peaks siis ilmselt DOT5 peale kallama.
OT lõpp loodetavasti.
Ja kui armatuuri, roolisammast ja käiguvaheti detaile värvima hakkad, siis ikka halliks, eks? 
Musta värvi 21/22-l käivad need igal juhul hallid. Natuke tüütu on juba komplekteeritud autol roolisammast ja sinna juurde kuuluvat maha hakata monteerima, räägin kogemusest.
(02-02-2017, 23:50 PM)twist Kirjutas: [ -> ]Ja kui armatuuri, roolisammast ja käiguvaheti detaile värvima hakkad, siis ikka halliks, eks? 
Musta värvi 21/22-l käivad need igal juhul hallid. Natuke tüütu on juba komplekteeritud autol roolisammast ja sinna juurde kuuluvat maha hakata monteerima, räägin kogemusest.

 Kas sa ajad ikka õiget juttu, mul ei ole sellest aimugi, kas tõesti uste siseküljed, akende ääred on mustad ja armatuur hall????
Mustal eksport mudelil on armatuur ja samba osad hallid kindlasti ,nagu meie 22-l näiteks. Kui see 23 läheb kroom ringi alla oleks mõistlik-loogiline. Meil see ral -värvi koodki olemas.
(03-02-2017, 00:37 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Mustal eksport mudelil on armatuur ja samba osad hallid kindlasti ,nagu meie 22-l näiteks. Kui see 23 läheb kroom ringi alla oleks mõistlik-loogiline. Meil see ral -värvi koodki olemas.
 23 B on luks variant ja kindlasti täis kroomiga, ega ei ole seda värvi koodi käepärast, pean asja uurima. Eesmärk on ikka viimase poldini originaal.
Hetkel välismaal kuid homme ehk maabun. Twist eestis ehk mäletab peastki. Meil jah see uuesti värvimine just lõpusirgel. Paras arutamine  lahti kokku.
Dot5-l  on veel üks hää omadus, ta ei reageeri auto värvitud pinnaga, kui peaks juhtumisi pääle tilkuma.
Pudeli pääl on lausa kirjas, et toode on sobilik kasutamiseks vanasõidukites. Kui teistel on vahetuse välp soovituslikult 2a, siis sellel peaks olema 5a. A kesse ull vanaautol nii tihti ikka vahetab.

Mida suurem Dot number seda kõrgem (min) keemispunkt.
(25-01-2017, 22:44 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Tänan kõiki hüva nõu andjaid, jääb siis DOT 5. Kust seda osta saab? Kas lõuna maakondades ka keegi sellist kohta teab soovitada?

American Beauti on kõige soodsam. Kui tahtja siis saan Viljandisse tarnida - Viiratsisse Hundi Urgu.

Anna privasse teada palju soovid 1 pdl mingi 300 kopikatega grammi on umbes 7 rubla + km

Hundu 77
Vastuseks Hr. Twisti ja sm Autojuhi väidetele seoses musta auto ja sinakashalli armatuuri osas, pöördusin hr Gvozdejevi poole , kes on all pidil oleva Ivan Paderini raamatu 21 kaasautor ja täiendab antud raamatut just eriti GAZ 23 osas. Raamat ise on A 4 formaadis 320 lk. väga detailide rohke alates GAZ 21 sünnist kuni surmani. Ära on toodud kõik 21 modifikatsioonid (üle 50-ne), Kõik tootmise jooksul kasutatud värvi tüübid, kahevärviliste autode värvimise variandid, aastate jooksul kasutatud salongi materjalid ja nende näidised ja palju, palju muud. Täna sain vastused mind huvitavatele küsimustele. Nimelt Sinakashall armatuur pidavat olema Bribaltika müüt. Tõsi, toodeti selliseid Volgasid Tchaika variandis, must auto ja sinakashall armatuur, kuid ainult eritellimusel eriliste teenete eet. Näiteks kingiti selline auto Jüri Gagarinile. Toodeti selliseid autosid ainult piiratud arvul.
[attachment=61743]

Panin siia alla ka teksti raamatust, mis peaks sellise müüdi Eestis, kas just lõpetama, aga vähemalt kahtluse alla sättima.
Sügisel tõid Halinga mehed rootsist 21 millel isegi roolikarp hall lisaks muule. Heinsaar Mati  kogus samuti originaal rootist toodud must 21 halli kooslusega, kuid karp must. Kes kus mida teinud ei pretendeeri tõele. A-ja Pärnu Agulgi kuuba must 21 oli hallide jubinatega. Juri Nikulin ühes auto istoria filmis sõidab oma tava musta 22 -ga millel samuti hall armatuur? Sm. Siim on neid asju väga põhjalikult uurinud ,ehk ütleb sõna sekka kunagi.
(03-02-2017, 23:42 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Sügisel tõid Halinga mehed rootsist 21 millel isegi roolikarp hall lisaks muule. Heinsaar Mati  kogus samuti originaal rootist toodud must 21 halli kooslusega, kuid karp must. Kes kus mida teinud ei pretendeeri tõele. A-ja Pärnu Agulgi kuuba must 21 oli hallide jubinatega.

