automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
See paraadipilt on põnev veel selle poolest, et tegmist on väidetavalt 1985 aastaga. Alkiri vene foorumis oli: Парадный ГАЗ-12, 7 ноября 1985 года. Kui see ka nii pole, siis igatahes on tegemist 80-ndatega. Parteikonverents millest taustal olev tekst räägib võib olla 26 või 27 (sõltuvalt sellest kas üks rooma numbri kriips jäi kaadri taha või mitte). Toimumisaastad siis vastavalt 1981 või 1986. No ja teoreetiline võimalus on veel see, et kaadrist välja jääb 2 pooma numbri kriipsu siis oleks vastvalt 28 kongress ja 1990. Igatahes üllatavlt kaua pidasid need autod vastu.
(04-03-2018, 21:47 PM)AhtoA Kirjutas: [ -> ]Toru suhtes tundub küll õigus olevat. Leidsin veel ühe paraadi situatsioonis ZIM-i, kus on toru väga selgelt näha. Samuti on õige see, et kindralihärra seisab keskel. Seljatugede poolest see pilt vist väga informatiivne pole. Või pisut ehk siiski? Nimelt on juhi seljatagant näha pisut seljatuge. "Diivan" oli vist sama kõrge nagu ukse ülemine äär. Pildidlti on näha, et seljatugi on madalam. Seega Diivan seal vist pole.
Tänan AhtoA. See on juba väga hea pilt. See ukse post on nii peenike, et sinna lihtsalt pole võimalik toekamat reelingut panna, kui see istme konstruktsioon ees on. See on täiesti tasa tagumise ukse sise servaga. Aga seal on ju veel paar cm. valtsi ukse tihendite jaoks. Iste ise on paar cm madalam kui ukse ülemine äär. Mis nende autodega ikka juhtus. Paraadil ju ainult kasutati aga kaua jah.
Vaadates väikese teksti paigutust rooma numbrite küljes, siis kaadrist väljas küll mingeid kriipse ei saa olla.
Kas autos on Fidel Castro?
Siit juba läbi käinud teisest paraadi pildist üks natuke parem pilt ka. Kuna ma foorumisse üle 500KB pilte panna ei saa, siis zoomisin auto osale peale. Siin on ka tegelikult toru suht kindlalt näha. Tundub küll millegipärast tume olevat.
Toru võimalikus on seega tõestatud, kuid kas sees on diivan või eraldi istmed, jääb endiselt segaseks.
Sinisilmse ajaloovõhikuna ma ei saa aru, miks toru korral on diivan välistatud?
Või äkki faetoni puhul ei tahetud kõrvaltvaates istme ülemist serva näidata? Siis võib selle ju lihtsalt madalama teha.[Pilt: IMG_7813.jpg]
(04-03-2018, 16:15 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 16:03 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Siin ta on - Zim-kiirabi pinnalaotus:
http://gaz-volga.ucoz.ru/index/zim/0-14
 See kiirabi ZIM on ka üks mega haruldane auto. Erakätesse neid ei müüdud, vaid tõenäoliselt kanti maha. Huvitav, kas Eesti 40-st ZIM-st on ka mõni kiirabi variant. Mina pole kuskil trehvanud taastatud Kiirabi ZIMmi nägema. Kui kellelgi on mõni taastatud kiirabi ZIMmi pilt, võiks masside harimiseks ja vanemate härrade noorpõlve mälestuseks üles panna. Tõenäoliselt viimased kiirabi ZIM-d kadusid meie tänavapildist 60-ndate lõpus ja vaevalt neid peale Tallinna mujal oli.

Härra Leivategija alles paar kuud tagasi äris enda laost(tuttava auto) maha ühe kiirabi Zim-i. Oli küll ringi tehtud tavakasutuse jaoks aga originaalis oli kiirabi olnud. Paberid olid olemas. Ja kui kellgil vaja, siis ühed "õhus rippuvad" zim paberid meil veel ka olemas. Minu arust see kiirabi läks Lätti kui täpselt mäletan, 2000 euriga. Puudu oli originaalmootor ja kere oli ikka räigelt rapitud, ka esiakna raam oli juba gaz 24 oma(originaali andsime kaasa).
(04-03-2018, 22:26 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Toru võimalikus on seega tõestatud, kuid kas sees on diivan või eraldi istmed, jääb endiselt segaseks.
Sinisilmse ajaloovõhikuna ma ei saa aru, miks toru korral on diivan välistatud?
Või äkki faetoni puhul ei tahetud kõrvaltvaates istme ülemist serva näidata? Siis võib selle ju lihtsalt madalama teha.[Pilt: IMG_7813.jpg]
 Need Faetonid olid sõjatehases ümber ehitatud sedaanid. Keegi ei hakanud neile uusi madalamaid istmeid tegema. See oleks veel nõmedam, kui kahe eraldi istme paigaldamine ja sel juhul oleks hõlbus ja ruumikas seda reelingut paigaldada. Nagu pildil näha, tuleks see reeling paigaldada selle istme seljatoe pleki ette, et ta vähegi toekas oleks. Kuna iste ise käib tihedalt vastu ukseposti, siis on see küllalt komplitseeritud. Ka ei usu ma et see reeling kinnitati selle plekiriba külge. Sellise olukorrani, kus mõni kindrali härra selili lendab reeling peos ja veel eriti paraadil, poleks küll lastud minna. Muide pildil Igori auto, kindlalt originaalsete istmete ja oma puust tuulutus akendega.
(04-03-2018, 22:22 PM)AhtoA Kirjutas: [ -> ]Siit juba läbi käinud teisest paraadi pildist üks natuke parem pilt ka. Kuna ma foorumisse üle 500KB pilte panna ei saa, siis zoomisin auto osale peale. Siin on ka tegelikult toru suht kindlalt näha. Tundub küll millegipärast tume olevat.

