automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 5
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Potsataja103 Kirjutas:Üks Pärnu Scania-Ikarus St.Peterburis (Pilt on pärit kusagilt siit: http://www.rcforum.ru/ )

Endine 045ANY paistab olevat
Kas mõni hüdromehhaanilise käigukastiga Lviv-3 varustet Ikarus ka veel kusagil elus on? Või vähemalt käigukast? Koolipõlves mäletan üht sellist Viljandis kulgevat.

A.
On teada,et seisval Ikarusel rattad ringi käia ei taha,s.t. et kui õhku ei ole,on pidurid peal. Tunneks huvi,kuidas pidureid kohapeal maha keerata saab,et bussi ilma õhku kasutamatta liigutada saaks?
Ära Sa nüüd oma bussi küll liigutama hakka.Põhi napilt vastu maad , aga kui Sa just radikast ilma jääda tahad siis ,palun.Kas siis arwad,et pidurite mahakeeramine lihtsam kui osata peale 3000 EEKi eest akud.
EdR Kirjutas:On teada,et seisval Ikarusel rattad ringi käia ei taha,s.t. et kui õhku ei ole,on pidurid peal. Tunneks huvi,kuidas pidureid kohapeal maha keerata saab,et bussi ilma õhku kasutamatta liigutada saaks?
Ma ise (veel) suurt ei tea õhkpidurite tööpõhimõtet ja ehitust.
Kui õhk on maas, suruvad piduriklotse pidurikambrite vedrud. Kui tahad pidureid maha saada, pead vedrud pingest vabastama, keerates selleks pidurikambri tagumises otsas olevad poldid lahti.
Avariipidurid rakenduvad ainult tagumistele ratastele. Seega esisilla juures midagi näppida pole vaja.
martinmannik Kirjutas:Avariipidurid rakenduvad ainult tagumistele ratastele. Seega esisilla juures midagi näppida pole vaja.

See tähendab,et seisuajal on pidurdatud vaid tagarattad?
EdR Kirjutas:
martinmannik Kirjutas:Avariipidurid rakenduvad ainult tagumistele ratastele. Seega esisilla juures midagi näppida pole vaja.

See tähendab,et seisuajal on pidurdatud vaid tagarattad?

No kui ma väga valesti ei mäleta, siis oli see jah nii, et seisu-/avariipidur rakendub ainult tagumistele ratastele. Tagumised pidurikambrid on kahe sektsiooniga, neist esimene rakendub piduripedaali vajutamisel (kui õhk siseneb kambrisse) ja teine kontrollib magistraalis olevat õhku (kui magistraal tühjeneb, rakenduvad pidurid). Ehitus on analoogne või isegi identne MAZ-ide ja KamAZ-idega.
Esisilla pidurikambrid on lihtsamad ja rakenduvad ainult piduripedaalile.
Aga soovitan sul hankida raamat "D-kategooria autod", sealt saad Ikaruse kohta (260 näitel) kõik viimse pisiasjani teada.
Lennujaama Ikarus alles ,weidi vaid kohta muutnud.Aga  nii ligi ei saa,et  normaalselt pildile jäädwustada.Tegelikult saaks sinna kõrvale ka sõita aga pääs Lennujaama territooriumile paras,teate isegi ,mis.Täna sai seal käidud.Sellest võiks pika jutu kirjutada aga paraku läheks see põhitemast mööda.
http://picasaweb.google.hu/old.ikarus/GA9600Szentendre Silmailu, eriti PETSSile. Tegu siis selle väidetava muuseumi bussiga.
Hästi hoitud kaunikne küll, aga vähemalt piltide järgi tossab sõites nagu vana põrguline. Ilmselt suitsesid kõik Ikarused juba uuestki peast.
Mister X Kirjutas:Hästi hoitud kaunikne küll, aga vähemalt piltide järgi tossab sõites nagu vana põrguline. Ilmselt suitsesid kõik Ikarused juba uuestki peast.

Nagu ma siin järeldusi olen teinud, siis käivitamine oli pärast aastate pikkust seismist katuse all. Samas peaks seal veel olema ka Ikarus 556 ja ka ZiU-5.
Aga siis Eestist : http://etvsport.ee/index.php?0&popup=video&id=3380 4:50 peal näitab üht huvitavas värvis Ikarus 260t, kust pärit ?
Regardman Kirjutas:http://picasaweb.google.hu/old.ikarus/GA9600Szentendre Silmailu, eriti PETSSile. Tegu siis selle väidetava muuseumi bussiga.
Silmailu jah aga rohkem ehk tegu nostalgiaga.Pildid lahedad aga madjari keelt ei oska ja kapten Tenkez it pole ka abiks.Kus see 180 siiski asub või asus.Nostalgiast veel niipalju ,et eile sai õdagu 4 õlut joodud ja (ärge nüüd naerma hakake) Muumitrolli multikaid vahitud kella 1 öösel.
100% kindel pole, aga viimane kord kui ühe territooriumi poole Tartus Raadil vaatasin, siis seal seisnud Ikarus 255 vrakki ma ei märganud.
andres22 Kirjutas:100% kindel pole, aga viimane kord kui ühe territooriumi poole Tartus Raadil vaatasin, siis seal seisnud Ikarus 255 vrakki ma ei märganud.

See sinise ja pruuni laiguline,1974.aasta vl. ja mida panipaigana kasutati?
Seesama jah.
[quote=Potsataja103]
TAK-i Ikarus 365 Venemaal: http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...&start=465

[Pilt: modules.php?name=Forums&file=download&id=179298]

Aga vaadake liinisilte! Ees ja külje peal on erinevadRolleyes
Regardmani toodud galeriis edasi tuhnides jäi silma selline asi http://picasaweb.google.hu/old.ikarus/Ne...3289605266
kirjade järgi paistab teine Venemaal elutsevat
Moskva Transpordimuuseomis oli selline.Buss erineb weidi Tallinnas ringisõinutest.
keskealinevanur2 Kirjutas:
Potsataja103 Kirjutas:TAK-i Ikarus 365 Venemaal:
Aga vaadake liinisilte! Ees ja külje peal on erinevadRolleyes
Võib olla lihtsalt ununenud. Mul on ka selline juhus olnud Võrus: jõudsin bussijaama kell 18.45 ja näen et ees seisab buss ning liinisilt näitab "Tartu". Astusin bussi, et osta pilet Tartusse ja siis ütles juht: "See buss läheb X kohta." Ütlesin talle siis, et silt näitab "Tartu", juht küsis:"Tõsi ka?" aga ometi maha seda ei võtnud. Läksin siis bussijaama sisse et osta pilet Tartusse, sealt sain teada, et buss läheb Tartusse alles järgmise päeva hommikul kell 8. Edasi läks Tallinna poole "häälega."
Tuleb välja, et liinisilt ei maksa eriti midagi.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49