automoto.ee foorumid

Täisversioon: ZIM Faeton
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas: [ -> ]Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
Zis 112 ei ole päris elus nii äge, aga Andrey Tkachenko visioon on lennukas:

[attachment=80389]
(21-02-2020, 13:41 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas: [ -> ]Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
On.
https://www.allcarindex.com/blog/1956-a....leningrad/
(22-02-2020, 06:59 AM)Mufff Kirjutas: [ -> ]
(21-02-2020, 13:41 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(21-02-2020, 13:33 PM)Peeter2 Kirjutas: [ -> ]Piltidel pole kindlasti sama isend.
 No on ikka küll, vaata tagaporitiiba ja ust. Võibolla hiljem tiba ümber ehitatud.
On.
https://www.allcarindex.com/blog/1956-a....leningrad/
Kiirelt tekstist üle libisedes sain esmalt teada, et V2 mootoriga varustatud sõidukil kulus tippkiiruse 130 km/saavutamiseks kolm aastat. Smile
"It took approximately three years for A. Babich to scratch-build this marvelous automobile which he later used to travel a 2125 km distance..."

Natuke aeglasemalt tekstist läbi libisedes on võimalik tuvastada, et mõeldud on ikka auto ehituseks kulunud aega  Wink
v6rr1 Kirjutas:"It took approximately three years for A. Babich to scratch-build this marvelous automobile which he later used to travel a 2125 km distance..."

Natuke aeglasemalt tekstist läbi libisedes on võimalik tuvastada, et mõeldud on ikka auto ehituseks kulunud aega  Wink
No see ongi ju sama - 3 aasta pärast sai oma kiiruse kätte. Big Grin
Tuleme peategelase juurde tagasi. Tasapisi käib komplekteerimine. Eks piltidelt näha.
[attachment=80434]
[attachment=80435]
[attachment=80436]
[attachment=80437]
[attachment=80438]
[attachment=80439]
Mis lugu seal aaderdatud armatuuri taga on? Kas sellele oli ette nähtud mingi kindla puuliigi tekstuur(id) originaalis, või juhtus nagu juhtus ?
(27-02-2020, 01:08 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Mis lugu seal aaderdatud armatuuri taga on? Kas sellele oli ette nähtud mingi kindla puuliigi tekstuur(id) originaalis, või juhtus nagu juhtus ?
Tegelikult midagi kindlalt ei olnud. Kui oli Gorki autotehase 80 a. juubel, siis sai koha peal uuritud seda puidu imitatsiooni värki, kuna plaanis oli paar ZIM-mi valmis teha. Pjotr ja Igor olid ka seal oma vastvalminud Faetoniga, said veel selle eest Grand Prix-i.
[attachment=80463]
Vastus oli, et palgal oli 7 - 8 naist, kellel olid vabad käed nii toonide kui mustri osas ja igaüks lasi omal fantaasial lennata.
Zim-mi kokkupanek läheb üle kivide kändude. Nagu tavaliselt, midagi kahe silma vahele jäänud. Tavaliselt pisiasjad. Aga üldiselt asi liigub.
[attachment=80820]
[attachment=80821]
[attachment=80822]
[attachment=80823]
[attachment=80824]
[attachment=80825]
[attachment=80826]
[attachment=80827]
Asi ka Faetoniga nii kaugel, et peale sai tõstetud mootor.
[attachment=80847]
[attachment=80848]
(20-03-2020, 18:13 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Asi ka Faetoniga nii kaugel, et peale sai tõstetud mootor.

Ma ikka vaatan seda pühendumust, respekt ksf! Formika. Hea näide, et eesti mehe tahe viibki läbi halli kivi.

Praktiliselt poolelt - ütleme, et enne kui mõni vanatehnika kollektsionäär sul ta ära ostab, teed väikse sõidu.
Nüüd hakkab vihma sadama. Siis võtab kaasasolev isik tikitud, monogrammiga põrandalapi ja hakkab vett kokku pühkima. 

Et siis vist on iga detsiliiter mitte enam vaid kulla-, a juba natuke verehinnaga  Cool
Ole tervit ja jõudu,
K
Radikas tuleb täielikult taastada. Kõigi vanemate, ma mõtlen enne 60-daid toodetud Vene autode suur häda oli pidev üle kuumenemine suve kuudel. Eks see tekitas katlakivi ja selle tulemusena muutus probleem järjest hullemaks. Kõik need mootorid ja radikad, mis minu käest läbi on käinud on ikka parasjagu essu täis. Vahel mõtled, kuidas see vesi küll sellisest radikast või mootorist läbi käis.
[attachment=80980]
[attachment=80981]
[attachment=80982]
[attachment=80983]
Sisu hakkab ka ilmet võtma.
[attachment=80984]
[attachment=80985]
Aeg hakata sise viimistluse peale mõtlema. Tava ZIM-l on teatavasti sisu nn sineli kangast, aga lahtise auto puhul see ei sobi. Väga raske, peaaegu võimatu kindlaks teha, millist materjali need sõjatehased selleks kasutasid. Tõenäoliselt kasutati mingit halli kunstnahka. Igatahes proovin säilinud  räbalate järgi midagi audentset teha.
[attachment=81363]
[attachment=81364]
Siiamaani puudus ZIM-mi paak. Pole seda seal kunagi olnudki. Oli mingi käkerdis ehk omalooming. Lõpuks saime Odessast, selle punase pikendatud ZIM-mi pealt. Sellest ja tema paarilisest, ka kunagisest paraadautost on siin eelnevalt juttu olnud. Omanik püüdis neid iga hinna eest maha müüa aga kuna huvilisi polnud, siis läks juppideks. No ega sealt suurt midagi võtta ka polnud. Ega see saadu ka mingi briljant ei ole aga ZIM-mi bentsupaagid teatavasti väga levinud asjad ei ole.
[attachment=81418]
[attachment=81417]
[attachment=81416]
Pusle viimased tükid hakkavad kokku saama. Paak ka valmis ja nüüd vist kõik jupid olemas. Tahaks sellele projektile Mai keskpaigaks joone alla tõmmata. Kuna Auto sai soetatud 2012 a. suvel, siis võttis aega 8 aastat ja lugematul hulgal raha ja närvi kulu, et finisisse jõuda. Muidugi selle projekti sabajuurikas on veel Ukrainas ja lõppenuks saab asja lugeda ikka siis, kui masin ilusti kodus. Aga kuna see juhtub, teab vaid Vana Jumal ise. 
[attachment=81488]
Muidugi tuleb seda paaki veel kõpitseda sirgemaks.
Ja kus toimub esmaesitlus Eesti rahvale selle imelise projekti valmimise järel ?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30