automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(04-03-2018, 13:09 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Ei ole otseselt teemasse, aga sealt lehelt jäi ka üks eriline volask silma:

selle ja "lahtise" allikas: https://auto.ria.com/auto_zim_12_12730072.html
 No vot, keegi võib veel ZIM Lahtise omanikuks saada. Auto Ukrainas. Võin aidata paberite hankimisel, kuna kunagi sai odavalt üks doonorauto ostetud, millel olid dokumendid olemas. Doonor sai maha müüdud aga Ukraina dokumendid jäid. Soodsam on lasta see seal samas Ukrainas ära renoveerida ja siis ongi Lahtine olemas. Sellise projekti üld eelarve, arvestamatta Eesti hilisemaid makse jääb kuhugi 80 000.-  - 90 000.- euro kanti. Tuletan meelde, et Eestist hiljaaegu müüdi tava ZIM Moskvasse 120 000.- euro eest. Lahtine on palju haruldasem.

Volaski suhtes ei oska seisukohta võtta.
Mulle meeldib VOLASK, oleks raha ostaks ära. Huvitav palju küsitakse. Tava ZIMme on 40, Lahtisi üks aga Volaskeid???? Big Grin
Vaadake ka kindralipoisi asetust sellel paraadi pildil. Mulle tundub, et õige on ikkagi jätta ette diivan, sest nii tegid tõenäoliselt ka sõjaväetehased. Venelased lähenesid kõigele lihtsalt - katus maha, keskmine istmerida välja ja põrand sirgeks. Milleks hakata veel teisi istmeid toppima? Samas on teil siin ka üks pilt lahtisest Zim-ist, kus diivan ees. Algupärase diivani allesjätmine lahendab palju küsimusi.
(04-03-2018, 13:58 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Vaadake ka kindralipoisi asetust sellel paraadi pildil. Mulle tundub, et õige on ikkagi jätta ette diivan, sest nii tegid ka sõjaväetehased. Venelased lähenesid kõigele lihtsalt - katus maha, keskmine istmerida välja ja põrand sirgeks. Milleks hakata veel teisi istmeid toppima? Samas on teil siin ka üks pilt lahtisest Zim-ist, kus diivan ees. Algupärase diivani allesjätmine lahendab palju küsimusi.
 See pilt on tehtud 1949 a. prototüüp autost, millel oli alles nii keskmine istmerida, kui esi diivan. Minu omal ja sellel tuletõrje autol on eraldi istmed. Eesmärk on taastada paraadauto, nii ehedalt kui võimalik. Praeguseks juba kahel teadaoleval paraadautol on olnud eraldi seisvad esi istmed. Miljoni küsimus ongi momendil, miks seda tehti. Oli ju Vene kroonus 1.60 pikkusega autojuhte küllalt võtta või oli asi prestiižis nagu SS-s, kuhu alla 1.78 cm-d vendi ei võetud. Isegi mina oma 1.88 olen oma Zimmiga kõik pulmasõidud ära sõitnud, kuigi jah, mõnus ei ole. Ja kui vaadata seda tuletõrje Zimmi, siis need eraldi seisvad istmed on pandud teadlikult. Uste vaheline paneel on viidud alla ja värvitud kerega ühte värvi. MIKS???
(04-03-2018, 14:10 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 13:58 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Vaadake ka kindralipoisi asetust sellel paraadi pildil. Mulle tundub, et õige on ikkagi jätta ette diivan, sest nii tegid ka sõjaväetehased. Venelased lähenesid kõigele lihtsalt - katus maha, keskmine istmerida välja ja põrand sirgeks. Milleks hakata veel teisi istmeid toppima? Samas on teil siin ka üks pilt lahtisest Zim-ist, kus diivan ees. Algupärase diivani allesjätmine lahendab palju küsimusi.
 See pilt on tehtud 1949 a. prototüüp autost, millel oli alles nii keskmine istmerida, kui esi diivan. Minu omal ja sellel tuletõrje autol on eraldi istmed. Eesmärk on taastada paraadauto, nii ehedalt kui võimalik. Praeguseks juba kahel teadaoleval paraadautol on olnud eraldi seisvad esi istmed. Miljoni küsimus ongi momendil, miks seda tehti. Oli ju Vene kroonus 1.60 pikkusega autojuhte küllalt võtta või oli asi prestiižis nagu SS-s, kuhu alla 1.78 cm-d vendi ei võetud. Isegi mina oma 1.88 olen oma Zimmiga kõik pulmasõidud ära sõitnud, kuigi jah, mõnus ei ole. Ja kui vaadata seda tuletõrje Zimmi, siis need eraldi seisvad istmed on pandud teadlikult. Uste vaheline paneel on viidud alla ja värvitud kerega ühte värvi. MIKS???

