automoto.ee foorumid

Täisversioon: "Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(19-06-2019, 22:45 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]Igas hinnas, valikut on - https://www.autodoc.ee/auto-osad/rooliaj...82-1-9-tdi

.... ja siin veel
https://aeromotors.ee/kataloog/vw/sharan...682;s10299

ps. tasub vaadata, kas nõutakse vana latti tagasi, mõnedel on see nõue üleval, +deposiit, kui latt on nii p----s, et remontida ei kannata, siis läheb oluliselt kallimaks.
Tänan vastuste eest, kuid turu ja järelturu hindadega olen kursis ning 300ë maksnud masinale sama kallist varuosa ei sooviks osta, pigem teeks tast labidakuuri.
Siia teemasse postitasin lootusega, et ehk kellegil on laiali lammutatud mõni selline 20 aastane "nooruk" ja ei soovi ratsa rikkaks saada.

Või on kellegil võimalus otsasimmer ära vahetada.
(20-06-2019, 10:29 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Või on kellegil võimalus otsasimmer ära vahetada.

Täpsustame nüüd, kuskohast lekib. Otsasimmer on patuga pooleks pumbavõllil, latil on mansetid nagu kõigil hüdrosilindritel läbi aastate olnud on. Pumba simmeri vahetab iga kahe pöidlaga kodanik ära, oma auto lati sees urkima ma luban ainult valitud seltskonda.
Jep, nende mansettide ning arvata on, et ka tööpinna kulumine on selle lekke põhjustanud.
Või põhjustasin selle ma ise, kuna ei vahetanud õigel ajal tolmukatet ära, kuid tulemus on sama.
Aga kui sul on olemas valitud seltskond, kes oleks nõus need kulumaterjalid ära vahetama, mõistliku tasu eest, siis see oleks väga suureks abiks.
Kui need kulumaterjalid kokku saad, on vahetamine ainult delo tehniki i razuma.
(20-06-2019, 15:19 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ] kui sul on olemas valitud seltskond,
Viimane kord lasin teha Ford Granadale, mis maksis ostes 2500 krooni. Lati remont läks 4200.-
ZF originaaljupid läksid sisse, natuke sai pööramist kergemaks ka tuunitud. Kas tahad ikka kontakti?  Smile
Noup, täishinnaga remont pole majanduslikult mõttekas.
(20-06-2019, 16:47 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Noup, täishinnaga remont pole majanduslikult mõttekas.

Aga alla selle ju keegi ei võta seda sitta tööd teha. Sa ikka aru saad, et otsid punast elavhõbedat?

Majanduslikult on mõttekas järgmine võtta. Praeguse isendi maksumuse kannad koolituskuluks.
vagi latid on kulumaterjal. ja asi pole mansettides vaid kenad läikivad vardad lähevad rooste ja siis närivad mansetid ää ja mahl jooseb välja.
edasi on kirves hind ja uus remotud latt.
iga kord ma muidugi mõtlen, et äkki on tegu lihtsa kroomvardaga, mida suva hüdrotarvikute poest saaks meetriga ja keskele lihtsalt hambad sisse freesitud. no küllap seal mingi kavalus on, muidu oleks vast turg pakkujaid täis.
Näoraamatu varuosade gruppides liiguvad tihti VAG-i latid 30-50 euro kandis. Vast saab ilma lõtkuta ja hetkel mitte lekkiva lati, mis mõnda aega veel kestab. Proovida võib ka varuosapäringut teha elv.ee kaudu.
kisu latt kõigepealt maha.vaata mis seisus on latt seestpoolt.kui on seest roostene,siis tuleb rooste maha treida.aretada uued puksid ja tihendid jne.    olen korduvalt näinud saksast toodud masinatel kaasas olevaid arveid.kui masin müüdi ära nt. 1500- euriga.,siis ca pool aastat tagasi tehti remont masinale 2000.- eest. ainult roolilati pärast pole ju mõtet masinat kaalule viia
Kas järgmisel kasutatud latil peaks tööpindasid poleerima ning mingi asjaga üle määrima, et süda rahul oleks?
Transitil hakkas latt lekkima. Sain jaole enne kui päris pekki oleks keeranud. 
Asi oli katkises kattes ja seisvas masinas. Latt läks rooste.
Võtsin kõik pulkadeks, pesin puhtaks, lihvisin rooste maha, panin kokku tagasi ja jäi töösse. Vedas lihtsalt.
Uued otsakummid said seestpoolt korraliku määrdekihiga kaetud.
T4 latiga nii lihtsalt ei läinud. Jäigi lekkima. Asi kulmineerus pumbalt rihma eemaldamisega ja elas see masin ilma võimendita oma elu tükk aega. Mis peale mind edasi sai, ei tea.
Kõige kuluefektiivsem oleks teine doonor osta kui saab 200-300 millel latt korras. Isegi omasin galaxyt ja sai latt remonditud(200.-) pool aastat hiljem läks midagi siduriga tuksi ja müüsin terve auto ka 200.- maha. Kui ruumi hoida siis läheb muid juppe ka vaja ajapikku.
(20-06-2019, 20:27 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kisu latt kõigepealt maha.vaata mis seisus on latt seestpoolt.kui on seest roostene,siis tuleb rooste maha treida...
Mida sellega mõeldakse - kroomitud hammaslatilt treida rooste maha?
(21-06-2019, 08:02 AM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kõige kuluefektiivsem oleks teine doonor osta kui saab 200-300 millel latt korras. Isegi omasin galaxyt ja sai latt remonditud(200.-) pool aastat hiljem läks midagi siduriga tuksi ja müüsin terve auto ka 200.- maha. Kui ruumi hoida siis läheb muid juppe ka vaja ajapikku.

VW T4 puhul on lootus lammutusest korras latt või latiga isend leida, väga väikesed. kaks tükki on 4 aasta jooksul vahetatud, korras kummid külge pandud, uus õli jms, aga tulemus on aasta kahega lekkiv tükk. Hetkel on leke pidama jäänud, õlimargi vahetusega, aga kolmandat korda läheb taastatud latt peale.
(21-06-2019, 08:39 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]
(20-06-2019, 20:27 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kisu latt kõigepealt maha.vaata mis seisus on latt seestpoolt.kui on seest roostene,siis tuleb rooste maha treida...
Mida sellega mõeldakse - kroomitud hammaslatilt treida rooste maha?

nii tehakse.pärast poleeritakse.uued puksid ja uued tihendid
Latt on leitud, ei leki, kuid veidi kahtlane.
Õnneks ei maksnud palju ja sobib ka koolirahaks kanda.

Kui asenduslati vardal on olnud veidi roostet, kas võib seda peene liivapaberi või rohelise pastaga maha nühkida?

Ehk saaks mõni modedest tõsta postitused eraldi teemasse?
igaljuhul tuleks rooste maha võtta.rooste rikub tihendid kiiresti ära