Inimesi pole vaja "kaardistada". See on juba juhtunud. Kõik tassivad nagunii telefoni kaasas, ole ainult mees ja tee liikumisandmetega midagi mõistlikku. Uutel autodel on eCall kohustuslik (ehk siis see süsteem, mis võib avarii korral autonoomselt kutsuda hädaabi). Nende kaudu on sind jälgida palju lihtsam, kui mingit kiipi sisse süstima hakata. Pealegi on niisugune sisse süstitav kiip loetav ainult väga lähedalt (kuna tal endal tuumareaktorit sees ei ole ja väikeste mõõtmete tõttu RFID stiilis toite tekitamine elektromagnetlainega pole ka liiga lihtne).
Tänavad on meil juba täna valvekaameraid täis. Ühistransport samamoodi. Vaja ainult "terrorismi tõkestamise" seadus vastu võtta, et iga kaameraomanik peab hoidma viimase aasta salvestise alles.
Ja nii ongi. Me teeme seda kõik vabatahtlikult, nahh mingi probleemse kiibiga jamada. Mu kaasa on veterinaar ja need kiibid ikalduvad üsna tihti. Rääkimata sellest, et mingist meetrite kauguselt lugemisest võite vaid unistada. Sel on põhjus, miks farmides lehmade transpondrid on rusikasuurused ja antennid meeter pikad.
Allikas: Lõustvihk, kasutaja Teen Swag 2020
Mahno kirjutab õigesti, et kiibi lugemiseks on vaja ka elektrivälja, mis muudaks kiibi aktiivseks. Aga vaatates maailma, siis saan ma aru, et mõningate inimeste jaoks on ka maailm lapik ja kolme elevandi kuklal. Muidugi peab mainima, et tagavararattal peab sama protseduuri läbima, et täit kindlust saada.
Rõhuanduritega ratastel on ventiilides saatja sees - kas see 5G-ga ühildub ning missugust inffi sealt peale rehvirõhu veel välja lugeda annab?
seal on väike kaamerasilm ka sees, kõik saadetakse kohe templirüütlite keskserverisse, kes seal vaatavad kus sa käid
Saatjaga rõhuanduritel on ka vooluallikas (patarei) sees. Teised süsteemid rehkendavad rõhku kaudselt, lugedes rattapöördeid (abs anduri pealt näiteks). Enamus meist on seda mõõtu, et paneme väga pahaks, kui mõnd patareid meile läbi süstlanõela sisse süstida tahetakse. Ka ei kesta patareid igavesti, mistõttu on oodata ca 5-6 aastat peale koroonapandeemia lõppu mõnd uut pandeemiat, et süstida sisse uus, laetud patareiga kiip
Või siis, rohepöörde sildi all, hakatakse meie sõidu- ja kõnniteede alla paigaldama juhtmevabasid laadimisseadmeid, väidetavalt elektriautode laadimiseks sõidu ajal - aga tegelikult kasutatakse neid meie jälitamiskiipide laadimiseks. Muidugi, kiibi mõõtmed panevad jällegi piirid vastuvõetava energia koguse osas
Tõsi, tööstusautomaatikas kasutatakse veidi teistsugust loogikat, kui igapäevaselt harjumuspärane wifi või bt. Sageli ei ole toite eluea pikendamiseks mõistlik saata infot välja liiga sageli, liiga kaugele või liiga suures mahus. Sel juhul võib pandeemiatel vahe ka mõnevõrra suurem olla
Importantne notike lumehelbekestele - tegemist on iroonilis-sarkastilise kirjutisega, mis ei ole mõeldud õhutama vaenu vaktsiinikute või mitte-vaktsiinikute vastu.