Siin on näha ka toru all olevat ühte pikka seljatuge, mis nii palju kui teda pildil näha on ja arvestades toru pikkust, ulatub kindlat üle toru keskkoha.
(04-03-2018, 22:33 PM)stern100 Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 16:15 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 16:03 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]Siin ta on - Zim-kiirabi pinnalaotus:
http://gaz-volga.ucoz.ru/index/zim/0-14
 See kiirabi ZIM on ka üks mega haruldane auto. Erakätesse neid ei müüdud, vaid tõenäoliselt kanti maha. Huvitav, kas Eesti 40-st ZIM-st on ka mõni kiirabi variant. Mina pole kuskil trehvanud taastatud Kiirabi ZIMmi nägema. Kui kellelgi on mõni taastatud kiirabi ZIMmi pilt, võiks masside harimiseks ja vanemate härrade noorpõlve mälestuseks üles panna. Tõenäoliselt viimased kiirabi ZIM-d kadusid meie tänavapildist 60-ndate lõpus ja vaevalt neid peale Tallinna mujal oli.

Härra Leivategija alles paar kuud tagasi äris enda laost(tuttava auto) maha ühe kiirabi Zim-i. Oli küll ringi tehtud tavakasutuse jaoks aga originaalis oli kiirabi olnud. Paberid olid olemas. Ja kui kellgil vaja, siis ühed "õhus rippuvad" zim paberid meil veel ka olemas. Minu arust see kiirabi läks Lätti kui täpselt mäletan, 2000 euriga. Puudu oli originaalmootor ja kere oli ikka räigelt rapitud, ka esiakna raam oli juba gaz 24 oma(originaali andsime kaasa).
Kiirabi ZIM-i on ikka väga lihtne tava ZIM-st eristada. Nimelt on kiirabi ZIM-l pagasniku hinged väljaspool, tava ZIM-l seespool. Isegi kui kiirabi latern katuse pealt kadunud.
(04-03-2018, 22:42 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 22:22 PM)AhtoA Kirjutas: [ -> ]Siit juba läbi käinud teisest paraadi pildist üks natuke parem pilt ka. Kuna ma foorumisse üle 500KB pilte panna ei saa, siis zoomisin auto osale peale. Siin on ka tegelikult toru suht kindlalt näha. Tundub küll millegipärast tume olevat.

Siin on näha ka toru all olevat ühte pikka seljatuge, mis nii palju kui teda pildil näha on ja arvestades toru pikkust, ulatub kindlat üle toru keskkoha.
 Hr Mufff, me jälle tagasi päevasel väitlusel. Tava Zimmi esiiste peaks oma 3 cm ukse äärest kõrgemal olema.
(04-03-2018, 22:21 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Vaadates väikese teksti paigutust rooma numbrite küljes, siis kaadrist väljas küll mingeid kriipse ei saa olla.
Kas autos on Fidel Castro?
 Marko, sa oled vist Lätis käinud. Big Grin Kui Castro oleks seal, siis autoks oleks 1985 a vähemalt GAZ 14 aga tõenäoliselt ZIL, mitte vana ZIM. Mäletan see Castro käis mingil partei kongressil ja meid vana Reiman (Võru I KK direktor tollal) peksis kogu keskkooliga seda vaatama ja kui see sinna poodiumile läks siis siis isegi vana Ljonja tõusis püsti ja peksis käsi kokku. Reiman näitas meile ka et üles, üles ja plaksutas teleka ees. Mina jäin istuma ja sellest lollusest osa ei võtnud. See võis olla 1971 aastal.
(04-03-2018, 22:54 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 22:42 PM)Mufff Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 22:22 PM)AhtoA Kirjutas: [ -> ]Siit juba läbi käinud teisest paraadi pildist üks natuke parem pilt ka. Kuna ma foorumisse üle 500KB pilte panna ei saa, siis zoomisin auto osale peale. Siin on ka tegelikult toru suht kindlalt näha. Tundub küll millegipärast tume olevat.

