automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Gaz kirja pole mina kunagi veel akul näinud.Samuti mitte zil ega maz jne.
Eriautod autod tulid kõik tava konveierilt. Seda vähemalt 1979 aastal kui esmakordselt õnnestus tehasesse sisse saada. Julgen arvata, et samuti tulid ka 21. Värviti neid samal liinil kaks kihti, vigade parandus tehti peale esimest ahju. Kolm korda värviti ainult musti autosid, mida tehti ainult kuu keskel ja väga piiratud arvul. Kuu keskel seepärast, et eelmise kuu lõpu rabelemise praak oli selleks ajaks ära parandatud ja uus sõnnik ei olnud veel peale tulnud. Oli aega toimetada. 
Eriautod, millede hulka kuulusid ka julgete poiste omad, läksid konveierilt otse eriosakonda, kus paigaldati spets aparatuur. (neid autosid kasutasid ka paljud teised ägedad sellid peale julgete poiste) Seal käis töö kinniste uste taga ja minu külalise propuskiga ei kannatanud sinna ligigi minna. Osad neist sõideti ka tehase gontsikute poolt sisse 500 km. 
Tsaikasid tehti konveieril vist ainult ühel aastal ja seda ainult 14 mudelit. Peale aastast tootmist võeti konveier lahti ja seadmed hävitati. Samuti kui ka viinamarjaistandused lõuna osariikides. Sinnamaani pandi neid kokku sõiduauto konveieri teisel korrusel tavalistel tõstukitel. Millegipärast tundub, et värviti neid ikka nitro värviga aga vanduda ei julge. Kui Tsaika oli saanud sissesõidu, komplekteeritud õigete välisosade ja istmetega (sissesõidu ajal oli sees ainult juhiiste ja see oli igal gontsikul oma), enne kui lasti peale konserveerimis löga, võis ükskõik millist keredetaili kasutada habemeajamisel peeglina. Värv meenutas natuke musta kroomi, võrreldes tava Volga mustaga oli hoopis teist nägu.

Läks vist OT kätte, vabandust.
Vanematel Nõuka-aegsetel akudel oli kiri PAZ(slaavi tähtedega), mis tähendas
lühendit - Podolski Akumulatornõi Zavod. Gaz-i pole kohanud.
PAZ kirjaga akukasti olen ka kunagi prügimäel näinud. Kuid kirjapilt meenutab ,et P asemel oleks G kirjutatud. Seega see võib segadusse ajada.
Nii, nädalavahetusel sai auto taas koost lahti võetud ja täna läks ta pahteldusse ja värvimisse. Olen
siin, kui Volga foorumis teiste kaaskannatajate projekte lugenud ja loodan auto vähemalt jõuludeks kätte saada,
et oleks pikkadel pühadel midagi nokitseda aga seni tuleb kõvasti tööd rabada ja raha teenida, et see hullus kõik kinni maksta.
Raske on kokku lüüa kõiki kulusid, kuna enamus tava Volga juppe sai kokku aetud c 20 aastat tagasi. Siis olid teised hinnad
aga ka rahal teine väärtus. Aga kindlasti tuleb sellest Eesti kõige kallim vana tüüpi Volga.
Ma tean, mida Sa tunned Sad
Toppisin oma RAF juppide alla vähemalt 20 000 krooni.
Täna kergitavad võimalikud ostjad kulmu ja mõtlevad/ütlevad: ullike!
Ainuke võimalus raha mingilgi määral tagasi saada ongi projekt lõpuni viia.
(05-10-2016, 21:05 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ma tean, mida Sa tunned Sad
Toppisin oma RAF juppide alla vähemalt 20 000 krooni.
Täna kergitavad võimalikud ostjad kulmu ja mõtlevad/ütlevad: ullike!
Ainuke võimalus raha mingilgi määral tagasi saada ongi projekt lõpuni viia.

