automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 23 KGB variant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Täna jõudis kohale õige väljaaasta arvuga relee-regulaator. Polnudki 3D prinditud, nagu mõned kaasfoorumlased kartsid. Nädalavahetusel teen ta korda, värvin üle ja paigaldan, siis teen ka pildi mälestuseks. Nüüd on veel jäänud need õnnetud VOLGA embleemid. Meeldetuletuseks, praegu näevad välja sellised, mitmetasandilised
[attachment=71104]
Suur palve, kas kellelgi on fotot sellest õigest, ühetasandilisest embleemist, mis siis oli kasutusel kuni aastani 1964. Mul agentuur Venes ja Ukrainas ei saa hästi aru, millistega tegu.
Mina isiklikult pole ühtegi ühe tasapinnalist oma silmaga näinudki, ju olen lihtsalt....Tahaks kuskil tegelikuses näha. Murraks müüdi!
Vaatan oma varud üle.
Ksf.  Inri saatis privasse sellise kuulutuse

https://osta-ee.postimees.ee/volga-emble...62757.html

Kas keegi oskab selliste audentsust kinnitada
Niikaua, kui ma seda teksti siin ladusin jõudis pilt kaduda. Õnneks sai enne salvestatud.
[attachment=71110]
Need ju 24 omad.
Äkki selline?
[Pilt: il_340x270.1092889130_5kw6.jpg]
(29-08-2018, 23:20 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Äkki selline?
[Pilt: il_340x270.1092889130_5kw6.jpg]

Kas selline mitte raadio külge ei käinud?
(29-08-2018, 23:31 PM)lamjak Kirjutas: [ -> ]Kas selline mitte raadio külge ei käinud?

Ei oska öelda.

Ikkagi ülalviidatud "kolmesest" alumine?
[Pilt: 0_9e912_e861255f_orig.jpg]
Raivo, see kiri on isepandud nagu 24 peegel ja suunatuli tiiva peal. Vales kohas vale kiri. Põdraga Volgal pole seal mingit kirja.
Ei tea asjast tuhkagi, vana Volgat olen ainult kaugelt näinud, aga on ju huvitav, kui kõik otsivad midagi, aga keegi ei tea mida Smile
Või noh, keegi võibolla et teabki, aga ei saa pildil näidata.

//Esitiival VOLGA kiri uuem, juba kaheosalise tähti ühendava osaga,//

Selle kirjelduse järgi tundub, et otsitav ei tohiks ehk olla reljeefne, st. tähed peaks olema alusega "ühes tükis" või ühes tasapinnas, või et seda alumist toetavat riba ei tohiks üldse olla?

Äkki umbes nii nagu siin pildil alumine? (mis on küll selgelt kaasaegne hale koopia):
[attachment=71111]

Parima suurendusega pildid originaalsetest tükkidest leiab vist siit,  (Надпись Волга Люкс ГАЗ-21 Хром Экспортный СССР. Оригинал) kui kellegi on tahtmist vähemalt üht algupärast varianti peensusteni uurida.


Huvitav on ka see joonis. Tundub 1961-62 aastast. Kas on erinevusi praegu peal oleva sildi kirjadega?
[attachment=71112]
(30-08-2018, 00:26 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]... kõik otsivad midagi, aga keegi ei tea mida 

Kuulutan oma otsingud lõppenuks. Cool 
[Pilt: s1200]
[Pilt: 4561235450.jpg]
Näen esimest korda, küll pildil kuid ehedana vaevalt et näen.Muidugi juhul kui siledaks lihvin ja kroomida lasen.
(30-08-2018, 00:32 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]
(30-08-2018, 00:26 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]... kõik otsivad midagi, aga keegi ei tea mida 

Kuulutan oma otsingud lõppenuks. Cool 

[Pilt: 4561235450.jpg]
Jah, selline peaks see õige silt olema. Erinevus siis ala joones, mis vanemal mudelil on ühe tasandiline, uuemal aga kahe tasandiline.
Kui kellelgi on selliseid välja pakkuda, laske käia. Isegi siis, kui vajavad üle kroomimist.
Täna siis sai 23 endale külge õige relee-regulaatori. Kõigepealt tuli ta vanast kultuurkihist puhtaks saada. Kuigi endine omanik oli püüdnud talle kaubanduslikku välimust anda, mis seisnes sihverplaadi puhastamises, siis küljed ja servad olid paksult igasugu möginaga koos. Kõige rohkem pani imestama, et relee oli kolm korda üle värvitud. Kõige all tehase must, siis helesinine ja lõpuks mingi beež ollus. Relee on toodetud Aug. 1962 ja jumal teab kus ta on kasutust leidnud. Samas selliseid releesid minu teada paigaldati ainult GAZ 13-le ja 23-le. Kas tõesti värviti nende autode kapotialuseid üle ilma releed maha võtmata ja veel sellistesse toonidesse. Relee ise seest nagu uus ja täiesti töökorras. Tõestuseks foto.
[attachment=71150]
Kui siin juba tähenärimine on, siis vaheta see punase peaga polt ka ära.
(01-09-2018, 18:38 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Kui siin juba tähenärimine on, siis vaheta see punase peaga polt ka ära.
 Aga ta oligi originaalis punane, Peaks just teise ka punaseks värvima Big Grin .
(01-09-2018, 19:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2018, 18:38 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Kui siin juba tähenärimine on, siis vaheta see punase peaga polt ka ära.
 Aga ta oligi originaalis punane, Peaks just teise ka punaseks värvima Big Grin .

Kas mitte üks polt ei olnud mitte plommitud värviga tehase poolt.
(01-09-2018, 19:23 PM)Kodanik2 Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2018, 19:14 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(01-09-2018, 18:38 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Kui siin juba tähenärimine on, siis vaheta see punase peaga polt ka ära.
 Aga ta oligi originaalis punane, Peaks just teise ka punaseks värvima Big Grin .

Kas mitte üks polt ei olnud mitte plommitud värviga tehase poolt.
 Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis nii see oligi, ainult miskit oli seal nagu veel. Aidake meelde tuletada.
Kui releel oli peal midagigi mis meenutas tehasest pealelastavat mingit värvikihti siis tuleks sellega arvestada. Klantsilt särav detail on ilus vaadata aga kas on see ikka nii nagu peab? Sama teema ka teiste kere külge koostatud asjadega (juhtmestik, torustik jne.) mis võidi panna külge enne värvimist. Nagu ameerika muskelautodel kus originaalsuse tagaajajad värvivad osad juhtmed ja lõdvikud osaliselt või täielikult ära kuna tehase vooluliinilt need niimoodi ka tulid.
Mingi perioodi vene plomm kujutas endast kruvi pea alla pandud neljakandilist plekist kaussi kus kruvipea oli kaetud punase plastiliiniga ning tempel peale vajutatud - kuidas siin võis olla?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25