(18-04-2016, 15:19 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ] (18-04-2016, 10:09 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Aiakäru ratas on talvel otsustanud täiesti lõhki minna. Äkki kellelgi asendust pakkuda? Mõõt: 4,10/3,50 - 6.
Need aiakäru õhkrehvid on iinlased mingist vakstust teinud. Just talvel külmaga lähevadki kõige meelsamini lõhki. Pragunevad nad ka kuuris seistes ja täitsa ilma päikese abita.
Täpselt nii ongi. Käru seisab koguaeg kuuris päikese eest kaitstult ja talvel keegi ei kasutanud. Nüüd aga nii väliskumm kui ka sisekumm 10 cm pikalt lõhki
Käru ise pole aastatki vana...
(18-04-2016, 15:31 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Täpselt nii ongi. Käru seisab koguaeg kuuris päikese eest kaitstult ja talvel keegi ei kasutanud. Nüüd aga nii väliskumm kui ka sisekumm 10 cm pikalt lõhki Käru ise pole aastatki vana...
Vot-vot, originaalrattad ongi eriline saast. Esimene talv jääb neile reeglina viimaseks, hakkavad sünnitama jne. Kui ostad poest Lätis tehtud asenduse, siis on see ka kehvakene, aga vähemalt mul on õues mitu aastat kestnud ja puruks veel ei ole.
MAZ, küll sul ikka ei vea nende karburaatoritega....
(18-04-2016, 14:45 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ] (18-04-2016, 14:43 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ] (18-04-2016, 10:09 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Aiakäru ratas on talvel otsustanud täiesti lõhki minna. Äkki kellelgi asendust pakkuda? Mõõt: 4,10/3,50 - 6.
Otepääl täitsa müügil, küll koos veljega, aga see ei tohiks segada
Mis poes ja palju maksis?
Ikka ainsas suures ehituspoes. Hinda ei hakka ennustama.
(18-04-2016, 16:40 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]MAZ, küll sul ikka ei vea nende karburaatoritega....
Eeldus on vähe vale,ma tahan erinevaid läbi proovida. Lisaks mõni asi ongi kutu,kuna vanadus on lihtsalt oma töö teinud. Aga tõsi 2016.a
olen ma nende katkiste karburaatoritega lausa õnnistatud.
(18-04-2016, 15:19 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ] (18-04-2016, 10:09 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Aiakäru ratas on talvel otsustanud täiesti lõhki minna. Äkki kellelgi asendust pakkuda? Mõõt: 4,10/3,50 - 6.
Need aiakäru õhkrehvid on iinlased mingist vakstust teinud. Just talvel külmaga lähevadki kõige meelsamini lõhki. Pragunevad nad ka kuuris seistes ja täitsa ilma päikese abita.
Oskab keegi soovitada oma kogemusest, milline käru- vms pisem ratas enam-vähem ok on?
Plaanis murutrakatsile pisike 100-150kg kandevõimega haagis tekitada. Väga palju ei sooviks kulutada, kuna 100€ kanti juba odavamad trakatsikärud hakkavad.
Kõige mõistlikum on kasutada autode väikest tagavararatast , neile saab uue rummu suht soodsalt
Selles teemas
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=52584
mainitud rehvid on alles, keegi pole tahtnud neid tõstukile alla panna, seega - kiirustage, seltsimehed käruehitajad!
Hot-i albumeid praegu veel näeb.
Siit kasvab välja väike OT abipalve:
Kui keegi märkab mõnda mu postitust (mitte teemat, need leian ise üles ja teen korda) siis palun teada anda, et saaksin igikestvana reklaamitud hot albumid kuidagi uuesti paigaldada, mulle ei meeldi kustunud piltidega postitused, millel on minu allkiri.
(19-04-2016, 18:40 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Kõige mõistlikum on kasutada autode väikest tagavararatast , neile saab uue rummu suht soodsalt
Täpsustame siinkohal, et laialt levinud on 4x100 mm poldivalemiga veljed. Kui kodanik juhtub võtma aluseks näituseks Fordi 5x108 velje, siis sellele sobiva odava rummu otsimine on paras väljakutse. Nagu ka peaaegu sobiva plekkvelje ümberpuurimine-viilimne.
Paraku on ka autode "õhukesed" varurattad siiski läbimõõduga 40+ cm, sooviti vist midagi väiksemat.
Haagiserumm on isegi Respo poes 28,80 (
http://respo.ee/et/haagiste-varuosad/kataloog). Tõenäoliselt hoolikas otsija leiab soodsamaltki. Muide, padulevinud 175/65R14 rehv on vaid 5 mm suurema diameetriga, kui tänapäeval juba haruldaseks jääv 155R13, vastavalt 583 ja 578 mm
http://fixus24.ee/rehvi-kalkulaator.php
Mul on üks säärane käsikäru tehtud. Alguses olid all 185 laiad papud, nüüd on 105 laiad varurattad. Kõval pinnal on kergem lükata, pehmes aga upub kergemini ja sügavamale. Ning ikkagi on auto ratas ikka raske veeretada, võrreldes käsikäru omaga.
Ratast ei olnud vaja ju käsikärule vaid murutraktorile
(19-04-2016, 20:36 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Ratast ei olnud vaja ju käsikärule vaid murutraktorile
Märkus õige.
No mu käsikäru on samas kaalu- ja tugevuskategoorias ilmselt
Igatahes 285 kg saskamootor polnud kärule probleem. Lükkajale küll...
Need murutraktorikärud on üsna õblukesed asjad.
Isand Donnil on kena näidisvideo säärase asja tootmisest.
Otsin polti: vasakkeere, M8x1,25 ca 15mm pikk.
BB jms poldimüüjad laiutavad käsi.
ainus mis leidsin, on keermelatt, aga saeketast isetehtud poldiga kinnitada...?
ma usun et M8 1,25 keermega pole nendele probleem, võibolla on pikkus probleemiks?
Ise tegin taltrepist,aga vennike kodutu on soovitusi raske anda
.
(20-04-2016, 18:54 PM)_rein_ Kirjutas: [ -> ] (20-04-2016, 18:52 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Otsin polti: vasakkeere, M8x1,25 ca 15mm pikk.
BB jms poldimüüjad laiutavad käsi.
ainus mis leidsin, on keermelatt, aga saeketast isetehtud poldiga kinnitada...?
Tuttav treial treib.
ohhh, oskaks keegi ka hr. Tuttava kontakte jagada.
Tartust oskaks isegi mõne leida, aga linnast väljas "Mornas" on treialid palgatööl ja haltuurade järjekord pikk, kui üldse.
Arvasin, et toetaks mõnd poeKarlat, aga selgus, et pole nii lihtne miskit.
Vihjeks: Ehk on kellelgi surnud käsi/järkamissaag, millel poldiga ketta kinnitus.
Amazoonase äärest tellimisega läheks sajand.
(20-04-2016, 18:52 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Otsin polti: vasakkeere, M8x1,25 ca 15mm pikk.
BB jms poldimüüjad laiutavad käsi.
ainus mis leidsin, on keermelatt, aga saeketast isetehtud poldiga kinnitada...?
Ehk annab varuosana seda polti hankida. Abiks oleks ka see kui teaks tootjat.
Mul on matrix ketassaag mille reduktori laagripesa on peetis ja hammakad ka hakanud otsa saama, võibolla sealt saaks isegi. Käisin mõõtsin lindiga üle 10 keeret andis 12,5mm nii et peaks sobima, pikkus 15mm ja tugevus 8.8. Asukoht on Arkmaa risti ja Imavere vahel