Olen seda arutelu jälginud ja arvestasin seda küsimust püstitades kõikide nende võimalustega. Lisaks küsimusele "Miks?" on ka küsimus "Kas?"

Kas need eraldi istmed olid ikka selles tehases paigaldatud? Kas need võivad olla omalooming? Kas oli mõtet autot tehases nii tugevalt ümber ehitada, sest ruumi seismiseks ju oli ja tagumist ust lahti tehes sai ju kohe "stripiposti" juurde seista. Viimane küsimus: "Kas see auto on tulevikus rohkem väärt (rahaliselt ja enesetundeliselt) kui ta on nende imelike esiistmetega või algupärase diivaniga, nagu prototüübil? Mina isiklikult toetan algupärase diivani mõtet, sest hästi taastatud vanas autos on need kaks eraldiseisvat istet nagu sea seljas sadul.
Gaz-12 kiirabi sisemus. Siin on esiiste jäetud sama.

[attachment=68585]
(04-03-2018, 15:30 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Gaz-12 kiirabi sisemus. Siin on esiiste jäetud sama.
 Kiirabil on taga iga cm loetud ja juhiruum on üldse vaheseinaga eraldatud. Kõige huvitavam, et mõlemad klapp toolid on ära kasutatud. Esimene asetseb oma augus aga tagumine on toodud aga taga istme asemele hoopis kõrgemale. Jälle üks Vene ime. Ei saanud ju seda tagumist klapptooli kokku ka panna, sest muidu poleks uksest sisse saanud. Neid kiirabi variante toodeti ju kuskil 2000 eksemplari ja oleks tohtri härrale võinud ikka normaalse istme teha, sest see klapptool on ikka küllalt ebamugav ja mõeldud vast ikka rohkem lastele.
(04-03-2018, 15:50 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 15:30 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Gaz-12 kiirabi sisemus. Siin on esiiste jäetud sama.
 Kiirabil on taga iga cm loetud ja juhiruum on üldse vaheseinaga eraldatud. Kõige huvitavam, et mõlemad klapp toolid on ära kasutatud. Esimene asetseb oma augus aga tagumine on toodud aga taga istme asemele hoopis kõrgemale. Jälle üks Vene ime. Ei saanud ju seda tagumist klapptooli kokku ka panna, sest muidu poleks uksest sisse saanud. Neid kiirabi variante toodeti ju kuskil 2000 eksemplari ja oleks tohtri härrale võinud ikka normaalse istme teha, sest see klapptool on ikka küllalt ebamugav ja mõeldud vast ikka rohkem lastele.

Leidsin kuskil selle Zim kiirabi pinnalaotuse ka. Eks seal oli ruumi küll ja vahesein oli ehitatud istme seljatoe peale.
Sa vastasid ise praegu ühele küsimusele - kõik on ära kasutatud. Venelastel oli kombeks kõigest olemasolevast kõike uut teha. Miks siis oleks pidanud lahtisele Zim-ile uued esiistmed panema?