20 000 EEK on minu auto juures õrn aevastus. Ainuüksi mootori ja käigukasti remont läksid 4500€ maksma + viimase transport Ukrainasse ja tagasi. Laias laastus lõpphinnaks tuleb see tõenäoliselt 10 ga korrutada + oma töö ja vaev. Aga müügikavatsusi mul pole, jääb tulevastele põlvedele imetleda.
Saika kaste saab siin ka parandada. Miks enne ei küsinud?
(05-10-2016, 21:46 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Saika kaste saab siin ka parandada. Miks enne ei küsinud?

Ei leidnud kedagi, alul foorumisse ka ei pannud. Lootsin Vargamäe kombel iseenese tarkusega hakkama saada, eks teine kord olen
targem. Aga mul üks projekt veel ootamas, millel Chaika aut. kast. tahab üle vaatamist. Kas oskad kedagi soovitada?
noh 20t eeku pole volga jaoks mingi raha, pregast teen ühte tavalist koeru 21 kliendile ja ega alla 20-30t euri suht midagi ei toimu, vabandage väga aga vana volga ongi selline värd, et selle tegemine kipub olema kodades kallim kui sama ajastu s-klassi mersu oma, aga eks klient on kunn
(05-10-2016, 21:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]20 000 EEK on minu auto juures õrn aevastus.
Need olid üheksakümnendate alguse kroonid.
Aga see selleks, nõukakastide guru kontakt privas.
Supp, kuhjades Volga jubinaid ümbersulatuse ootel Sad
Küll täiesti teemast mõõda, aga saaks selle akuasja lõpuks selgeks. Kui vene keelega kursis pole, võib ka välja lugeda "Gaz".

[Pilt: IMGP2497_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2500_800x600.JPG]
(08-10-2016, 20:19 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Küll täiesti teemast mõõda, aga saaks selle akuasja lõpuks selgeks. Kui vene keelega kursis pole, võib ka välja lugeda "Gaz".

[Pilt: IMGP2497_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2500_800x600.JPG]
HR.Sidorov,siin sulaselgelt PAZ
Hr Linnuke, seda just Hr. Sidorov üritabki näidata, et akule on kirjutatud kirillitsas PAZ mitte GAZ
(05-10-2016, 23:17 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(05-10-2016, 21:18 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]20 000 EEK on minu auto juures õrn aevastus.
Need olid üheksakümnendate alguse kroonid.
Aga see selleks, nõukakastide guru kontakt privas.
Supp, kuhjades Volga jubinaid ümbersulatuse ootel Sad
 Hr Marko. Ma ei näe  seda kastiguru telefoni privas, äkki paned uuesti. Mu poisi 2424 kast tahaks ka kontrollimist.
Saab tehtud, kutt on ilmselt parim siin, aastakümneid tema kiiluvees purjetatud ja ei kahetse.
Tiba teistmoodi aga geeniused ongi kõik sellised.
(08-10-2016, 20:19 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Küll täiesti teemast mõõda, aga saaks selle akuasja lõpuks selgeks. Kui vene keelega kursis pole, võib ka välja lugeda "Gaz".

Ilmselgelt pole tegu PAZ bussi tehase akuga. Võibolla on tegu hoopis Podolski akutehase toodanguga (podolskii akumulatornõi zavod). Tähekombinatsioonid kattuvad, küll aga erinevad ministeeriumid.
Antud pildi järgi: https://coberu.ru/auctions/164106/ tundub, et motamehele võib 12 punkti anda.
Seda siin ju kogu aeg räägitud ongi, et tegemist Podolski akutehase toodanguga.Gaz ja Paz
autotehastena on välistatud.
Et mind täielikult ära ei unustataks, panen mõned pildid ka üles. Halbade üllatuste vältimiseks otsustasime kogu vana värvkatte eemaldada. Sellega oleme nüüd lõpusirgel.
[attachment=60087]
[attachment=60088]
Piltide panek ei õnnestunud, järgmine kord proovin paremini
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25