Siin on näha ka toru all olevat ühte pikka seljatuge, mis nii palju kui teda pildil näha on ja arvestades toru pikkust, ulatub kindlat üle toru keskkoha.
 Hr Mufff, me jälle tagasi päevasel väitlusel. Tava Zimmi esiiste peaks oma 3 cm ukse äärest kõrgemal olema.

Me selgitame siin ju tõde. Lihtsalt sellel pildil paistab toru all mingi pikk joon, mis võib olla seljatoe ülemine äär. Eks ma surfan ka siin mööd interneedust ringi ja otsin sellele küsimusele vastust.
(04-03-2018, 22:26 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Toru võimalikus on seega tõestatud, kuid kas sees on diivan või eraldi istmed, jääb endiselt segaseks.
Sinisilmse ajaloovõhikuna ma ei saa aru, miks toru korral on diivan välistatud?
Või äkki faetoni puhul ei tahetud kõrvaltvaates istme ülemist serva näidata? Siis võib selle ju lihtsalt madalama teha.[Pilt: IMG_7813.jpg]

Siin pakub Raivo samuti välja ühe pika istme lahenduse.
(04-03-2018, 23:03 PM)Formika Kirjutas: [ -> ] Marko, sa oled vist Lätis käinud. Big Grin 

Ei ole täna Lätis käinud. Ma ei viitsi neid lõustu igale poole sirgeldada lihtsalt, kes tahab saab naljast ka ilma nendeta aru. Panin kongressi numbrite analüüsile väikese vimka külge.
Täna on siin nii palju emaplaate ragistatud, et kurat pilt peab selgeks saama. Aga minu arust jääb ikka õhku võimalus, et tehti nii ja naa. Neid Faetone toodeti vist aastatel 1955 - 1960 X eksemplari. Ja kui GAZ 13 baasil 10 a. jooksul tehti 20 paraadautot, siis ega see ZIMmide hulk palju suurem ei saa olla. Järelikult evrything is possible, ehk kõik on võimalik. Isegi kui me leiame pildi kahest erinevast istmest ja tuleb välja ka pilt ühe istmega, mis siis hr. Formika teeb?
Kui mõelda selles võtmes, et milline oleks lihtsaim lahendus ? Millise aparaadi istmeid oli varnast võtta?
Kõige lihtlabasem lahendus oleks olnud kasutada keskmist rida esimese reana.
(04-03-2018, 23:16 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kui mõelda selles võtmes, et milline oleks lihtsaim lahendus ? Millise aparaadi istmeid oli varnast võtta?
Kõige lihtlabasem lahendus oleks olnud kasutada keskmist rida esimese reana.
 Oi, keskmised istmed olid nõrgukesed, need poleks kannatanud välja pidurdamist ja muud värki auto juures, kus polnud ühtegi võimendit.
Nagu ma siin eespool juba vist märkisin, siis 1956 a. olid ainult saadaval GAZ 21 taksovariandi istmed, sest need olid eraldiseisvad ja natuke madalamad ka kui suure ZIM-i omad.
(04-03-2018, 23:16 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kui mõelda selles võtmes, et milline oleks lihtsaim lahendus ? Millise aparaadi istmeid oli varnast võtta?
Kõige lihtlabasem lahendus oleks olnud kasutada keskmist rida esimese reana.

See mõte käis ka peast läbi, sest ühel pildil tundub see seljatugi õite õhuke olevat. Tegu võib olla muidugi optilise silmapettega.
(04-03-2018, 23:22 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(04-03-2018, 23:16 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Kui mõelda selles võtmes, et milline oleks lihtsaim lahendus ? Millise aparaadi istmeid oli varnast võtta?
Kõige lihtlabasem lahendus oleks olnud kasutada keskmist rida esimese reana.
 Oi, keskmised istmed olid nõrgukesed, need poleks kannatanud välja pidurdamist ja muud värki auto juures, kus polnud ühtegi võimendit.
Nagu ma siin eespool juba vist märkisin, siis 1956 a. olid ainult saadaval GAZ 21 taksovariandi istmed, sest need olid eraldiseisvad ja natuke madalamad ka kui suure ZIM-i omad.

Tänapäeval kiputakse seda turvalisuse faktorit pisut üle hindama minu meelest. Tol ajal vaevalt, et see mingi argument oli. Sel ajal vanakooli söööridel inglismannidel istusid sohvrid alles õues, et rõhutada seisuse vahet. Soldatile käras see iste küll. Palju nendega ikka sõideti.
Või siis kolmas variant, tuuniti seda keskmise rea istet pisut kobedamaks.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25