Autotootjatel napib viimasel ajal mingeid kuramuse tsippe. See autotsipi bisnis ongi hetkel tagaplaanil ja enne ei pidanud probleem leevenema kui selle vaktsiiniga saab ringi peale. No jah, eks keegi peab ju neid vaktsiini-tsippe ka tootma. Või ikkagi on rohelised need kiibid tõuksidele bukkinud... pekki see maailm läheb. Sool ja tikud on veel müügil
Kuulsin minagi raadiumist paar päeva tagasi, et vist oli GM, kellel nendega kitsas käes on. Kevadel olid mobiilitootjad hädas ja vaktsiiniga on ka jama- samuti kuulsin mõni päev tagasi raadiost, et vaktsiini tarnimine on raskendatud tänu veokajuhtide nappusele Euroopas. Igatpidi jama.
Vot kurat
(08-09-2021, 13:38 PM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Vot kurat
...
Rakendas talumees obese vankri ette ja pani minema, obene jäänd lolli näoga järgi vahtima....
Nupuke Õhtulehe kommentaariumist mis võlus mind lühiduse ja löövusega:
"Sihuke asi, et läksin ID kaarti vahetama. Küsiti, et mis haridus teil on?
Algharidus , vastasin. OOO
Ja kuidas saite töötada PPA -s vanemkonstaablina ?
"Vabalt ," vastasin."
(08-09-2021, 17:39 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Veel üks samast kategooriast juhus jäi just ette:
... ja ilma naljata õnnestus eile ülevaatusel ikka viga kirja saada. Painutati päikesesirme, keriti klaase, otsiti tuledelt numbreid ja vaadati kustutilt kuupäeva. Hoolika otsimise peale leiti, õnneks väheohtlik... Veerand sajandi vanuse jaapanlase kohta ehk andestatav.
[
attachment=89653]
kust te neid ülevaatusenalju kaete, tahaks ka oma liikurite kohta teada saada, mida onud on kirja pannud ...
... ja ilma naljata õnnestus eile ülevaatusel ikka viga kirja saada. Painutati päikesesirme, keriti klaase, otsiti tuledelt numbreid ja vaadati kustutilt kuupäeva. Hoolika otsimise peale leiti, õnneks väheohtlik... Veerand sajandi vanuse jaapanlase kohta ehk andestatav.
Tegelt ka kui saladus pole siis kus sellised per..d tegutsevad? Tee tiba antireklaami ja need tüübid poleerivad varsti ise oma klaase ja kustutit
(12-09-2021, 22:07 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]kust te neid ülevaatusenalju kaete, tahaks ka oma liikurite kohta teada saada, mida onud on kirja pannud ...
Siia lisa oma auto nr ja kinnita, et sa ikka lihast ja luust oled ja siis näedki.
Keskmine (NEDC)
4.8 l/100km
Keskmine (WLTP)
6.4 l/100km
Mis tingib kaks erinevat keskmist kütusekulu? Et seda 4,8 on kergem autoäril müüa ja teine siis peale ostu sooritamist omanikule, et loll olid ja õnge läksid.
(12-09-2021, 22:20 PM)krossifänn Kirjutas: [ -> ]... ja ilma naljata õnnestus eile ülevaatusel ikka viga kirja saada. Painutati päikesesirme, keriti klaase, otsiti tuledelt numbreid ja vaadati kustutilt kuupäeva. Hoolika otsimise peale leiti, õnneks väheohtlik... Veerand sajandi vanuse jaapanlase kohta ehk andestatav.
Tegelt ka kui saladus pole siis kus sellised per..d tegutsevad? Tee tiba antireklaami ja need tüübid poleerivad varsti ise oma klaase ja kustutit
Mul kah miskil ajal oli juhus,6 aastat vana auto oli sellel ajal veel,Muud ei leitud pika otsimise käigus,kui suunatulede pirnid olla tuhmimaks muutunud.Läksin poodi ostma,siis seal said müüad ikka naerda küll.Kuid siiski vahetasin ümber.
NEDC ja WLTP on erinevad metoodikad, mille järgi keskmist kütusekulu tuletatakse. WLTP on uuem ja reaalsele joogijanule lähemal seisev suurus.