Vaata ka neid viimaseid linke. Need punased Zim-id on omalooming.
Siin ta on - Zim-kiirabi pinnalaotus:
http://gaz-volga.ucoz.ru/index/zim/0-14
(04-03-2018, 15:43 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Otsitulemused viisid selliste viideteni:

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz12a.html

ja sealt edasi
http://denisovets.ru/gaz/gazprototips/GAZ12A_4.jpg
 Tänan Mufff, ülemisel on pildid kunagisest prototüüpautost ja alumisel seesama, no kutsume tuletõrjuja ja Volask aga tõenäoliselt hulga aastaid tagasi. Kui nad veel pildi kõlbulikud olid. Mis neist täna järgi on jäänud no seda näeme mõned postitused eespool. Oleks see tuletõrjuja mulle mõned aastad varem ette juhtunud, siis võib-olla oleks ostnud selle. Kuna see Volask on puhta omalooming, siis sellisena ta mind ei huvita. Minu teada nii pika kerega ZIM-e pole kunagi tehtud ja minu silmis väärtusetu. Kui kaasfoorumlane Sfinks seda nii väga ihaldab, siis võin aidata selle peletise soetamisel. Iseasi mis ta sellega hiljem peale hakkab. Aga nagu laulusõnadki ütlevad "Igaühe jaoks on kuskil keegi"
(04-03-2018, 16:04 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 15:43 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Otsitulemused viisid selliste viideteni:

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz12a.html

ja sealt edasi
http://denisovets.ru/gaz/gazprototips/GAZ12A_4.jpg
 Tänan Mufff, ülemisel on pildid kunagisest prototüüpautost ja alumisel seesama, no kutsume tuletõrjuja ja Volask aga tõenäoliselt hulga aastaid tagasi. Kui nad veel pildi kõlbulikud olid. Mis neist täna järgi on jäänud no seda näeme mõned postitused eespool. Oleks see tuletõrjuja mulle mõned aastad varem ette juhtunud, siis võib-olla oleks ostnud selle. Kuna see Volask on puhta omalooming, siis sellisena ta mind ei huvita. Minu teada nii pika kerega ZIM-e pole kunagi tehtud ja minu silmis väärtusetu. Kui kaasfoorumlane Sfinks seda nii väga ihaldab, siis võin aidata selle peletise soetamisel. Iseasi mis ta sellega hiljem peale hakkab. Aga nagu laulusõnadki ütlevad "Igaühe jaoks on kuskil keegi"

"Volask" on ilmselt sama ja siin on ka kirjas, mille peale ta on ehitatud.
https://www.drive2.ru/l/288230376152609132/
Vaata "tuletõrjuja" esiakna ülemisi nurkasid. Need on ka eriti ümaraks lõigatud.
Kahte eraldi esiistet tasub panna siis kui soovid "kennedy"-t teha. Siis on hea istmete vahelt vaikselt ja märkamatult tagaistujat tulistada.
(04-03-2018, 16:04 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 15:43 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Otsitulemused viisid selliste viideteni:

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz12a.html

ja sealt edasi
http://denisovets.ru/gaz/gazprototips/GAZ12A_4.jpg
Minu teada nii pika kerega ZIM-e pole kunagi tehtud ja minu silmis väärtusetu. Kui kaasfoorumlane Sfinks seda nii väga ihaldab, siis võin aidata selle peletise soetamisel. Iseasi mis ta sellega hiljem peale hakkab. Aga nagu laulusõnadki ütlevad "Igaühe jaoks on kuskil keegi"

Huvitav mismoodi need volaskid ehitatud on. Kogu kupatus mingi raami peale visatud? Zim on ju kandevkerega, mis niigi suht vaevaliselt kannab oma pikkuses.
(04-03-2018, 16:03 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Siin ta on - Zim-kiirabi pinnalaotus:
http://gaz-volga.ucoz.ru/index/zim/0-14
 See kiirabi ZIM on ka üks mega haruldane auto. Erakätesse neid ei müüdud, vaid tõenäoliselt kanti maha. Huvitav, kas Eesti 40-st ZIM-st on ka mõni kiirabi variant. Mina pole kuskil trehvanud taastatud Kiirabi ZIMmi nägema. Kui kellelgi on mõni taastatud kiirabi ZIMmi pilt, võiks masside harimiseks ja vanemate härrade noorpõlve mälestuseks üles panna. Tõenäoliselt viimased kiirabi ZIM-d kadusid meie tänavapildist 60-ndate lõpus ja vaevalt neid peale Tallinna mujal oli.
(04-03-2018, 16:15 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 16:04 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 15:43 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Otsitulemused viisid selliste viideteni:

http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz12a.html

ja sealt edasi
http://denisovets.ru/gaz/gazprototips/GAZ12A_4.jpg
Minu teada nii pika kerega ZIM-e pole kunagi tehtud ja minu silmis väärtusetu. Kui kaasfoorumlane Sfinks seda nii väga ihaldab, siis võin aidata selle peletise soetamisel. Iseasi mis ta sellega hiljem peale hakkab. Aga nagu laulusõnadki ütlevad "Igaühe jaoks on kuskil keegi"

Huvitav mismoodi need volaskid ehitatud on. Kogu kupatus mingi raami peale visatud? Zim on ju kandevkerega, mis niigi suht vaevaliselt kannab oma pikkuses.
 Ei oska kommenteerida aga suviti sõidab Tallinn - Odessa lennuk. Pilet oli ka suhteliselt soodne. Käi ära ja räägi meile ka Big Grin
Ksf. Mufff-ga oleme täna pikalt telefonitsi vaielnud ja arutanud teemal, miks pidi ZIM paraadvariandil olema ees kaks istet ja mitte diivan nagu originaalil. Võib-olla peitub vastus alloleval pildil.
[attachment=68588]
Siin on selgelt näha, et ühtset diivanit ei ole , sest kindrali härra püksid ei saaks läbi diivani paista. Pildil muidugi GAZ 13-d Faetonid, mida tehti täpselt 20 tükki ja enamuses läksidki sõbralikesse sots. maadesse paraadide pidamiseks. Ega ei tohtind ju vasallid samade autodega sõita, kui nende isandad. Siin on näha, et Ungari on saanud 2 eksemplari. Kaldun arvama, et vastus on väga lihtne. Vaja oli paigaldada käepide hr. kindralile ja diivani olemasolul polnud seda kuhugi kinnitada ja leitigi lahendus. Ukse postid fikseeriti käepidemega ja paigaldati 2 eraldi asetsevat istet. Post käepide on hilisem leiutis, kui tulid juba eraldi istmetega paraad autod. Isegi eelnevalt postitatud ZIM paraadautol on aimatav kinnihoidmis reeling olemas.
Või on kellelgi muid arvamusi?
Uurisin ka mina neid pilte ja tuleb tõele au anda, et puht insener tehnilistest kaalutlustest lähtuvalt tuligi paigaldada 2 istet. Et kindrali härral oleks mugavam liikuda vasakult pardalt paremale, oligi selline reeling vajalik. Paraadist osavõtjad võisid ju seista kahel pool tänavat ja tervitusi tuli jagada nii paremale kui vasakule. Moskvas seda vajadust ei olnud aga väiksemates kohtades kindlasti. Ja tõesti, kui diivani seljatugi katab ära võimalikud reelingu kinnituskohad ja ukseposti kõrgus ei võimalda reelingut kõrgemalt kinnitada, siis olen hr. Formikaga nõus. Kõige odavam ja mõistlikum variant oligi paigaldada 2 eraldi asetsevat istet. Kas sellega kaasnes ka juhi jalaruumi suurendamine on muidugi ise küsimus.
Toru suhtes tundub küll õigus olevat. Leidsin veel ühe paraadi situatsioonis ZIM-i, kus on toru väga selgelt näha. Samuti on õige see, et kindralihärra seisab keskel. Seljatugede poolest see pilt vist väga informatiivne pole. Või pisut ehk siiski? Nimelt on juhi seljatagant näha pisut seljatuge. "Diivan" oli vist sama kõrge nagu ukse ülemine äär. Pildidlti on näha, et seljatugi on madalam. Seega Diivan seal vist pole.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25