 Selle raamatu kirjutajad ja kaasautorid (paljud endised kauaaegsed GAZ töötajad, praegused pensionärid) väidavad näiteks et tehasest ei väljunud mitte ühtegi musta Gaz 22-e. Ja üldse oli 22-i keelatud müüa erakätesse. Enamuses oli tegu kiirabiautodega. Kuid ühe erandina. Neid müüdi väljamaale. Kuna vene värvide kvaliteet oli küllalt vilets, siis väitsid nad, et oli väga palju juhtumeid, kus mujal värviti need autod enne müüki üle palju kvaliteetsemate värvidega. Sisud aga olid tehases juba värvitud, sest see oleks olnud väga töömahukas. Sealt võivad tulla need erivärvi sisuga autod. Eksklusiivautosid, ehk pealt musti ja seest sinikashalle toodeti tehases ainult kingitusteks. Eeskujuks võeti 13 Tchaika mille kõik 3500 toodetud autot olid pealt mustad, aga seest sinakashallid. (välja arvatud 2 valget Tchaikat, millest üks kingiti Valentina Tereskovale, teise saatust ei tea. Järelikult hinnati teda palju kõrgemalt kui Gagarinit.  Millised olid nende autode sisud, oletan et, ka sinised) Erandiks on ka pärast GAZ 13 tootmise lõpetamist Gorkis, u. 200 Gaz 13 sisemus. Need autod pandi kokku Toljatis ja olid enamuses mõeldud tavandinõukogudele. Need olid ka juba seest mustaks võõbatud.
Väljamaal armastati volgasid uuesti ka üle värvida ning täiendada ja paremaks/ilusamaks teha asju.
Kuid ma olen ühte 1964a Siseturu GAZ 21 lammutanud,millel oli roolisammas kere värvi ja seda,mitte ülevärvimisest vaid juba originaalis.
(04-02-2017, 00:25 AM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Väljamaal armastati volgasid uuesti ka üle värvida ning täiendada ja paremaks/ilusamaks teha asju.
Kuid ma olen ühte 1964a Siseturu GAZ 21 lammutanud,millel oli roolisammas kere värvi ja seda,mitte ülevärvimisest vaid juba originaalis.

Siseturule ei müüdud ega ei antud asutustele mitte ühtegi erivärvilist autot. Ainult eriteenete eest, enamuses kosmonaudid. Proovin homme sellest raamatust Gagarini Volgast pildid kopida, nii seest kui väljast. Seisab teine Tähelinnas mingi klaastahuka sees ja näeb üsna armetu välja.
Tolles Juri Nikulinit sisaldavas videos on ka öeldud et 22 müüdi Gromõko eri loal, kuna klounil oli vaja väga palju asju kaasa vedada. Ma nõrk arvuti miis,  kuid kui kunagi tolle videokese leian , avalikustan.
[attachment=61755]
Nii, siis sm. Gagarini Volga millega ta 7a ringi sõitis, enne kui ta sinna tagasi läks, kus ta esimesena käis. Sisu on kindlasti originaalne. Väljast võib-olla üle värvitud. Ikkagi 57 a. vana. Seltsimehed oleks võinud ikkagi oma esimese kosmonaudi auto ära restaureerida või ongi eesmärk säilitada sm. hõng autos.
[attachment=61756]
Üks imelik asjandus jääb selle auto puhul silma. Nimelt on mingi julla roolisamba küljes, käigukastist allpool. Kas kellelgi on aimu, mis see on?
Meenutab nagu roolilukku? Küllalt algelist veel aga mida muud see asi seal samba küljes olla saaks.
(04-02-2017, 14:55 PM)kopraonu Kirjutas: [ -> ]Meenutab nagu roolilukku? Küllalt algelist veel aga mida muud see asi seal samba küljes olla saaks.

Roolilukk aastal 1960? Isegi Tchaikadel seda polnud, Või oli Gagarinil varaste ees nii suur hirm, et lasi selle kuskil välismaal peale paigaldada. Samas vaevalt ta selle autoga Läände sõitis tollal. Pole sellist asja ühelgi Volgal näinud, kerevärvi ka teine.
Mulle meenutab see ikkagi roolilukku, 100% tõele ei pretendeeri. Kas tegu on reguleeritava roolisambaga?Need olid isegi 1950.datel vähe levinud alles 1960. hakkas Chrysler seda pakkuma ja edaspidi järgnesid teised tootjad.
(04-02-2017, 02:06 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: [ -> ]Tolles Juri Nikulinit sisaldavas videos on ka öeldud et 22 müüdi Gromõko eri loal, kuna klounil oli vaja väga palju asju kaasa vedada. Ma nõrk arvuti miis,  kuid kui kunagi tolle videokese leian , avalikustan.

Nikulin oli N. Liidus esimese astme täht ja pole mingi ime, kui talle eriliste teenete eest ka eriline auto tehti, Tõenäoliselt sm. Gromõko oli ka tast vaimustuses. Kas talle see auto müüdi või kingiti jääb meil muidugi teadmata, eks see info kindlasti salastati, et mitte teisi sama andekaid seltsimehi solvata.
Mina ühineks Kopra pakutud roolilukuga. Pole küll kuulnud ega enne näinud niisugust,  kuid minu soome doonor 22G -l on Konala poolt peale aretatud Fordi  roolilukk. Rõvedus. Mina ei saa aru miks selle väidetava Gagarini auto uksed seespoolt sinised on? Miski lonkab.!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25