(16-10-2017, 12:43 PM)motamees Kirjutas: [ -> ] (16-10-2017, 11:54 AM)Marko Kirjutas: [ -> ] (16-10-2017, 08:37 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ] (15-10-2017, 23:04 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ] (15-10-2017, 22:11 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ].
.
.
.
.
Sahtliga buss on sahtlitesse kaduma läinud...
Räägiks nüüd ehk bussist, kui sellisest, jälle edasi?
Suurelt pildilt vaadates võib märgata ka vähelevinud lahendust kojameeste osas.
Kui nüüd sahtli alla piiluda, siis on seal näha, piki mootorit, üht hammaslatti. Kas sellest võib järeldada, et sahtlit ei peakski normaalolukorras käsitsi välja tirima, vaid seda saab ehk teha el.mootori(te) abiga?
[
attachment=65645]
(17-10-2017, 21:17 PM)samodelkin Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd sahtli alla piiluda, siis on seal näha, piki mootorit, üht hammaslatti. Kas sellest võib järeldada, et sahtlit ei peakski normaalolukorras käsitsi välja tirima, vaid seda saab ehk teha el.mootori(te) abiga?
Ehk mingi nn.kässari taolise asja jaoks (lihtsalt lambist)El .mootor tolle aja kohta vast liigne luksus.Või ehk mingi vintsitaolise asja jaoks(sisse ehk väljekerimiseks)
Vabandust, et teemast mööda, kuid küsimus selline, et kuidas PAZ- bussidel mootor maha (välja) käis?
(18-10-2017, 10:35 AM)Veteran Kirjutas: [ -> ]Vabandust, et teemast mööda, kuid küsimus selline, et kuidas PAZ- bussidel mootor maha (välja) käis?
Ma olen nagu kuulnud,et tõmbad nagu sahtli välja...
Ma mäletan ka, et käis sahtliga eest välja.
V8 puhul jah aga üks vanem R6 Vigala kolhoosis ei omanud seda varianti. Tassiti salongist sisse.
Kas PAZ-il mitte analoogselt TA-ga, musi eest lahti ei käinud, mootor pisut üles ja tõmmati ette välja? var 2, mootor jäi pukkidele ja kere tõmmati tahapoole .
No ütleme nii, et saab kolme mehega tõsta salongi sisse ja uksest välja kanda, saab esiklaasi ära võtta ja kraanaga sikutada, aga kui vähegi tavalisem kanaliga kolhoositöökoda lähedal asub, siis tasub mootor alla lasta. Selleks on vaja teha spetsiaalne raam kui seda kolhoositöökojas juba ei ole. Juhul kui on bussitõstuk, siis saab mootori lasta ka tungraudadega põrandale ja bussi pealt ära tõsta. Esiotsast saab ka aga selleks on vaja liigapalju juppe küljest ära kruttida ja samas on ikkagi garaazi kraanat vaja.
Selline vahva asi, et mingi skeemiga sõidab mootor ette välja, on ilmselge liialdus, sest buss on rasketehnika ja seda mootorit läheb tarvis sedamoodi hooldada heal juhul 300 tuhande kilomeetri jooksul, kui siiski. Ja kui tegu on pelgalt õlivahetuseks mootori liigutamisega, siis on samuti tegu ilmselge liialdusega, mida arukad insenerid lahendavad teisiti. Aga noh, vahva ikkagi ja naljakas ka.
Kui selle jutupeale tekkis küsimus, siis RAF 2203 mootor väljub kraanaga parempoolsest reisijauksest.
(18-10-2017, 21:36 PM)Väravamehaanik Kirjutas: [ -> ] RAF 2203 mootor väljub kraanaga parempoolsest reisijauksest.
RAF mootor liigub ka nelja mehega pika toru abil. Esiklaasiaugust on taliga kõige meeldivam aga suur klaas on õrn ja võib puruneda. Igasugu variante on proovitud.
PS kui mlsluik on läheduses, saab rafile mootori peale ka suure salongi uksest süles sisse viies
See veendumus tekkis minus sel hetkel kui ta võttis kuurist 21 mootori ja selle lõdva randmega kärusse viskas.
Ma keevitasin sellise käepärase käru mootori jaoks.
Facebookis jäi silma selline kuulutus
(30-01-2018, 23:58 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Kaugel maal sihukesed bussid Plastik kerega PAZ.
Kaugel maal, aga EST riigitähis puha eksponeeritud.